• Hoi mijn naam is Janne en ik ben dol op schrijven het enige probleem is dat ik alleen nooit een story afkrijg en ik ze dan meestal verwijder.
    Dus wou ik vragen of er iemand samen met mij een verhaal zou willen schrijven.
    Ik ben niet de meest ervaren schrijver maar ik doe het graag.
    Ik vind het ook makkelijker om met iemand anders te schrijven als het gaat om inspiratie en ideen uitwisselen en de story raakt dan meestal wel af XD.
    Het liefst schrijf ik over Harry potter, The vampire dairies, Twilight, I'm number four, De kronieken van de onderwereld en onbekende personen en One direction mag ook wel.
    Dus als je misschien geïnteresseerd zou zijn om samen met mij een verhaal te schrijven.
    Laat dan maar een bericht je achter.

    Groetjes Janne Aka justlovegood.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Dooddoenervo schreef:
    Kun je hier iets mee?

    Harry had als schouwershoofd de taak om het schouwershoofdkwartier overzichtelijk te houden en in goede banen te lijden, ook had hij contact met minister Wolkenveldt. Op zijn bureau lag allerlei post voor hem en aan de linker- en rechterkant allemaal dossiers. Die dossiers waren van allerlei misdadigers en vooral dooddoeners. Want ook al was het achttien jaar geleden, toch waren er nog veel dooddoeners op de vlucht. Hij keek naar zijn post, het waren vooral zaken als rekeningen en reclame, maar ook klachten die het waard waren te onderzoeken. Hij las zijn post snel door toen er iemand op de deur klopte.
    'Binnen!' Het was Ron Wemel die door de deur kwam. 'Ha Ron, hoe is het met Hermelien?' vroeg hij. 'Goed hé,' antwoorde Ron. 'Maar er is een oproep binnengekomen, er is een moord gepleegd in villa Malfidus.' 'Meen je dat?' vroeg Harry. 'Wie is de beller?' 'Een buurtbewoner.' Ron zag Harry kijken en voegde er snel aan toe: 'Nee, niet onze geliefde Draco.'
    Harry ondernam direct actie. 'RON! Haal zo'n vijftien andere mannen, dan gaan we met z'n allen naar villa Malfidus!' Ron zei: 'Oké.' En liep naar het schouwershoofdkwartier. Verschijnselen en verdwijnselen kon je niet op het ministerie van toverkunst, nergens behalve op het schouwershoofdkwartier, dus verdwijnselde Harry naar de poort van villa Malfidus.

    ja bedankt


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (...)
    ja bedankt


    Graag gedaan!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou wel graag een story willen samen schrijven over The Vampire Diaries (=

    xx


    Yongguk & Daehyun <33

    Mijn schrijfstijl.

          Olivier zuchtte diep. Vlak voordat ik de film op 'unpause' wilde zetten, hield hij me tegen. Opnieuw keek ik hem verbaasd aan. ‘‘Er is niks Lin,’’ mompelde hij. Toch bleef ik ongerust. ‘‘De film doet mij aan iets denken. Nou ja, iets- iemand.’’
          ‘‘Iemand?’’ vroeg ik verbijsterd. ‘‘Wie?’’
          Nu was het Olivier’s beurt om zijn lip eens te bijten. ‘‘Niemand, laat maar. Begin de film maar.’’ Eerst wilde ik meteen de film unpausen, maar ik begon te twijfelen. Aan wie dacht Olivier? Ik wist zeker dat deze nacht niet meer zo gezellig werd net zoals alle nachten waar Olivier en ik alleen thuis waren. Blijkbaar praatte Olivier met me - het was vast geklaag waarom ik de film niet unpausde -, maar luisteren deed ik niet. Ik zou het wel willen, maar ik kon het niet. Met een half oor was ik er bij. Nadenkend over Olivier. Waarom was hij zo.. nou ja, down de laatste dagen? Wat zat hier achter?


    Some people are art and do art at the same time