• Kledinglijnen, schoenenlijnen, van alles. Iedereen wilt er één, en stel nou voor dat jij het hebt. Chanel, Gucci, Prada, iedereen kent dé merken wel. Maar wat nou als er nog beroemdere en duurdere merken bestaan? De een bestaat al een paar jaar, de ander is net begonnen en is nu al wereldbekend. De ontwerpers hebben tientallen modellen, miljoenen centen, in elk land wel een huis, wie wilt dat nou niet? Ze zijn elkaars vijanden, elkaars concurrentie. Dan pas komt iemand op het idee om ze samen te laten werken. Alle ontwerpers hebben daar natuurlijk geen zin in. Toch zijn ze nieuwsgierig en worden ze naar een bepaalde plek gestuurd. Ze spreken af om de komende dagen wat proberen te verzinnen. Maar of dat nou gaat lukken? Relaties, vriendschappen, en natuurlijk haat.


    Rollen

    De ontwerpers

    - Justin Drew Bieber - Kidrauhl | Arratay
    - Camila Cabello - Camicabel | Butera
    - Francisco Lachowski - Lachowski Moda | Presence
    - Patrick Vaughn Stump - Sweet Punk | KiliOfDurin

    Modellen [Mogen beroemdheden zijn, mag ook onbekend]

    - Kristina Bazan - Kidrauhl | Velton
    - London Wright - Kidrauhl | Vipire
    - Reservatie - Camicabel | Sivan
    - Coco-Leigh Isabella Mason - Sweet Punk | Presence
    - Diana Irina Melison - Lachowski Moda | Adnane
    - Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro - Camicabel | Adnane
    - Mia Keulen - Lachowski Moda | Asmodeus
    - Christopher Lynn Moore - Sweet Punk | Arratay

    Overige [Familie, vrienden]

    -
    -

    Regels

    'Allemaal zijn ze even beroemd, niemand is beroemder of beter
    'Niet alle ontwerpers zijn meisjes. Kies ook eens jongens
    'Maximaal twee rollen, waarvan één een ontwerper mag zijn
    'Twee modellen per ontwerper
    'Minimaal vijf regels schrijven. Als je echt niet anders kan mogen het er ook minder zijn maar geen one-liners
    'Off-topic tussen haakjes
    'Wees aardig tegen elkaar, natuurlijk hoeft dat ín de RPG niet
    '16+ Mag, houd het wel een beetje netjes
    'Je mag geheel zelf bepalen hoe je lijn heet
    'Kraak elkaars ideeën niet af
    'Bij elke overtreding krijg je een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je eruit, of je nou veel of weinig reageert
    'Na een week niet reageren stuur ik een PB. Als je niet kan inspringen of het moeilijk vind dan help ik je graag
    'Reserveringen blijven vierentwintig uur staan, rol niet helemaal ingevuld telt ook als een reservering
    'Have fun


    Begin:

    Net is de modeshow achter de rug, om de nieuwe kleding te presenteren. Alle modellen kleden zich om, de ontwerpers zijn er ook. De rest van de dag mag je zelf kiezen waar je personage heen gaat. Ontwerpers mogen elkaar tegenkomen, modellen ook. Pas de volgende dag moeten de ontwerpers in het gebouw zijn. De modellen, dit zijn de beste modellen van de ontwerpers, mogen mee. Iedereen gaat naar huis, het is ongeveer drie uur in de middag.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Cristiano Ronaldo

