• 10 jongeren met een veel te grote mond hebben een weddenschap verloren. Dat zorgde wel voor een deuk in hun ego en zeker toen ze te horen kregen waar ze naartoe worden gestuurd. Deze jongeren worden door de tegenpartij namelijk naar meeste gevreesde pretpark in heel Londen gestuurd. Nu zal je -je afvragen wat er zo erg is aan een pretpark, maar zodra je het woord 'verlaten' ervoor zet, zal dat meer dan duidelijk worden. Het pretpark zou vervloekt zijn en de meeste vreselijke dingen zouden gezorgd hebben voor de sluiting. Negen jaar zijn er een aantal vreselijke moorden gepleegd en de geesten van de mensen zouden er nog altijd ronddwalen. En dan met name het spookhuis waar ze in zullen moeten overnachten. Ontsnappen is dan ook geen mogelijkheid. Zullen de jongeren toch opzoek gaan naar het ontsnappingsplan? Zullen ze achter het geheim komen? Bewijzen dat het er toch niet spookt? Of zullen de jongeren een voor een verdwijnen en uiteindelijk kan niemand het meer na vertellen?


    Rollen:
    De jongens:
    - Harry Styles: Script.
    - Louis Tomlinson: ICantChange.
    - Niall Horan: Vulcano.
    - Liam Payne: Velton.
    - Zayn Malik: Styles.

    De vriendinnen:
    - Aurora Ladris Grant: Scamander.
    - Aleyna Elizabeth Price: Dobreva.
    - Destiny Brooke Livingstone: Taormina.
    - Ryanne (Ree-Ann) Lucy McGurr: Cozart.
    - Rickena “Ricky” Melonee Harrison: Rider.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ICantChange en Ramazzotti maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    Het begin:
    Ze zijn net gedropt door de diegene waarvan ze de weddenschap hebben verloren, eenmaal daar worden ze opgesloten in het pretpark, het spookhuis.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.

    Het liefste rende ik nu heel hard weg want ik wist dat ik fout bezig was en straks kwam Aleyna erachter, Of misschien wist ze het al, ik had er even geen idee van. "Je hield toch van Louis? Hoe kan je zo snel al... Ik heb natuurlijk geen ervaring met relaties enzo maar toch..." Hoorde ik Ricky zeggen en ik keek op naar het meisje. Ik merkte hoe Zayn zich iets los maakte van me en automatisch keek ik hem aan, terwijl hij mij niet begrijpend aankeek. "Wat is hier aan de hand?" Vroeg Zayn en ik haalde mijn schouders op. "Ik weet het niet. Ik heb geen idee waar Aleyna het de hele tijd over heeft." Ik durfde niet zo goed opnieuw tegen Zayn aan te gaan zitten want ik wist niet wat hij nu van me dacht. Ik beet op mijn lip en leunde achterover.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Kraaijkamp -> Ramazzotti.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    JustMyHazza ----> Dobreva


