• Dus, zoals de titel zegt.
    Ik heb al een paar ideeën. Het maakt niet zo echt uit over wie of wat het gaat. Alleen schrijf ik totaal niet graag over Justin bieber en twilight.
    One direction, fantasie, horror etc is wel men ding.
    Als je intresse hebt vul dan even dit lijstje in.

    Naam?
    Hoe oud ben je?
    Wat vind je zo leuk aan schrijven?
    Hoe vaak zou je kunnen schrijven aan de story?
    Over wat wil je schrijven?
    Extra?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Naam? Vincie
    Hoe oud ben je? 14
    Wat vind je zo leuk aan schrijven? Alles, je kan je gedachten erin verwerken, je kan mensen creeëren die je eigenlijk zelf wilt zijn, je kan een hele eigen wereld verzinnen en de mensen perfect maken zoals jij het wilt.
    Hoe vaak zou je kunnen schrijven aan de story? Zo vaak als ik inspiratie en tijd heb. Ik ben bijna elk uur wel online op quizlet, dus dagelijks zou wel lukken, mits ik niet ergens heen moet ofzo.
    Over wat wil je schrijven? Maakt mij niet zo veel uit, maar ik ben heel erg slecht in fanfictions. Ik vind thriller wel leuk, fantasy is ook goed.
    Extra? Ik gebruik hoofdletters, punten, komma's, aanhalingstekens en streepjes.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga wachten tot er meer aanmeldingen zijn en dan beslis ik (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Naam? Britt
    Hoe oud ben je? 19
    Wat vind je zo leuk aan schrijven? Een idee uitwerken waardoor je in een andere wereld lijkt te verdwijnen, nieuwe personages uitvinden die eigenlijk een deel van jezelf worden.
    Hoe vaak zou je kunnen schrijven aan de story? Bijna dagelijks, al ben ik de hele dag wel bezig met nieuwe dingen te zoeken voor het verhaal.
    Over wat wil je schrijven? Maakt mij niet uit zolang het maar geen fanfictions zijn.
    Extra? Misschien kan je eens kijken bij een verhaal van mij of mijn schrijfstijl je wat bevalt en of die ongeveer hetzelfde is als de jouwe?


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Ik zocht ook al een co-writer,

    Weet je nog? Haha.

    Naam?
    Linde
    Hoe oud ben je?
    12
    Wat vind je zo leuk aan schrijven?
    Dat je gewoon kan zijn wie je wilt en al je gedachten ergens anders kan leggen dan waar je eigenlijk bent/ wat er allemaal gebeurt.
    Hoe vaak zou je kunnen schrijven aan de story?
    Redelijk vaak, vooral in het weekend.
    Over wat wil je schrijven?
    Maakt me niet veel uit.
    Extra?
    Nee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam? Stephanie
    Hoe oud ben je? 19
    Wat vind je zo leuk aan schrijven? Je kan je eigen wereld ermee creëren, je kan je personage deel van jezelf laten worden en je kan de werkelijkheid ontvluchten
    Hoe vaak zou je kunnen schrijven aan de story? Altijd als ik inspiratie heb, wel meerdere malen per week, mits ik het niet al te druk heb maar dat laat ik dan altijd weten.
    Over wat wil je schrijven? Fanfictions vind ik geen enkel probleem, op het moment heb ik nu alleen nog fanfictions staan. Maar ik zou het ook helemaal niet erg vinden om een verhaal te schrijven met onbekende personen. Het liefste schrijf ik niet over fantasy gerelateerde dingen.
    Extra? Uhm.. Als je benieuwd bent naar mijn schrijfstijl, raad ik je aan om bij een van de stories op mijn profiel te gaan kijken.


    Faith is everything.

    Naam? Coosje. :Y)
    Hoe oud ben je? 14.
    Wat vind je zo leuk aan schrijven? Je kan je eigen wereld verzinnen. Vind je iets niet leuk, dan verander je het. Staat een bepaald personage je niet aan? Je kan dat karakter op een of andere manier zo uit je verhaal laten verdwijnen. Je bent de baas, jíj bepaalt het verhaal niet de mensen om je heen. Je kan de realiteit er mee ontvluchten.
    Hoe vaak zou je kunnen schrijven aan de story? Meerdere malen per week. Soms heb ik het te druk, soms heb ik juist te véél tijd. Ligt er maar net aan.
    Over wat wil je schrijven? Fanfiction of onbekende personen.
    Extra? -

    Naam? Rosa
    Hoe oud ben je? 15
    Wat vind je zo leuk aan schrijven? Eerlijk gezegd moet ik bekenen dat ik dat niet helemaal weet. Het klinkt misschien een beetje vreemd en niet als een goed antwoord maar ik bedoel het anders. Schrijven is gewoon niet iets waar ik bij na denk waarom ik het doe. Ik doe het gewoon graag en vind alles wat er bij komt kijken gewoon geweldig.
    Hoe vaak zou je kunnen schrijven aan de story? Best vaak ik zit nu echt in een periode waar ik extreem veel inspiratie heb.
    Over wat wil je schrijven? Dat maakt mij persoonlijk niet heel veel uit ik vind alle onderwerpen die jij al bedacht heb wel intressant en zo graag samen iets bedenken.
    Extra? Er is zoveel extra's om te zeggen maar laat ik het nu maar bij niks houden.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 13:46 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''