• 10 jongeren met een veel te grote mond hebben een weddenschap verloren. Dat zorgde wel voor een deuk in hun ego en zeker toen ze te horen kregen waar ze naartoe worden gestuurd. Deze jongeren worden door de tegenpartij namelijk naar meeste gevreesde pretpark in heel Londen gestuurd. Nu zal je -je afvragen wat er zo erg is aan een pretpark, maar zodra je het woord 'verlaten' ervoor zet, zal dat meer dan duidelijk worden. Het pretpark zou vervloekt zijn en de meeste vreselijke dingen zouden gezorgd hebben voor de sluiting. Negen jaar zijn er een aantal vreselijke moorden gepleegd en de geesten van de mensen zouden er nog altijd ronddwalen. En dan met name het spookhuis waar ze in zullen moeten overnachten. Ontsnappen is dan ook geen mogelijkheid. Zullen de jongeren toch opzoek gaan naar het ontsnappingsplan? Zullen ze achter het geheim komen? Bewijzen dat het er toch niet spookt? Of zullen de jongeren een voor een verdwijnen en uiteindelijk kan niemand het meer na vertellen?

Rollen:
    De jongens:
    - Harry Styles: Script.
    - Louis Tomlinson: ICantChange.
    - Niall Horan: Vulcano.
    - Liam Payne: Velton.
    - Zayn Malik: Styles.

De vriendinnen:
    - Aurora Ladris Grant: Scamander.
    - Aleyna Elizabeth Price: Dobreva.
    - Destiny Brooke Livingstone: Taormina.
    - Ryanne (Ree-Ann) Lucy McGurr: Cozart.
    - Rickena “Ricky” Melonee Harrison: Rider.

Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ICantChange en Ramazzotti maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

Het begin:
    Ze zijn net gedropt door de diegene waarvan ze de weddenschap hebben verloren, eenmaal daar worden ze opgesloten in het pretpark, het spookhuis.

[ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:06 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Aleyna Elizabeth Price

'Heerlijk. Het deed mij een beetje denken aan de vroegere kampeervakanties met mijn vader. Alleen dan zonder tent en zonder mijn vader... in een spookhuis. Oké, laat maar. Het lijkt er totaal niet op. Behalve dat mijn slaapzak nog steeds hetzelfde ruikt en ligt.' haar ogen namen me in haar op. 'Jij hebt zo te zien minder goed geslapen?' en natuurlijk sloeg ze de spijker gelijk op z'n kop.
    'Dat kun je wel zeggen ja.' grinnikte ik. Mijn maag knorde en ik werd rood. Stomme buik.
    'Ugh, ik moet echt wat eten anders val ik zo helemaal dood neer.' ik pakte mijn tas op en viste er een melkchocoladereep uit. Met zoveel mogelijk precisie, wat nogal moeilijk ging omdat ik nog steeds doodmoe was, brak ik de reep doormidden en bood Ricky de helft aan. Toen ving ik de geur, -ja ik weet het, ik ben triest- van croissantjes op. Ik zag Harry en Zayn verderop op een bankje zitten te eten. Een duivels lachje speelde om mijn lippen.
    'He Ricky, ik heb wel zin in een croissantje, zullen we kijken of ze willen delen?'

Because I love him, do I need another reason?

(Enne, geeft niet hoor, iedereen heeft het druk de laatste tijd ^-^)

Rickena “Ricky” Melonee Harrison

'Dat kun je wel zeggen ja,' zei ze al grinnikend, waarop een vreemd geluid volgde, dat aan het rode wangen te zien haar maag was. Ik lachte zachtjes. Blijkbaar was ik dus daadwerkelijk niet de enige die honger had. Nou ja, mooi. Konden we gezellig samen gaan eten. 'Ugh, ik moet echt wat eten anders val ik zo helemaal dood neer.' Ze viste een chocoladereep uit haar tas, waarop ik haar met grote ogen aankeek. Ik had duidelijk ook een reep mee moeten nemen. Het enige wat in mijn tas was te vinden was een grote zak beertjes chips -ja, kinderachtig, maar verdomd lekker- en een stokbrood met zo'n bakje met kruidenkaas waar je de afgebroken stukjes in kon dopen. Tot mijn vreugde bood Aleyna mij de helft aan, wat ik dankbaar aanpakte.
    'Dankjewel. Als je trek heb in stokbrood of chips, geef je maar een gil,' zei ik haar met een knipoog. Ze leek echter meer bezig te zijn met iets dat ze rook, waarop ik ook even flink snoof. Was dat de geur van croissants?
    'He Ricky, ik heb wel zin in een croissantje, zullen we kijken of ze willen delen?' verplaatste mijn blik zich naar Harry en Zayn die, jawel, serieus croissants hadden. Mijn mondhoeken krulden ietwat omhoog.
    'Vast wel. Misschien hebben ze wat aansporing nodig, maar als we het heel lief vragen, mogen we vast wel een hapje.'

Happy Birthday my Potter!