    Ik leun nonchalant tegen de muur en kijk de stylistes voor me grijnzend aan. Ze lachen maar wat en ruimen steeds langzamer op, logisch als ik met ze loop te flirten natuurlijk. 'Nee, maar schat. Ik meen het, als ik niet beter wist zou ik denken dat jij het topmodel hier was.' knipoog ik naar de blonde. Ze was dan wel niet van het merk waar ik zat, maar wat boeide het? Ze werkte voor dat punk merk, jammer maar ik kom haar toch vaak genoeg tegen. Genoeg momenten om te flirten of niet? 'Stop it.' lacht ze en ik zie haar even blozen. Ik grinnik zachtjes en leg een hand op haar schouder. 'Maar ik meen het babe.' grijns ik en tijdens het praten glijd mijn hand af naar haar heup. "Cris, kan ik even met je praten?" hoor ik opeens en ik draai mijn hoofd een beetje om. Ik zie Patrick voor me staan en zucht. 'Sure.' zeg ik, lichtelijk geïrriteerd dat hij me stoort. Ik wist niet eens waarom, ik heb niks te maken met hem.. 'Ben zo terug schat.' grijns ik naar de styliste en loop vervolgens naar Patrick toe...

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 20:59 ]


    El Diablo.

    [Ow, andere Chris is ook prima :p 2 Chrisses zijn heel verwarrend]


    Bowties were never Cooler

    [Haha, Cristiano is eigenlijk Cris zonder "H" maar oké xd]


    El Diablo.

    [Heb het wat aangepast]


    Bowties were never Cooler

    [Christopher zal ik wel Twist noemen :Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Iemand voor Kristina? (: ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Patrick Vaughn Stump
    Ik wachtte ongeduldig op Cris. Toen hij er eindelijk was keek ik hem aan. "Kan je alsjeblieft mijn stylistes met rust laten? Dat je dat bij degenen van Camila doet heb ik niets over te zeggen, maar ik werk al erg lang samen met deze dames en ik wil niet dat je iets met ze uithaalt. Je mag dan een topmodel zijn, je blijft weg van mijn stylistes, begrepen, Cris?" Mijn stem bleef netjes en beleefd, maar ik meende het echt. Hij moest het niet wagen om met de gevoelens van deze meisjes te gaan dollen, want dan werd ik echt boos. En mij wilde je niet boos zien. 'Demons run when a good man goes to war.' was het gezegde en dat telde voor mij zeker. Ik was een lieve zachtaardige jongen, maar als je aan mijn vrienden of familie zat moest je je bergen. En de stylistes waren deel van mijn familie. Ik ging met een hand door mijn pluizige haar. Hij moest echt niet verder gaan. Ik kende dit soort typjes wel: arrogant en vrouwenverslinders. Hij zou haar gebruiken voor zijn behoeftes en dan gebroken achterlaten en dat liet ik mijn stylistes niet overkomen.


    Bowties were never Cooler

    Coco-Leigh Mason - Model

    Ik schudde eventjes met mijn hoofd, maar besloot om er geen kinderachtig spelletje van te maken. We hadden beiden geld zat om te spenderen en het maakte in principe niet uit wie er zou betalen, hoewel ik het wel altijd gepast vond om het toch even aan te bieden. Het was meer een beleefdheidskwestie. "Het is jouw feestje."
    Justin hield als een echte heer de deur voor me open, iets waar ik niet veel aandacht aan besteedde, hoewel ik het zoals altijd netjes vond. Ik was niet zo zeer van de etiquetten (Ik wist niet eens welke vork ik moest pakken wanneer er meerderen lagen) maar het stond wel zo mooi als een jongeman zich beleefd opstelde. Zo egoïstisch was Justin dus ook weer niet, maar dat had ik al een kwartier geleden ontdekt.
    Terwijl we in de rij stonden heerste er een ontspannen stilte tussen ons in, waardoor ik me eventjes rustig kon bedenken waar ik zin in had. Ik hield me niet aan een bepaald dieet en telde niet hoeveel calorieën ik per dag naar binnen had gewerkt. Ik hield me gewoon aan een bepaald sportschema en zorgde ervoor dat ik niet overdreven veel vet of zoetigheid naar binnen schrokte. Er waren genoeg ontwerpers die hun modellen op een streng dieet zette, maar Patrick hield zich daar niet zo zeer mee bezig, gelukkig.
    "Een broodje kipfilet zonder boter en een kop thee, alsjeblieft," zei ik, waarna ik eventjes de ruimte bekeek en zowel de mensen die zich er in begaven. Niemand wees naar ons, viel ons lastig of begon verwoed te fluisteren. Ik hield wel van deze sfeer, het was vreselijk fijn om een ontspannen houding aan te kunnen nemen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Velton schreef:
    [ Iemand voor Kristina? (: ]


