• Ibrahim Afellay bezig aan laatste seizoen van PSV

    Ibrahim Afellay zal zijn aflopende contract met PSV zeker niet meer verlengen. De middenvelder ambieert een club in het buitenland.


    Dat is de uitkomst van een gesprek tussen Ibrahim en zaakwaarnemer Rob Jansen met de clubleiding van de Eindhovense club. ,,Ik voel dat het tijd is om naar het buitenland te gaan'', aldus Ibrahim. ,,Ik heb een geweldige tijd gehad bij PSV en speel hier nog steeds met plezier. Maar als voetballer wil je het liefst het hoogst haalbare bereiken. Ik vind dat de tijp nu rijp is om die stap te wagen.''


    PSV heeft alle begrip getoond voor het standpunt van haar aanvoerder. In een verklaring laat de club vandaag weten dat er consensus bestaat over het besluit: ,,We hebben gezamenlijk geconstateerd dat het onrealistich is om het contract nog te verlengen. Het gesprek met Ibrahim en Rob Jansen is constructief en in een goede sfeer verlopen.''


    PSV betreurt het nakende vertrek van de international, maar is tevreden over de afspraken die onderling zijn gemaakt. ,,Ik zal me uiteraard voor honderd procent blijven inzetten voor de club'', aldus Ibrahim. ,,Maar dat lijkt me ook logisch. Ik heb enorm respect voor de supporters. Die zal ik, waar ik ook speel, altijd in mijn hart meedragen. Maar ook zij verdienen duidelijkheid over mijn toekomst. Ik ben blij dat ik die nu heb kunnen geven. Er valt wat dat betreft een enorme last van mijn schouders.''


    Of Ibrahim al in januari tijdens de eerstvolgende transferperiode PSV gaat verlaten is nog niet duidelijk. Het is de laatste kans voor de club om nog een financiële vergoeding voor hem te kunnen ontvangen. Beide partijen hebben elkaar toegezegd hun uiterste best te zullen doen om 'voor de beste oplossing' te zullen kiezen.


    Ibrahim (24) is bezig aan zijn achtste seizoen in Eindhovense dienst. Hij speelde tot nu toe dertig interlands voor het Nederlands elftal. Vorige week scoorde hij zijn eerste doelpunten voor Oranje in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Zweden.


    En GVD. Ik zou naar zijn wedstrijd gaan. Dat was mijn verjaardags cadeau.
    En like. hij stopt voor mijn wedstrijd!
    Ik had me er zo op verheugd ))))):
    Ik kan wel janken. Ik meen het. Ik wil hem zien.
    Serieus. Het leven is kut ):

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 16:42 ]

    Ahhgod.
    Ik vind het echt erg voor je.
    Ik wou dat ik je kon troosten ):


    effort never betrays you

    Ik heb nu echt medelijden met je. (flower)
    *beeldt zich in*

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 16:34 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik ga hem opbellen, stalken, zodat jij hem nog kan zien (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat zuigt behoorlijk,,


    I rather love then fight.

    Aw, dat is echt rot voor je ):
    *hug*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aw dat sucks..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bro schreef:
    Ik ga hem opbellen, stalken, zodat jij hem nog kan zien (cat)

    Stalk hem maar netzo lang tot hij weer meedoet aan PSV(cat).

    @Iedereen
    Dankjullie wel voor jullie steun (flower).
    Serieus het is echt niet leuk, als je elke dag zit te tellen. Nog zoveel dagen en ik ga hem zien. Ik heb echt overal, ik meen het overal heb ik 11'12'2010 staan.
    En dan stopt hij ineens met PSV.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 16:48 ]

    gosh, dat is echt kút. Ö
    (flower)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 16:47 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind