• Al een tijdje heeft mijn laptop allerlei problemen. Nu ben ik eergisteren naar een computerzaak gegaan en heb ik heel mijn pc laten resetten. Ik was enorm blij dat alle rotzooi er weer af was en hij het weer deed. Zojuist zijn de muis en het toetsenbord echter gestopt met werken en moet ik met een draadloze muis en een irritant schermtoetsenbord alles typen :') jippiejajee. Ik erger me kapot.

    Om dit topic nog interessant te maken: Waar ergeren jullie je vandaag aan?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 20:18 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien even de drivers voor je muis en toetsenbord opnieuw downloaden.


    Your make-up is terrible

    Een draadloze muis vind ik juist zeer handig!
    Vandaag heb ik me niet geërgerd aangezien ik vandaag helemaal niets heb uitgevoerd. Door veel te slapen krijg je niet veel mee van wat er om je heen gebeurd en heb je eigenlijk weinig om je aan te ergeren (:


    Hamartia

    Draadloos is juist erg handig en fijn ik heb zelf een game pc en wat minder draden vind ik zelf heel fijn xd Maar zoals al vernoemd zou ik je drivers controleren en indien nodig updaten en als ze kapot zijn heb je voor 5 a 10 euro al een standaard nieuw toetsenbord.


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Ik heb niet echt problemen met draadloze muizen. Vroeger wel, want dan begaf hij het weer na een tijdje.
    Maar toch ben ik blij dat ik nu geen draadloze muis heb.

    Dat is wel heel erg zuur ja. Ik vind een draadloze muis wel ontzettend fijn. Ik heb er zelf ook een.

    Ik zal eens kijken of dat opnieuw downloaden, maar aangezien ik een laptop heb is het niet heel makkelijk om een nieuw toetsenbord te kopen :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.