• Ik log net dus in op Q, zie ik dat ik allemaal rare dingen op het forum heb gezet. Dus ja, waarschijnlijk gehackt. Ik ben blij dat die gast mijn wachtwoord nog niet heeft veranderd anders was ik mijn dierbare account kwijt geweest :[ Ik heb mijn wachtwoord veranderd en wat rond gekeken. Dus een vraagje; Welke dingen heb ik allemaal geschreven? Want dan kan ik ze namelijk weer verwijderen. X Nori


    'The best way to predict the future is to create it'.

    .... Ik heb niks gezien. Maar wel raar dat er opeens nog een account gehackt is. Niet dat ik je niet geloof. Ik begrijp gewoon niet wat er leuk aan is om iemand anders z'n account te hacken en rare/kinderlijke berichten te plaatsen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Azazels schreef:
    .... Ik heb niks gezien. Maar wel raar dat er opeens nog een account gehackt is. Niet dat ik je niet geloof. Ik begrijp gewoon niet wat er leuk aan is om iemand anders z'n account te hacken en rare/kinderlijke berichten te plaatsen.


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    Scorpia schreef:
    (...)

    Hackers veranderen meteen de wachtwoorden, namelijk, wat bij mij het geval was. Want als hackers de wachtwoorden niet veranderen zijn ze zeker slecht of willen ze een klein grapje uithalen.


    Dat hoeft toch niet persé? Vroeger op Hyves werden ook vaak mensen gehackt, en daar werd de profielfoto gewoon verandert in een drol en stuurde ze rare berichten naar mensen. Het wachtwoord werd haast nooit verandert.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind dat de 'hacker' qua manier van typen precies lijkt op degene die Emma 'hackte' en ja ik zet dit tussen aanhalingstekens omdat ik beide verhalen niet geheel geloof.


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    Ik vind dat de hacker qua manier van typen precies lijkt op degene die Emma hackte en ja ik zet dit tussen aanhalingstekens omdat ik beide verhalen niet geheel geloof.


    Dat merkte ik ook al op.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 18:56 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wunjo schreef:
    (...)

    Dat hoeft toch niet persé? Vroeger op Hyves werden ook vaak mensen gehackt, en daar werd de profielfoto gewoon verandert in een drol en stuurde ze rare berichten naar mensen. Het wachtwoord werd haast nooit verandert.


    Niet alleen door dat, hoor. Maar ik vond het wel een beetje raar dat het door al mijn hackgebeuren dat er plots nog iemand komt verschijnen die beweert dat die gehackt is. Eerlijk gezegd vind ik het best wel snel dat zij inlogde precies vlak daarna.


    Some people are art and do art at the same time

    Orianna schreef:
    Ik vind dat de 'hacker' qua manier van typen precies lijkt op degene die Emma 'hackte' en ja ik zet dit tussen aanhalingstekens omdat ik beide verhalen niet geheel geloof.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zelf niet zoveel van gemerkt, dus ik hou me er maar buiten.


    Tijd voor koffie.

    Orianna schreef:
    Ik vind dat de 'hacker' qua manier van typen precies lijkt op degene die Emma 'hackte' en ja ik zet dit tussen aanhalingstekens omdat ik beide verhalen niet geheel geloof.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Scorpia schreef:
    (...)

    Niet alleen door dat, hoor. Maar ik vond het wel een beetje raar dat het door al mijn hackgebeuren dat er plots nog iemand komt verschijnen die beweert dat die gehackt is. Eerlijk gezegd vind ik het best wel snel dat zij inlogde precies vlak daarna.


    Oke, maar ik snap serieus niet wat er leuk aan is om te doen alsof je gehackt bent...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Oke, maar ik snap serieus niet wat er leuk aan is om te doen alsof je gehackt bent...


    Ik ook niet, dan heb je echt een fout gevoel voor humor.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wunjo schreef:
    (...)

    Oke, maar ik snap serieus niet wat er leuk aan is om te doen alsof je gehackt bent...

    Ik wel. Aandacht.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    (...)
    Ik wel. Aandacht.


    Some people are art and do art at the same time

    Hoe kun je hier nu gehackt worden? Heb je je wachtwoord weggegeven?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het kan toch ook een flauwe grap zijn?
    Mijn vriendinnen weten niet eens dat ik hier op zit. En ik vertel ze mijn ww ook niet. En ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon een flauwe grap is van iemand. Die er verder geen bedoelingen mee had. :/


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!