    (Als er echt niemand anders is die op je reactie kan reageren, kun je haar wel naar Francisco sturen. Die staat met zijn modellen naast de catwalk.)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Cristiano Ronaldo

    "Kan je alsjeblieft mijn stylistes met rust laten? Dat je dat bij degenen van Camila doet heb ik niets over te zeggen, maar ik werk al erg lang samen met deze dames en ik wil niet dat je iets met ze uithaalt. Je mag dan een topmodel zijn, je blijft weg van mijn stylistes, begrepen, Cris?" zei hij en ik haal mijn wenkbrauw een beetje op. Wat denkt hij dan weer. Kom op, ik ben ook niet weer zo laag dat ik ze voor een nacht gebruik.. 'Patrick, kom op.. Start living your fucking life. Het is alleen een beetje flirten, niks mis mee. Het is niet zo dat ik ze naar Camicabel ga brengen.' zeg ik, de grijns was allang van mijn gezicht verdwenen. 'Dan zie ik ze iedere dag en dat begint te vervelen..' mompel ik vervolgens. Het klinkt hard, maar het is wel zo... Maar back to the point. Patrick moet gewoon wat losser worden. Het is een beetje flirten, het gebeurt dagelijks.


    El Diablo.

    Patrick Stump
    Ik zuchtte bij zijn woorden. Hij grijnsde gelukkig niet meer. "Ik ben een rockster. Ik weet genoeg van die kant van het leven om het te kunnen verafschuwen en veroordelen. Ik wil gewoon niet dat een van die dames iets overkomt, want voor jou is het misschien alleen flirten, maar voor hen misschien niet. Flirt maar met de dames in een nachtclub als je zo graag wilt flirten, maar niet met hen en zeker niet hier. Als ik merk dat je hen ook maar het kleinste beetje verdrietig maakt heb je een probleem, jongen." Ik klonk nogsteeds als een lieve puppy, maar dit was een serieus dreigement. Ik wist hoe de wereld in elkaar stak, zeker op dat gebied, en ik vond het maar niets. Vrouwen moest je respect voor hebben en als koninginnen en prinsessen behandelen, niet als speeltjes. Ik flirtte dan ook niet met dames die ik niet echt leuk leuk vond. Ik had het ook nog nooit uitgemaakt, al was mijn hart al wel een aantal keer gebroken. Ik hoopte gewoon dat de waren snel zou langskomen, want ik werd toch al wel ouder en een gezin, ondanks dat ik veel reisde, was nog wel echt een wens van me.


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    "Ik ben een rockster. Ik weet genoeg van die kant van het leven om het te kunnen verafschuwen en veroordelen. Ik wil gewoon niet dat een van die dames iets overkomt, want voor jou is het misschien alleen flirten, maar voor hen misschien niet. Flirt maar met de dames in een nachtclub als je zo graag wilt flirten, maar niet met hen en zeker niet hier. Als ik merk dat je hen ook maar het kleinste beetje verdrietig maakt heb je een probleem, jongen." zegt hij en ik vernauw mijn ogen even. Moest ik dát als een dreigement opvatten? Ik bedoel, kijk naar hem. Hij kan niet tegen me op. En trouwens, hij hoeft maar ook iets bij me te doen of ik heb iets van tien mensen achter me staan. Zelf was ik natuurlijk ook niet bang om een klap uit te delen als het moet, maar ik wil het vermijden. 'Nou meneer de rockster, dan heb ik heel vervelend nieuws voor je. Ik stop niet met flirten, en weet je? Juist omdat je het verbied, heb ik de neiging om het nog meer te doen. Jammer, het begon me een beetje te vervelen. Maar nu zit er weer wat.. Uitdagends bij.' grijns ik...


