• voordat Quizlet stopt met een rpg-site te zijn en gewoon weer een leuke site wordt met leuke topics over vanalles (: ?

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 23:23 ]

Quizlet had oorspronkelijk niet eens een forum. Het was enkel een quizzen-site, die daarna vooral gebruikt werd om te schrijven (en nog steeds), en RPG is ook een vorm van schrijven/creatief zijn. Dus ergens hoort het hier gewoon helemaal thuis ^^

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Het is dat gm het bij mij niet doet vanwegen de sms functie!
    Maar man ik wordt ook knetter van die rpg's momenteel staat mijn activetopic vol met: rpg rollen rpg praattopic en dan ook nog speeltopics! (En dat kan niet in een ofzo?? )

En zero 1D hoor! van mij mag dat nog wel wat meer :]
    Maar goed het is inderdaad wel dat quizlet een schrijvers site is en rpg's vallen hier ook gewoon onder.... je moet er gewoon omheen (proberen) te kijken. Vaak staat er op pagina 8 ofzo wel een normaal formum topic;)

[ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 9:32 ]

you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

Quizlet is inderdaad een schrijverssite voor de meesten en RPG'en hoort dus gewoon bij schrijven. Ik weet dat je het vervelend vindt om al dat RPG topics voorbij te zien stromen in de actieve topics. Maar je hebt altijd 'mijn topics' nog en je moet er maar mee leven, aangezien dat voorlopig niet gaat stoppen. En anders koop je inderdaad maar GM.

[ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 11:12 ]

Some people are art and do art at the same time

Quizlet was oorspronkelijk een quizzensite, dus als we dan terug gaan naar "vroeger", kunnen we net zo goed al die stories en het hele forum wegdonderen. Lekker weer terug naar vroeger.
    Seriously, leer er mee leven.

From these ashes, I will rise

Ik erger me er niet zo aan, omdat ik me focus op de topics waar gaan "RPG" bij staat.

Alleen maar tranen van geluk

Nou, ik heb een soort functie in mijn hersenen, waardoor ik automatisch over de RPG-topics heen lees ;).

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Avarosa schreef:
    Ik heb er geen last van, want dat zit in mijn filter. :Y)

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Ik vind ook dat die RPG topics maar in Off-topic moeten of een gratis filter of w.e
    Het is zo'n bullshit dat mensen zeggen Ja dan moet je maar GM worden.
    Alsof ik ff geld ga betalen voor dat :')

Ik vind 't ook irritant, vooral omdat soms echt het HELE forum vol staat met RPG's. En dan hebben sommige RPG's meerdere topics.. Echt... Weggggggggg.

I live for the applause, you will die for it.

Rivaille schreef:
    Ik vind ook dat die RPG topics maar in Off-topic moeten of een gratis filter of w.e
    Het is zo'n bullshit dat mensen zeggen Ja dan moet je maar GM worden.
    Alsof ik ff geld ga betalen voor dat :')

Ik vind 't ook irritant, vooral omdat soms echt het HELE forum vol staat met RPG's. En dan hebben sommige RPG's meerdere topics.. Echt... Weggggggggg.

Nou, dan moet je niet zeuren dat je het blijft zien.

Helado schreef:
    (...)

Nou, dan moet je niet zeuren dat je het blijft zien.
    :')
    Ik vind JB en 1D ook irritant maar dat valt niet op. Het is gewoon dat letterlijk het hele actieve topics gedeelte soms VOL staat én sommige RPG's meerdere topics hebben.

I live for the applause, you will die for it.

Rivaille schreef:
    (...):')
    Ik vind JB en 1D ook irritant maar dat valt niet op. Het is gewoon dat letterlijk het hele actieve topics gedeelte soms VOL staat én sommige RPG's meerdere topics hebben.

Als je je eraan stoort, dan kan je voorlopig best GM kopen, en anders gewoon je erover heen zetten. Dat is het enige dat ik kan zeggen (:

Ik vind het ook wel irritant en ben ook geen plan om GM te kopen, maar ik klaag er tenminste niet over. Weetje, shit happens en je leert er maar mee leven.

If a writer falls in love with you, you can never die

Rosarum schreef:
    Nou, ik heb een soort functie in mijn hersenen, waardoor ik automatisch over de RPG-topics heen lees ;).

Bij mij ook (:

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Rivaille schreef:
    (...):')

Valt niet op? De top staat er vol mee, evenals de spotlight. Zeg me alsjeblieft niet dat het niet opvalt dat Q is gebombardeerd met slappe boybandjes, alsjeblieft zeg. Op het forum weet ik het niet, gefilterd. (cat)

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Iedereen op Q zou wel iets uit de actieve topics willen zien verdwijnen, deal with it. Zeuren maakt het er niet beter op.

To the stars who listen — and the dreams that are answered