• Ik ben nieuw hier en wil proberen wat actiever te worden hier, maar daar zal ik wel een ORPG voor nodig hebben die mij daarin motiveert, haha. Een ORPG is een RPG, maar dan met slechts twee personen.
    Zelf had ik nog niet echt een verhaallijn in gedachten, maar ik wil heel graag een romantische en dramatische ORPG, met daarin als hoofdonderwerp een ziekte. Zelf heb ik een voorkeur voor de vrouwelijke rol. Verder moet ik ook bekennen dat ik wel redelijk kieskeurig ben qua schrijfmaatjes, maar mocht je geïnteresseerd zijn, dan mag je dit altijd zeggen en dan zal ik aangeven of ik mijn schrijfstijl bij de jouwe vind passen. Mocht je twijfelen aan mijn schrijfkwaliteit, dan kun je mijn one shot lezen, die staat tussen mijn stories.

    O en ik ben sowieso in voor het leren kennen van nieuwe personen! :D

    Niemand? :c

    Romantiek en drama zijn niet echt mijn genres. Ik zou wel willen, maar dus liever niet in die genres (;

    Eichen schreef:
    Romantiek en drama zijn niet echt mijn genres. Ik zou wel willen, maar dus liever niet in die genres (;


    Hm, dat kan ik me wel voorstellen. Welke genres vind jij leuk dan? :)

    Mutatio schreef:
    (...)

    Hm, dat kan ik me wel voorstellen. Welke genres vind jij leuk dan? :)


    Sci-fi, avontuur, historisch, fanfiction, actie.. Desnoods met een klein beetje romantiek erdoor haha. Oh en ik schrijf altijd vanuit een mannelijk perspectief in RPG's, dus dat komt goed uit.

    Eichen schreef:
    (...)

    Sci-fi, avontuur, historisch, fanfiction, actie.. Desnoods met een klein beetje romantiek erdoor haha. Oh en ik schrijf altijd vanuit een mannelijk perspectief in RPG's, dus dat komt goed uit.


    Historie vind ik sowieso wel interessant en wat betreft de andere genres ligt het er enorm aan. We zouden er wel over kunnen mailen? :) (En dat komt inderdaad goed uit, yay c:)

    Mutatio schreef:
    (...)

    Historie vind ik sowieso wel interessant en wat betreft de andere genres ligt het er enorm aan. We zouden er wel over kunnen mailen? :) (En dat komt inderdaad goed uit, yay c:)


    Prima! Stuur me maar een pb!

    Hy ik zou wel willwn helpen(ik weet nuet of he al iemand gevonden hebt?)