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Het meisje achter de kassa tikte het in en keek ons weer aan met een vriendelijke glimlach. Zolang je aardig deed kon je een goed humeur terugverwachten. 'Dat wordt dan twaalf dollar en vijftig cent' zei ze. Het briefje legde ik samen met twee dollar en vijftig cent neer zodat ik een briefje van tien terug kreeg. Ik wist hoe irriterend het was om steeds weer alle centen bij elkaar te zoeken en de klant een hoop centen met een briefje terug te geven dus zorgde ik dat ik makkelijk zoveel cent neer kon leggen. 'Dankjewel' zei het meisje achter de kassa en ik schonk haar een welgemeende glimlach die zeer zeldzaam was als anderen erbij waren. De cappuccino werd samen met de kop thee alvast neergezet op het dienblad en de broodjes volgden al snel. 'Eet smakelijk' zei het meisje nog waarbij ik haar beleefd bedankte. 'Kom, ik weet een vrij plekje' zei ik tegen Leigh waarbij ik alvast naar een hoek achteraan begon te lopen. Daar zat nog niemand en het was een fijne plek. Eenmaal zittend dacht ik even na en nam de warme koffie in mijn handen om er een klein slokje van te nemen. 'Weet je echt heel erg zeker dat je blij bent als model bij Stump? Heel zeker?' vroeg ik haar. Een nieuw model zou ik wel kunnen gebruiken en dan zou ik Rizk kunnen ontslaan. Leah Rizk was èèn van mijn minst geliefde modellen. Natuurlijk was ze goed, ieder model moest perfect zijn. Maar voor mij was ze niet genoeg. Leigh zou toch ja op mijn vraag beantwoorden, zo te horen had ze het naar haar zin bij Stump maar vragen kon altijd nog. Anders zou ik wel weer een meisje inpikken die bij een wat minder bekend label liep, zoals ik al vaker had gedaan.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 22:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wat een gezellige bende, denk ik bij mezelf. Ik moet weer even wennen aan de drukte, even de knop omzetten. Gelukkig heb ik hier de laatste veel mee kunnen oefenen, dus mijn gezicht zal vast niet lang genoeg gespannen hebben gestaan om te zien. Ik tover weer de eeuwige glimlach op mijn gezicht en probeer de hardheid in mijn ogen terug te krijgen. Ik weet dat ik ben gescout door mijn bambi-uitstraling, maar ik wil geen hulpeloos meisje meer zijn. Ik wil die bambi niet meer zijn.
    Ik glimlach naar Diana en kijk vragend naar Franscisco. 'Wat wilde je vertellen?'


    Ik ben gemeen xoxo

    Christopher Lynn "Lil Twist" Moore

    Terwijl ik onderuit gezakt op de stoel zat stuurde ik een berichtje naar Crys dat ik over een week naar haar toe kon. Mijn eigen kleren werden in mijn handen gedrukt waardoor ik even geërgerd zuchtte en maar opstond om me om te kleden. Het zwarte shirt met de donkerrode broek eronder plus de sneakers had ik zo aan waarna ik de gouden ketting weer omdeed. De ruimte liep ik verveeld uit. Er viel niet bepaald wat te doen. Tenzij je hier werkte had je hier niks te zoeken. Snel voelde ik in de zak van mijn broek of ik er nog toevallig een doosje sigaretten in had zitten en een aansteker. Gelukkig zaten beiden erin waardoor ik uit het pakje een sigeret pakte, deze aanstak en tussen mijn vingers hield om er af en toe een trekje van te nemen. De rook blies ik erna weer uit. Ik had geen zin om weg te gaan dus besloot ik maar te kijken of er nog anderen waren. In plaats van te gaan zoeken liep ik doelloos maar wat rond met de sigaret tussen mijn lippen. Uiteindelijk zou ik vast wel bij een of andere uitgang komen als ik doorliep. De verkeerde kant oplopen was ook nog mogelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."