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Malik
    Een heel naar gevoel bekroop me. alsof ik net in een ijskoud zwembad was geduwd. "Ik weet het niet. Ik heb geen idee waar Aleyna het de hele tijd over heeft." gekweld keek ik Harry aan, die zich opeens afstandelijk begon te gedragen. mijn blik gleed weer naar de meisjes en ik beet op mijn lip. Ricky had gelijk. Harry hield van Louis, niet van mij. 'Ik ga roken.' mompelde ik zacht, terwijl ik mijn pakje sigaretten pakten en opstond. 'Neem gerust nog wat eten.' Ik liep altijd weg als ik ging roken, omdat ik wist dat de rest er niet van hield, dus zo raar moest het niet zijn. ik stak mijn sigaret op liep naar de draaimolen, waar ik gisteravond ook op gezeten had. Ik wilde Harry niets verwijten en misschien was er wel echt niets aan de hand, maar dat maakte niet dat ik me nu als een overreden clown voelden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Gekwetst keek Zayn me aan en ik beet op mijn lip. Waar was ik aan begonnen?! En waar bemoeide Aleyna zich mee? Die stomme trut, oke, nee, ze was geen stomme trut, maar alsnog, ze ging straks alles verpesten voor mij. "Ik ga roken," mompelde Zayn, terwijl hij zijn sigaretten pakte en op stond. "Neem gerust nog wat eten." Was het enige wat hij nog zei, waarna hij weg liep. Ik wist dat ik achter hem aan moest, anders was ik hem straks kwijt. "Zayn! Wacht!" Gilde ik acher hem aan, ik gaf Aleyna een vernietigende blik, voordat ik ook op stond en achter Zayn aan liep. Ik moest rennen om hem in te halen en mijn hand plaatste ik op zijn schouders om hem te stoppen. "Zayn, het is niet wat je denkt. Ik weet echt niet waar Aleyna het over heeft..." Mompelde ik, terwijl ik Zayn smekend aan kijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik wist niet wat het was. Er was enkel gezegd dat Harry van Louis hield en dat het wel heel snel was. En Aleyna had aan Harry gevraagd hoe hij kon. Maar wat kon? Ik snapte het niet, maar ik kreeg er in ieder geval een naar gevoel van. Ik stak min sigaret op en stapte stevig door naar de draaimolen. 'Zayn! Wacht!' Ik negeerde Harry zijn worden. Ik ging nu waarschijnlijk alleen maar lelijke dingen roepen, omdat ik in de war was. En waarom? Er was niet eens echt iets gebeurd. Ik schok door Harry zijn hand op mijn schouder, maar bleef wel stil staan. 'Zayn, het is niet wat je denkt. Ik weet echt niet waar Aleyna het over heeft...' Ik zuchten en nam nog een grote trek van mijn sigaret. 'Ik weet niet wat ik denk Haz. Ik weet alleen dat Ricky gelijk heeft. Je hield van Louis. Er klopt gewoon iets niet.' Ik wilde Harry niets verwijten, maar hij had me nog nooit zien staan, tot vanochtend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    God zij dank bleef Zayn staan en liep hij niet kwaad weg, waar ik eigenlijk wel bang voor was geweest. Zayn zuchtte en nam een trek van zijn sigaret. Ik had het altijd een afknapper gevonden als mensen roken, maar bij Zayn stond het gewoon ontzettend sexy, dat was iets wat zeker was. "Ik weet niet wat ik denk Haz. Ik weet alleen dat Ricky gelijk heeft. Je hield van Louis. Er klopt gewoon iets niet." Ik beet op mijn lip en knikte. Ik kon Zayn begrijpen, zeker omdat hij eigenlijk wel een beetje gelijk had. "Dat is niet waar, Zayn. Waarom geloof je haar wel en mij niet? Ik spreek de waarheid, heus." Met mijn linkerhand pakte ik Zayn zijn sigaret af, om deze vervolgens op de grond te laten vallen. Met mijn beide handen trok ik hem aan zijn kraag naar me toe en drukte mijn lippen heel zachtjes tegen die van hem aan. "Geloof je me?"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Harry beet op zijn lip en knikte stil. Gefrustreerd bleef ik trekjes van mijn sigaret nemen. Ik wist het gewoon even niet meer. 'Dat is niet waar Zayn. Waarom geloof je haar wel en mij niet? Ik spreek de waarheid, heus.' Voor ik iets kon zeggen had hij mijn sigaret al afgepakt en op de grond gegooid. Ik piepte en keek Harry ongeloofwaardig aan. Waarom deed hij dat nou? Hij greep mijn kraag vast en trok me naar zich toe. Mijn lichaam verslapte meteen toen hij zijn lippen heel zachtjes op die van mij drukten. 'Geloof je me?' Ik drukte hem zachtjes een kusje na en zuchte zachtjes. 'Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet deed Haz. Het is gewoon nog even wennen voor me. Je weet hoe ik ben.' Ik twijfelde overal al aan, als er ook maar iets gezegd werd. Daar kon Harry niets aan doen. Daarbij kon ik geen reden verzinnen, waarom Harry tegen me zou liegen. Maar misschien kwam dat omdat ik heel naïef en gewoon enorm verliefd was op deze jongen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Zayn drukte een kusje na en zuchtte zachtjes. "Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet deed Haz. Het is gewoon nog even wennen voor me. Je weet hoe ik ben." Ik glimlachte kleintjes en een schuldgevoel borrelde zich alweer op. Waar was ik in hemelsnaam aan begonnen?! Ik had zo de neighing om ergens heel zielig een potje te gaan janken. Ik wilde Zayn helemaal geen pijn doen. "Je bent veel te lief," mompelde ik zachtjes, terwijl ik mijn armen om zijn middel heen sloeg en mijn hoofd in zijn nek verborg. Kon ik dan nou nooit iets goeds doen zonder me er rot over te voelen... Ik likte kort over mijn lippen en drukte een zacht kusje tegen Zayn's kaak aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik wilde niet dat Harry zich rot voelde, omdat ik twijfelde. Al was hij degene waar ik aan twijfelde. 'Je bent veelte lief.' Ik glimlachte klein en sloeg mijn armen stevig om hem heen. Ik was nog altijd niet helemaal gerustgesteld, maar ik besloot me niets meer aan te trekken van de opmerkingen van de twee meiden. Harry deed niets fout. Het was uit met Louis en nu was het mijn buurt om het met Harry te proberen. Dat was toch niet slecht? Ik drukten mijn lippen in Harry zijn krullen. 'Jij bent veel liever.' Zei ik zacht. Ik was niet lief. Ik was weggelopen en had Harry zich rot laten voelen, omdat hij dacht dat ik hem niet geloofde. Dat was helemaal niet aardig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Ik glimlachte toen Zayn me een kusje gaf op mijn krullen. "Jij bent veel liever." Zei hij zacht. Ik schudde mijn hoofd en klemde mijn handen steviger om Zayn's middel heen. "Wil je weer terug gaan zitten bij de twee meiden? Of wil je ergens anders heen? Iets doen, tenslotte is het nu licht en hoef je niet bang te zijn." Een twinkeling verscheen in mijn ogen en ik haalde mijn hoofd uit Zayn's nek, om hem glimlachend aan te kijken. Stiekem hoopte ik dat Louis nu zou betrappen, ik was zo benieuwd naar zijn reactie. Al vroeg ik me af waar die jongen de hele tijd uithing, ik had 'm niet meer gezien sinds we gisteren middag met ruzie uit elkaar waren gegaan. Eigenlijk gingen we de laatste tijd alleen maar met ruzie uit elkaar, maar goed, ik was hier nu met Zayn en daar moest ik me op concentreren. "Dus, heb je al een keuze gemaakt?" Ik prikte zachtjes met mijn wijsvinger in zijn wang en giechelde. Giechelen, dat was iets voor verliefde tieners...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ik vind dat Louis moet reageren ;( ]

