• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rosarum schreef:
    Sometimes, I need a hug . :c
    Zoals nu, bijvoorbeeld.



    'The best way to predict the future is to create it'.

    Things like these make me feel like I'm not really alive.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Rosarum schreef:
    Sometimes, I need a hug . :c
    Zoals nu, bijvoorbeeld.

    *sending this hug*



    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ook al voelt het nu rot, ik zal hier sterker uit komen dan jij ooit hebt gedacht..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Leuk die haar-tutorials, al gaat het nog heel wat oefening vragen voordat het me zelf gaat lukken. xd


    You are beautiful, you are love.

    Omg, al twee dagen niet gerookt, maar nu begin ik wel echt te merken dat ik een sigaret wil. Urgh. Volhouden, I can do it. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg @enkele posts terug...
    Ik heb daarstraks Brother bear I en II gezien! :3
    Geweldige films.

    OT: Ik wil niet gaan slapen, ik heb te veel inspiratie.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ^ Hehehehe. Volgens mij heeft mijn moeder die op DVD :Y). Dat beertje is ook echt zo schattig! Ik herinner mij de films wat vaag, maar ik weet nog wel dat er van die rare elanden in voor kwamen :').

    OT: Goed, dan moet ik maar zo een post schrijven hé. Ik heb gezegd dat ik het nu ga schrijven, dan moet ik dat ook doen. Urgh. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ''There's a big
    A big hard sun
    Beating on the big people
    In a big hard world'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik wil zo graag samen met jou zijn - gewoon hand in hand door de stad lopen, middagen samen op de bank doorbrengen terwijl we films kijken, met jouw hoofd in mijn schoot, samen de zonsondergang zien, samen in slaap vallen. Ik mis je terwijl je nog nooit de mijne bent geweest. En iedere keer als ik je aankijk kan ik niets anders denken dan hoe het zou voelen om je te zoenen.
    God, I fell hard. :c


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Jezus maak gewoon je eigen rol en kopieer dat van iemand anders niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Na'aw, bedankt voor jullie knuffels! <3

    Malafide schreef:
    Omg, al twee dagen niet gerookt, maar nu begin ik wel echt te merken dat ik een sigaret wil. Urgh. Volhouden, I can do it. D:

    Veel succes ermee! Mijn moeder heeft nu ondertussen al bijna anderhalve week niet meer gerookt (en ze begint al wat minder slechtgezind en ongemotiveerd te worden), en ik begin er echt vertrouwen in te krijgen dat ze het vol gaat houden. Ik ben nogal anti-tabak, weet je. Als het gelukt is, zeg je dan wat? :Y)

    OT: Ik wil slapen, maar ik wil tegelijk op Quizlet zitten. Hoe los ik dat nou op? D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Malafide schreef:
    Omg, al twee dagen niet gerookt, maar nu begin ik wel echt te merken dat ik een sigaret wil. Urgh. Volhouden, I can do it. D:


    ik wist niet eens datje gestopt bent wtf ?..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik moet iets eten! Kom op nou lichaam argh ):


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Morgen godsdienst tentamen over het hindoeïsme. Hoop dat ik al die rare woorden ga onthouden!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.