• Hoi mijn naam is Janne en ik ben dol op schrijven het enige probleem is dat ik alleen nooit een story afkrijg en ik ze dan meestal verwijder.
    Dus wou ik vragen of er iemand samen met mij een verhaal zou willen schrijven.
    Ik ben niet de meest ervaren schrijver maar ik doe het graag.
    Ik vind het ook makkelijker om met iemand anders te schrijven als het gaat om inspiratie en ideen uitwisselen en de story raakt dan meestal wel af XD.
    Het liefst schrijf ik over Harry potter, The vampire dairies, Twilight, I'm number four, De kronieken van de onderwereld en onbekende personen en One direction mag ook wel.
    Dus als je misschien geïnteresseerd zou zijn om samen met mij een verhaal te schrijven.
    Laat dan maar een bericht je achter.

    Groetjes Janne Aka justlovegood.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik zou graag een onbekende personen verhaal met je willen schrijven. De laatste tijd heb ik veel ideeën maar nooit werk ik het af. In mijn stories kun je mijn schrijfstijl zien (lees dan svp de oude niet, want mijn schrijfstijl suckte vroeger xd).


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wil geen moderator spelen maar hier heb je waarschijnlijk meer kans :Y)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 19:37 ]

    Ik heb het topic in een beter subforum gezet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb het topic in een beter subforum gezet. ^^

    Bedankt


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik zou wel een Harry Potter verhaal met je willen schrijven ^-^

    Harry Potter wil ik wel proberen te schrijven.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ook wil ik wel een Harry Potter verhaal proberen of een the vampire diaries verhaal.

    Ik wil heel graag een Harry Potter verhaal met je schrijven :]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 19:58 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik zou wel met je willen schrijven, maar dan liefst one direction


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    wow nooit verwacht dat er echt mensen zouden reagerenXD
    nou zouden jullie mischien willen zeggen over wie je dan graag zou willen schrijven en mischien een klein stukje schrijven zodat ik wat van jullie schrijf stijl kan lezen sorry als het nogal veel gevraagd is groetje janne


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Harry Potter,

    Mag je ook een stukje kopieren uit een story?
    #geen inspiratie.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik schrijf over Harry Potter. Ik wil best wat schrijven, alleen zit ik nu op mijn mobiel, ghehe. Anders kan je ook een kijkje nemen bij 1 van mijn stories :Y) Ik schrijf trouwens het liefst in tegenwoordige tijd/ ik vorm.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dooddoenervo schreef:
    Harry Potter,

    Mag je ook een stukje kopieren uit een story?
    #geen inspiratie.:'D


    hi ja is goed.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Wunjo schreef:
    Ik schrijf over Harry Potter. Ik wil best wat schrijven, alleen zit ik nu op mijn mobiel, ghehe. Anders kan je ook een kijkje nemen bij 1 van mijn stories :Y) Ik schrijf trouwens het liefst in tegenwoordige tijd/ ik vorm.


    oke ik zal eens kijken.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Kun je hier iets mee?

    Harry had als schouwershoofd de taak om het schouwershoofdkwartier overzichtelijk te houden en in goede banen te lijden, ook had hij contact met minister Wolkenveldt. Op zijn bureau lag allerlei post voor hem en aan de linker- en rechterkant allemaal dossiers. Die dossiers waren van allerlei misdadigers en vooral dooddoeners. Want ook al was het achttien jaar geleden, toch waren er nog veel dooddoeners op de vlucht. Hij keek naar zijn post, het waren vooral zaken als rekeningen en reclame, maar ook klachten die het waard waren te onderzoeken. Hij las zijn post snel door toen er iemand op de deur klopte.
    'Binnen!' Het was Ron Wemel die door de deur kwam. 'Ha Ron, hoe is het met Hermelien?' vroeg hij. 'Goed hé,' antwoorde Ron. 'Maar er is een oproep binnengekomen, er is een moord gepleegd in villa Malfidus.' 'Meen je dat?' vroeg Harry. 'Wie is de beller?' 'Een buurtbewoner.' Ron zag Harry kijken en voegde er snel aan toe: 'Nee, niet onze geliefde Draco.'
    Harry ondernam direct actie. 'RON! Haal zo'n vijftien andere mannen, dan gaan we met z'n allen naar villa Malfidus!' Ron zei: 'Oké.' En liep naar het schouwershoofdkwartier. Verschijnselen en verdwijnselen kon je niet op het ministerie van toverkunst, nergens behalve op het schouwershoofdkwartier, dus verdwijnselde Harry naar de poort van villa Malfidus.


    Queer zijn is gewoon alles