Scorpia schreef:
(...)
Hackers veranderen meteen de wachtwoorden, namelijk, wat bij mij het geval was. Want als hackers de wachtwoorden niet veranderen zijn ze zeker slecht of willen ze een klein grapje uithalen.
Niet alle hackers of mensen die gewoon inbreken op een account hoeven per se op exact dezelfde manier te werk te gaan. Wie weet was het ook niet eens een echte hacker, maar iemand die een 'grap' wilde uithalen. Ik heb ook wel eens op Q ingelogd bij een vriendin thuis en later had ik mezelf opeens een gb'tje gestuurd. Zij bleek mijn wachtwoord te hebben gezien en dat was natuurlijk heel onschuldig (dit was voor ik bèta werd, dus dat was ook geen probleem), maar als iemand die je wat minder prettig gezind is je wachtwoord ziet, kan zo iemand best iets flauws met je account doen.
I dunno, het is natuurlijk altijd mogelijk dat iemand zoiets faket voor aandacht, maar door haar hier nu van te beschuldigen graaf je wel een kuil voor jezelf met je eigen hackerverhaal. Als er nou vaker rare dingen met één persoon gebeuren, oké, maar het lijkt me wel zo fair om iedereen de eerste keer het voordeel van de twijfel te geven, zelfs als je er sceptisch over bent. Dat deden mensen bij jou ook.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan