• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom vragen ze me nooit hoe het met mij gaat. :'(
    I need him, right now.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hummerson schreef:
    Waarom vragen ze me nooit hoe het met mij gaat. :'(
    I need him, right now.


    Hoe gaat het met je? ^-^


    Because I love him, do I need another reason?

    Wat een teken-skills :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    yesss. Volgende week lekker met mijn broertje baantjes trekken :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    God wat doet zij hier..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hummerson schreef:
    Waarom vragen ze me nooit hoe het met mij gaat. :'(
    I need him, right now.

    Hey nou. Wat is er?


    -

    Wat een wijze vrouw.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Oaaaaaaah. Er zit zo'n schattige jongen bij mij in de klas, ik heb steeds de neiging om hem te knuffelen. Hij is alleen groter dan ik en is ontzettend afgetraind. :'D Denk niet dat hij het leuk vindt als ik hem bestempel als schattig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Meh :(


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Godzijdank.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rare kat :W


    26 - 02 - '16

    Het is toch niet normaal meer dat ik een negenjarige in een hoekje van de straat wiet zie roken? :') Waar gaat de mensheid toch naartoe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Het is toch niet normaal meer dat ik een negenjarige in een hoekje van de straat wiet zie roken? :') Waar gaat de mensheid toch naartoe.

    Mars.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rosarum schreef:
    Het is toch niet normaal meer dat ik een negenjarige in een hoekje van de straat wiet zie roken? :') Waar gaat de mensheid toch naartoe.


    Da's inderdaad zonde; op zo'n jonge leeftijd je longen kapot maken.


    26 - 02 - '16

    Ik wil jouw sweater, jouw knuffel, jouw lieve woorden ugh. Why aren't we dating yet ahahah :'c