Aragog schreef:
(...)
Valt niet op? De top staat er vol mee, evenals de spotlight. Zeg me alsjeblieft niet dat het niet opvalt dat Q is gebombardeerd met slappe boybandjes, alsjeblieft zeg. Op het forum weet ik het niet, gefilterd.
Indeed. Hoe lang voordat de slappe boybandjes opsodemieteren en ze plek maken voor echte artiesten? Sorry dat ik het allemaal zo bot zeg, maar het begint mij behoorlijk te vervelen dat de hele spotlight en top ermee vol staan. Ik wil ook wel eens wat anders in de spotlights dan die slappe verhalen over een verliefde fangirl die depressief is (of een af ander iets waardoor er iets met haar is) en dat een af andere celeb wel even als geneesmiddel komt spelen. Zo gaan die dingen gewoon niet. Als mijn favoriete artiest een relatie met me zou krijgen, iets dat sowieso al onmogelijk is, zou ik ook niet één-twee-drie van mijn depressie af zijn. Ik haat het gewoon dat het allemaal niet realistisch is en daar wil ik graag van af. Er mogen van mij heus wel fanfics geschreven worden, daar echt niet van, maar please schrijf het gewoon realistisch of schrijf het niet!
[ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:54 ]
26 - 02 - '16