• Yep een katje!! ik krijg waarschijnlijk een katje :D mijn ma vindt het goed nu alleen mijn papa nog!!
    Ik heb me goed verdiept over hoe je een kat moet verzorgen enz.
    Nu vroeg mama aan mij hoe gaat jouw katje dan heten?

    En ik dacht een leuk naam!! ik ben heel erg van de rock\metal en heb besloten om hem\haar Dio te gaan noemen!
    Hebben jullie ook een katje? hoe heet ze? of weet jij nog een leuke naam? vertel het me! :D


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Nee, al wil ik wel echt heel erg graag een katje! Zet je er een foto in van je katje zodra je 'm hebt? Ik ben benieuwd. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    Nee, al wil ik wel echt heel erg graag een katje! Zet je er een foto in van je katje zodra je 'm hebt? Ik ben benieuwd. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Oh, wat leuk! Dio vind ik echt een leuke naam!


    Tijd voor koffie.

    Ik heb er 4. Sparta, Nero, Kaj en Bas x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Malafide schreef:
    Nee, al wil ik wel echt heel erg graag een katje! Zet je er een foto in van je katje zodra je 'm hebt? Ik ben benieuwd. ^^


    Zal ik doen ;)


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Ik mag geen hond of kat. :C Mijn moeder is doodsbang voor dieren en haat hun viezigheid. :cccccc


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Noem hem Manu. Dat vind ik zo'n koddige naam. -3- Ik heb zelf geen kat, maar wel een schat van een hondje.


    ars moriendi

    Dio...zo heet de slang van mijn broer....


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil heel graag een kat!


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb er vier, Groempie, Whisky, Sloompie, Remi.

    Ohh en pas op als je een hamster hebt want laat ik het zo zeggen, Sloompie is een moordenaar.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb twee katten. Een vrouwtje en een mannetje. Maya en Salem, maar Maya is een kreng. Ik zit hier heel moeilijk te typen, omdat dat beest mijn duim open heeft gehaald.
    Iig, Salem is een zwarte kater en zo lief!! Maya is een wit-zwart gevlekte kat en ze heeft een vlek in de vorm van een hart op haar kont


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb een poesje van 7 maanden. En haar naam is lucy :]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb een katje genaamd Dumbledore, een grijze kitten :].

    Wat schattig! En wat een leuke naam!


    Every artist was first an amateur.

    ik heb 2 zusjes, patch en stitch ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Die van mij heet Tommy. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.