• Yep een katje!! ik krijg waarschijnlijk een katje :D mijn ma vindt het goed nu alleen mijn papa nog!!
    Ik heb me goed verdiept over hoe je een kat moet verzorgen enz.
    Nu vroeg mama aan mij hoe gaat jouw katje dan heten?

En ik dacht een leuk naam!! ik ben heel erg van de rock\metal en heb besloten om hem\haar Dio te gaan noemen!
    Hebben jullie ook een katje? hoe heet ze? of weet jij nog een leuke naam? vertel het me! :D

I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

Mijn kat heet James. Hij is lui, arrogant, egoïstisch, valt iedereen aan zonder reden(behalve mij) en ik vind hem echt een schat.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Ik heb ergeen door mijn astma en ik vind ze eng maar dio is echt een leuke naam haha

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ja ik heb er eentje; Vledder. Van 'Baantjer' ja. Ik wilde nog een 'De Cock' erbij, maar m'n moeder was het daar niet mee eens.

To infinity and beyond •

Leeuk! :3

Wij hebben een kat genaamd Snoepie. Ergens rond februari kan ze weer kittens krijgen, en we hopen dan dat de kater de Ragdoll kater is van de overburen. Zo ja, dan houden we daar één jonkie van. :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Mijn poezen heten Minoes(duh), en Brownie! Maar Brownie reageert op Baby haha.

En mijn hond het Dobby!

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

Mijn katten heten Pim en Pom.

26 - 02 - '16

JA! Tijgertje, hij doet zijn naam eer aan, 'tis een echte tijger xdd tenzij hij zin heeft in aandacht of eten, dan is het plotseling de liefste kat op de wereld xdd, hij is heel schattig :)

Dio is echt een leuke naam voor een kat! Ik hoop dat je hem krijgt!

[ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 11:34 ]

L’amor che move il sole e l’altre stelle.

Ik heb 5 katten, de kater Sambal, de drie poezen Sasha, Misty en Minoes (xd) en de kitten (katertje) Ketjap ^^ En Dio is een erg leuke naam!

Because I love him, do I need another reason?

Wij hebben zelf thuis honden in plaats van katten, maar vrienden van mijn vriend hebben wel katjes; Scoop en Julie. Scoop heeft een evenwichtsprobleem en loopt altijd alsof ze dronken is.

Leuke naam! Natuurlijk wil ik wel een foto zien wanneer ze er is! ^^

We need a bigger boat.

Wij hebben wel katten gehad, maar nu hebben we een hondje. ^^
    Ons hondje heet Matz en onze katten heetten Scoot, Freek en Wouter.

Zelf vind ik Slof, Momo of Cheshire (zo heet die kat in Alice in Wonderland) leuke namen. (:

| Reality is for people that lack imagination |

Helaas niet meer! Maar wat leuk dat je er een krijgt =)

If you had never come out of the blue, I would've stay

We hadden twee katten, Cleo en Ceasar, vernoemd naar de Romeinen, je weet wel. Maar Ceasar ging dood omdat ie een waaghals was en nu hebben we dus alleen nog maar Cleo, maar ze reageert ook gewoon op poesje haha.

'Darling, just hold on'

Wij hebben een kat genaamd Muffin (:

Han såg ut så som drömmar känns som.

Ah, zo schattig. (:
    Nee, ik heb geen huisdieren.

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Ik heb katten. Ze heten Lilly, Lucy en Diesel. <3
    Mijn honden heten Maddy en Myca.

[ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 13:47 ]