    Zayn malik
    Harry schudden zachtjes zijn hoofd en ik ging even met mijn hand door zijn haar. Hij klemde zich nog steviger aan me vast en ik glimlachte klein. 'Wil je weer gaan zitten bij de twee meiden? Of wil je ergens anders heen? Iets doe, tenslotte is het nu licht en hoef je niet bang te zijn.' Vroeg Harry, terwijl hij zijn gezicht uit mijn nek haalde en me met glinsterende ogen aankeek. Mijn blik verstrakte iets. Ik hoefde er niet steeds aan herinnerd te worden, dat ik bang was in het donker. Ik vond het al vervelend genoeg, zonder dat Harry het wist en er steeds over zou beginnen. 'Dus, heb je al een keuze gemaakt?' Hij prikten met zijn vinger in mijn wang en giechelde zachtjes, waardoor ik even grinnikte. Mijn vingers trippelde even met mijn vingers over zijn onderrug. 'Ik wil best even rondlopen. Maar zeg jij het maar.' Glimlachte ik. Zolang ik Harry maar niet hoefde los te laten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga er even voor zorgen, ghehehe.]

    Harry Styles.

    Ik zag hoe Zayn's blik iets verstraks en ik slaakte een kreetje. "Ik vind het echt schattig, Zaynie." Ik glimlachte. Zayn moest grinniken, na mijn gegiechel. Met zijn vingers trippelde hij over mijn onderrug heen. "Ik wil best even rondlopen. Maar zeg jij het maar." Glimlachte Zayn. Ik knikte en keek even bedenkelijk om me heen. "Laten we maar eens rond gaan lopen dan, maar wel eerste even onze tassen pakken bij Ricky en Aleyna, goed?" Ik drukte een kusje op Zayn zijn wang en murmelde iets onverstaanbaars. Ik duikte iets dieper weg in mijn jas en ik wenste dat ik een warme sjaal had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik vond het helemaal niet schattig. Ik vond het kinderachtig en stom, dat ik bang was in het donker. Ik was ondertussen al volwassen, dat kon toch niet. Harry keek even bedenkelijk om zich heen. 'Laten we maar eens rond gaan lopen dan, maar wel eerst onze tassen pakken bij Ricky en Aleyna, goed?' Ik glimlachte bij het kusje op mijn wang en knikte. Ik wist niet wat me bezielt had net. Harry was zo'n schatje. 'Kom.' Mijn handen gleden van zijn rug en ik pakte zijn hand beet, waarbij ik meteen onze vingers verstrengelde. Ik wilde hem nu gewoon even niet meer loslaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Ik zag een glimlach rond Zayn's lippen verschijnen en ik voelde iets in mijn buik. Ik wist niet wat het was, ik kon het zeker nog geen verliefdheid noemen. Maar als Zayn lachte had ik altijd al wel iets gevoeld. Ik kon er alleen net mijn vinger niet op leggen voor wat het was. Hij knikte. "Kom." Zijn handen gleden van mijn rug af en ik slaakte een protesterend geluidje, veel te koud. Toen zijn hand de mijne omsloot, gleed er alsnog een rilling over mijn rug, maar deze keer omdat Zayn gewoon ontzettend warme handen had. En dat was net dat kleine beetje wat ik nodig had om op te warmen. Eigenlijk wilde ik mijn tas niet pakken, ik was veel te bang dat Aleyna dan straks weer een opmerking zou maken, maar dat kon ik dan natuurlijk niet tegen Zayn zeggen. "Goed," ik kneep zachtjes in Zayn's hand en begon terug richting de twee meiden te lopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you