• Dag iedereen,

    Ik merk in mijn hoofdstukken die ik schrijf op dat er sommige tekst groen gekleurd wordt of in mijn PM's zelfs groen gekleurd wordt en gedeeltelijk verdwijnt. Als ik mijn muis beweeg over die groene tekst, komt er een leeg reclamevlak tevoorschijn. Ik heb dit probleem alleen bij Quizlet en geen enkele andere site. Is er nog iemand anders die dit probleem heeft?

    Mvg,
    QuestToAsk

    Ik heb het nog niet voor gehad ;s


    16 - 09 - '17

    Volgens mij is dat een virus. Er zijn al meer mensen die dat hebben gehad en het ligt niet aan Quizlet, maar aan je laptop of computer, en er is ook al in meerdere topics uitgelegd hoe je dat kunt verhelpen. ^^ Ik denk dat je je virusscanner even moeten laten lopen of zo.

    Edit: Een van de oude topics. Je moet blijkbaar even bij je extensies of add-ons kijken om te zien of daar iets vreemds tussen staat. Als het is wat ik denk dat het is, zou het op die manier verholpen moeten kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 19:26 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maak even een screenshot? Ik begrijp het namelijk niet helemaal ... :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Even je browsergeschiedenis verwijderen en virusscanner laten lopen en het probleem is opgelost.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 19:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    #Chocolata: Nou, verschillende soorten tekst zijn dus gewoon groen of roodgekleurd.. Heb net m'n geschiedenis verwijderd, dus dat helpt niet. Dan is het een virus, vrees ik. Of iets wat hopelijk na een dag weer verdwijnt, want gisteren had ik het niet. Bedankt iedereen!

    QuestToAsk schreef:
    #Chocolata: Nou, verschillende soorten tekst zijn dus gewoon groen of roodgekleurd.. Heb net m'n geschiedenis verwijderd, dus dat helpt niet. Dan is het een virus, vrees ik. Of iets wat hopelijk na een dag weer verdwijnt, want gisteren had ik het niet. Bedankt iedereen!


    Hielp wat ik zei ook niet? Want het klinkt echt heel erg alsof je hetzelfde probleem hebt als veel andere mensen al hadden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als ik vind hoe ik die kan laten werken.. xD Het kan daar wel aan liggen, hoor :O
    Browsegeschiedenis verwijderen deed iig niet veel..

    Laat het programma antiMalwarebites een test uitvoeren op je computer. Dat lost negen van de tien keer het probleem op.


    26 - 02 - '16

    Nope ik zou het ook niet weten sorry. Succes!


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Gooi alle extensies van je webbrowser weg en laat Malwarebytes Anti-Malware eens over je PC lopen.

    Browsergeschiedenis heeft hier niks mee te maken btw.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb mijn extensies er af gegooid en dit blijkt voldoende te zijn. Bedankt voor de hulp!

    QuestToAsk schreef:
    Ik heb mijn extensies er af gegooid en dit blijkt voldoende te zijn. Bedankt voor de hulp!

    No problem! Blij dat het gelukt is. De volgende keer opletten wat je precies installeert en welke opties er aan of uit staan. Daardoor komt het namelijk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.