• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mn vriend is weg en ik ben ziek -.-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben beroerd & ik heb niet goed voor mijn twee tentamens geleerd.. zucht :(


    Life is hard and then we die

    Oh, ik heb echt zo'n honger. Damn, waarom is de keuken zo ver weg? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zei nog steeds dat het eerder moest, maar nee hoor! Urgh, luister dan ook eens naar me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pff, stomme Hema. Ik heb toch duidelijk gezegd dat ik geen vakantie heb? Gaan ze me nog bellen of ik vandaag kan komen werken. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet nu niet of ik dit grappig of racistisch vind :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Jezus kind. Kun je niet gewoon aannemen dat het zo is? -.-"
    Niet te geloven hoe mensen diehard kunnen liegen...


    Deep inside, I've never felt alive

    wieeh ben blij vandaag want ik hoef niet naar school want het is VAKANTIE WIEH. :)


    ~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:


    I want it. Now.

    OT: Ik wil naar huis en TB verder kijken. :c

    How da fack did I pass that test? oO


    Take me to wonderland

    Ik ben zo pissig..


    'Darling, just hold on'

    I just want to go back.


    Tijd voor koffie.

    Klasgenoten horen praten hoe goed ze denken t te hebben gemaakt laten me nog meer een failure voelen


    -

    Nou is t wel weer genoeg geweest dacht ik zo :')..

    Ik wordt n beetje psychopatischgestoord hiervan..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·