• Ik log net dus in op Q, zie ik dat ik allemaal rare dingen op het forum heb gezet. Dus ja, waarschijnlijk gehackt. Ik ben blij dat die gast mijn wachtwoord nog niet heeft veranderd anders was ik mijn dierbare account kwijt geweest :[ Ik heb mijn wachtwoord veranderd en wat rond gekeken. Dus een vraagje; Welke dingen heb ik allemaal geschreven? Want dan kan ik ze namelijk weer verwijderen. X Nori


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Scorpia schreef:
    (...)


    Wie het zegt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    nerveus schreef:
    Hoe kun je hier nu gehackt worden? Heb je je wachtwoord weggegeven?


    Daar snap ik ook geen ballenzak van. Het lijkt me sterk dat iemand de hele dag bezig is met je wachtwoord raden, en hem dan ook nog eens raad.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Daar snap ik ook geen ballenzak van. Het lijkt me sterk dat iemand de hele dag bezig is met je wachtwoord raden, en hem dan ook nog eens raad.


    .-.
    Je wilt niet weten hoe gemakkelijk sommige mensen wachtwoorden kunnen hacken. Voor computer whizzkids is dat op een site als deze waarschijnlijk een eitje, dus raar is het niet hoor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scorpia schreef:
    (...)

    Hackers veranderen meteen de wachtwoorden, namelijk, wat bij mij het geval was. Want als hackers de wachtwoorden niet veranderen zijn ze zeker slecht of willen ze een klein grapje uithalen.


    Niet alle hackers of mensen die gewoon inbreken op een account hoeven per se op exact dezelfde manier te werk te gaan. Wie weet was het ook niet eens een echte hacker, maar iemand die een 'grap' wilde uithalen. Ik heb ook wel eens op Q ingelogd bij een vriendin thuis en later had ik mezelf opeens een gb'tje gestuurd. Zij bleek mijn wachtwoord te hebben gezien en dat was natuurlijk heel onschuldig (dit was voor ik bèta werd, dus dat was ook geen probleem), maar als iemand die je wat minder prettig gezind is je wachtwoord ziet, kan zo iemand best iets flauws met je account doen.

    I dunno, het is natuurlijk altijd mogelijk dat iemand zoiets faket voor aandacht, maar door haar hier nu van te beschuldigen graaf je wel een kuil voor jezelf met je eigen hackerverhaal. Als er nou vaker rare dingen met één persoon gebeuren, oké, maar het lijkt me wel zo fair om iedereen de eerste keer het voordeel van de twijfel te geven, zelfs als je er sceptisch over bent. Dat deden mensen bij jou ook.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had al zo'n vaag vermoeden na je bericht in het Kletscafé topic :')


    From these ashes, I will rise

    Square schreef:
    (...)

    Niet alle hackers of mensen die gewoon inbreken op een account hoeven per se op exact dezelfde manier te werk te gaan. Wie weet was het ook niet eens een echte hacker, maar iemand die een 'grap' wilde uithalen. Ik heb ook wel eens op Q ingelogd bij een vriendin thuis en later had ik mezelf opeens een gb'tje gestuurd. Zij bleek mijn wachtwoord te hebben gezien en dat was natuurlijk heel onschuldig (dit was voor ik bèta werd, dus dat was ook geen probleem), maar als iemand die je wat minder prettig gezind is je wachtwoord ziet, kan zo iemand best iets flauws met je account doen.

    I dunno, het is natuurlijk altijd mogelijk dat iemand zoiets faket voor aandacht, maar door haar hier nu van te beschuldigen graaf je wel een kuil voor jezelf met je eigen hackerverhaal. Als er nou vaker rare dingen met één persoon gebeuren, oké, maar het lijkt me wel zo fair om iedereen de eerste keer het voordeel van de twijfel te geven, zelfs als je er sceptisch over bent. Dat deden mensen bij jou ook.


    Oké, wat je dus eigenlijk echt wil zeggen is dat ik haar nu per se moet geloven omdat het ook bij mij is gebeurd. Oké, is goed meid.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Oké, wat je dus eigenlijk echt wil zeggen is dat ik haar nu per se moet geloven omdat het ook bij mij is gebeurd. Oké, is goed meid.

    Nee, wat ze zegt is dat het eerlijk is om haar het voordeel van de twijfel te geven, net zoals jij die hebt gehad.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Scorpia schreef:
    Je kan ook gewoon naar 'mijn topics' gaan en eerlijk gezegd geloof ik er weinig van, sorry.

    +1 en Scorpia, ik geloofde dat van jou ook niet hoor :'D

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scorpia schreef:
    (...)

    Oké, wat je dus eigenlijk echt wil zeggen is dat ik haar nu per se moet geloven omdat het ook bij mij is gebeurd. Oké, is goed meid.


    Ik zeg niet dat je iets moet. Ik zeg dat ik het raar vind dat je verwacht dat mensen jouw verhaal geloven, maar dat je zelf zo'n sceptische houding aanneemt tegenover iemand die in hetzelfde schuitje zit. Ik zeg niet dat je dat niet mag, alleen dat het niet heel vriendelijk is in het geval dat ze wel de waarheid spreekt, wat immers ook mogelijk is. Ik probeer niet jou aan te vallen of je tot iets te dwingen.
    Ik zou het wel leuk vinden als je me geen meid zou noemen op die manier. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik geloof er niks van. (cat)


    -

    Lol, wantrouwen omdat de gehackte berichtjes lijken op andere gehackte berichtjes. Wie weet is een random gast, die van alles doorspit en toevallig goed kan hacken wel bezig met verschillende mensen te hacken? :'D Iemand die dat echt kan en gewoon keihard wil trollen zou dat gewoon doen, want, why not? Kijken wat voor reactie's eruit komen, vooral van die wantrouwende.
    Ik weet niks van Scorpia's hack gedoe, maar als ik kijk naar deze, is het vrij onschuldig. Wat voor aandacht zou ze kunnen halen uit neppe hack berichtjes en dan vragen welke berichten het allemaal geweest zijn, zodat ze het kan verwijderen? Like, het is niet zo dat iemand het leuk vindt om in twijfel getrokken te worden door anderen. Bovendien, ze is offline, ze heeft niet eens door wat voor reactie's ze krijgt op haar eigen topic. Als ze echt uit was op drama en aandacht, zou ze toch zeker online blijven om het tegendeel te willen bewijzen door 100000 x te roepen dat ze onschuldig is?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ga nu mijn wachtwoord veranderen, mijne is echt te makkelijk om te hacken o.O Ik heb zelf geen idee tot waar hackers in staat zijn maar ik geloof dat er wel verschil zit in hackers (omdat iedereen/iets uniek is).

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:39 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hier ook.


    ars moriendi

    Voor alle mensen hier: How Secure is my Password. Dan kom je er meteen achter hoe lang het zou duren om jou wachtwoord te bruteforcen (dat is iets anders dan gewoon raden).

    Die van mij duurt 412 jaar (en het is niet eens mijn veiligste). :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij mij duurt het vijftien uur. Goddamn, ik ga een ander wachtwoord zoeken I think.


    Queer zijn is gewoon alles