• :| ik kan het haast niet geloven...

    http://www.google.nl/imgres?q=bill+kaulitz+baard&um=1&hl=nl&rlz=1W1ACPW_nlNL438NL438&tbm=isch&tbnid=cR4xfYsBn71V3M:&imgrefurl=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Celebs/Tokio_hotel_fans1/list_messages/202717/last&docid=_l6TQk-iSYRqOM&w=473&h=700&ei=FXk0Tsz6A4Sk-gbI1bzwDA&zoom=1&iact=hc&vpx=934&vpy=516&dur=2284&hovh=273&hovw=184&tx=143&ty=84&page=4&tbnh=136&tbnw=96&start=152&ndsp=51&ved=1t:429,r:4,s:152&biw=1920&bih=914


    Get off, Bill is mine !!!

    Haha, dat is bewerkt. No stress (':


    Rainbows on my staircase ~

    Je ziet heel goed dat het fake is.


    Olive

    Haha, nee. Die is bewerkt. Maar hij heeft wel echt een baardje, die ziet er alleen niet zo uit. :Y)


    Numbers.

    -schiet in de lach-

    Was dat niet zo;n bewerkte foto van hem ? XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bewerkt gok ik. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    What is air.

    Das echt, ik heb nog zo'n foto's onlangs gezien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    Das echt, ik heb nog zo'n foto's onlangs gezien.
    Nee echt niet, die is bewerkt. Ik heb ergens de originele foto. Laat me even zoeken.


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)Nee echt niet, die is bewerkt. Ik heb ergens de originele foto. Laat me even zoeken.
    You're kidding me, right?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    aah mensen die is fake

    das al zovaak gezegd dat dat fake is


    I Love You

    Reducto schreef:
    (...)You're kidding me, right?
    I'm not (':
    Deze foto's zijn genomen toen hij in parijs was met Wolfgang Joop voor een docu genaamd Durch die Nacht mit Bill Kaulitz. hier is een andere foto, ik kon de originele niet vinden. Maar je ziet hier dat zijn jas hetzelfde is en de achtergrond ook, en dat hij er hetzelfde uitziet. Ik heb ook een filmpje als je wil :'D Foto


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)I'm not (':
    Deze foto's zijn genomen toen hij in parijs was met Wolfgang Joop voor een docu genaamd Durch die Nacht mit Bill Kaulitz. hier is een andere foto, ik kon de originele niet vinden. Maar je ziet hier dat zijn jas hetzelfde is en de achtergrond ook, en dat hij er hetzelfde uitziet. Ik heb ook een filmpje als je wil :'D Foto


    Let me help you, het is de tweede van deze foto. Of ja, the same face.:Y)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 23:31 ]


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Let me help you, het is de tweede van deze foto. Of ja, the same face.:Y)


    ik wil hem poken in die kuiltje vlak bij zijn kin langs z'n kaak


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    EMIN3M schreef:
    (...)I'm not (':
    Deze foto's zijn genomen toen hij in parijs was met Wolfgang Joop voor een docu genaamd Durch die Nacht mit Bill Kaulitz. hier is een andere foto, ik kon de originele niet vinden. Maar je ziet hier dat zijn jas hetzelfde is en de achtergrond ook, en dat hij er hetzelfde uitziet. Ik heb ook een filmpje als je wil :'D Foto
    sarcasm?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)sarcasm?
    Ik snap je niet :'D Hoe bedoel je sarcasm?
    OH en nog een foto, de originele guess: http://www.imagebam.com/image/e177f6101099996


    Rainbows on my staircase ~