Zayn malik
    "Nou ja, het was een gewone opmerking omdat er niemand naar ons toe kwam. Maar wat als ze echt dood zijn?" ik lachte zachtjes bij het zien van Harry zijn grote ogen. 'Doe niet zo gek. natuurlijk zijn ze niet dood.' tenminste, dat hoopte ik toch, maar ik ging er niet vanuit. ik gaf hem een croissantje en pakte met veel moeite mijn slaapzak weer in. Toen deze eindelijk weer in mijn tas zat. pakte ik ook een croissantje en nestelde ik mezelf tegen Harry aan. ik trok mijn benen op het bankje en liet mijn knieën richting hem vallen. rustig knabbelde ik op mijn croissantje en staarde afwezig voor me uit. ik was eigenlijk wel blij met de rust. helemaal aangezien ik geen oog dichtgedaan had. mijn hoofd legde ik op Harry zijn schouder. Ik was zo gelukkig nu.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

-

[ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 22:19 ]

Aleyna Elizabeth Price

'Vast wel. Misschien hebben ze wat aansporing nodig, maar als we het heel lief vragen, mogen we vast wel een hapje.' ik knikte instemmend, waarna ik eerst even rustig mijn chocola opknabbelde. Mijn blik schoot even naar Zayn en Harry, die er wel erg knus uitzagen samen. Maar Harry en Louis...? Ugh, laat maar. Ik vroeg me af of het niet onbeleefd was om ze te storen, waarna ik inwendig mijn schouders ophaalde, ze wisten dat ik met niks of niemand rekening hield als ik honger had. Ik had mijn chocola nu op en trok Ricky aan haar pols mee naar de twee jongens.
    'Zaaaynn, Haaarrryy, willen jullie zo lief zijn om ons ook een croissantje te geven?' vroeg ik poeslief. Ik zette puppy ogen op, wetende dat als ze nu zouden weigeren, ze de rest van de dag een chagerijnige mij zouden hebben, en geloof me, dat wilden ze niet.

(ugh, te vroeg op verzenden gedrukt, stomme mobiel -,-" )

[ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 22:19 ]

Harry Styles.

Buiten, vlak bij het spookhuis, zag ik Ricky en Aleyna staan. Ze waren dus toch niet dood. Een grinnik verliet mijn mond. "Doe niet zo gek. natuurlijk zijn ze niet dood." Zei Zayn en ik wees met mijn vinger naar de twee meiden. "Inderdaad." Zayn propte zijn slaapzak terug in zijn tas, om vervolgens zijn benen over die van mij heen te gooien. Ik slaakte een kreetje maar liet de jongen wel zo zitten. Zijn hoofd kwam niet veel later op mijn schouder en ik glimlachte, terwijl ik een hapje van mijn croissant nam. Ik zag hoe Ricky en Aleyna op ons afkwamen en ik glimlachte naar de twee. "Zaaaynn, Haaarrryy, willen jullie zo lief zijn om ons ook een croissantje te geven?" Vroeg Aleyna en ze zette puppy ogen op. Ik tikte Zayn op zijn neus. "Heb jij nog twee croissants voor deze twee uitgehongerde meiden?" Grinnikte ik.

Zayn Malik
    Ik keek naar Ricky en Aleyna die op ons afkwamen. Daar ging mijn rust, die ik nu enorm hard nodig had. 'Zaaayyn, Haaarryy, willen jullie zo lief zijn om ons ook een croissantje te geven?' Natuurlijk, wat zouden ze anders van ons willen. 'Heb jij nog twee croissantjes voor deze uitgehongerde meiden.' Ik porde Harry even zachtjes in zijn zij. 'Als jullie allemaal niet zo slijmen.' Ik hield daar echt niet van. Net zo min als van delen, maar ik dacht niet echt dat ik een keuze had. Waarom was ik de enige die aan eten had gedacht? Ik pakte nog twee croissantjes uit de zak en gaf ze aan de twee meiden. Ik had er in totaal tien meegenomen en zo lang kon je ze toch niet bewaren. Morgen zouden ze al niet meer te eten zijn. Daarbij had ik nog een berg koekjes mee. Ik ging weer goed zitten en ging langzaam verder met mijn eigen croissantje.

Ik nam een hapje van de chocolade en liet deze smelten op mijn tong. Aleyna leek ergens over na te denken, wat mijn nieuwsgierigheid toch wel een beetje opwekte, maar ik vroeg niks. De knusse manier waarop de jongens bij elkaar zaten viel op. Ik had haar gisteravond wel even met Zayn zien kletsen. Haar gedachtes hadden misschien wel met dat gesprek, dat misschien over Harry was gegaan, te maken, maar dat was dan altijd nog wel iets tussen haar en Zayn, hoewel ik het dolgraag zou willen weten. Wat dat betreft was nieuwsgierigheid soms eigenlijk best onhandig.
    Uiteindelijk trok Aleyna mij mee naar de twee jongens. 'Zaaaynn, Haaarrryy, willen jullie zo lief zijn om ons ook een croissantje te geven?' vroeg ze met een poeslief stemmetje, waardoor ik een zachte grinnik niet binnen kon houden. Ik keek de twee net zo lief aan als de blondine naast mij en wachtte af.
    'Heb jij nog twee croissants voor deze twee uitgehongerde meiden?' vroeg Harry aan Zayn, waarop mijn blik van de krullenbol haar hem ging.
    'Als jullie allemaal niet zo slijmen,' was zijn antwoord, waarop hij ons allebei een croissantje gaf. Ik schonk hem een dankbare glimlach en brak twee onaangeraakte stukjes van mijn stuk chocolade af.
    'Thanks!' zei ik vrolijk en plofte op de grond neer. 'Jullie ook een stukje chocolade van Aleyna?' vroeg ik en bood de chocolade in mijn hand aan.

Harry Styles.

Zayn porde me in mijn zij en ik slaakte een geluidje. "Als jullie allemaal niet zo slijmen." Hoorde ik Zayn zeggen en ik volgde zijn handelingen tot aan hoe hij de twee meiden allebei een croissantje gaf. "Thanks!" Zei Ricky vrolijk en ze plofte op grond neer. "Jullie ook een stukje chocolade van Aleyna?" Vroeg ze en ze stak haar hand naar me uit en ik knikte, om vervolgens iets overeind te komen en de chocolade van haar aan te pakken. "Dankjewel," glimlachte ik. Terwijl ik een stukje chocolade in mijn mond stak, om daarna een hap van mijn croissant te nemen. Ik ging weer comfortabel zitten met Zayn en at zo mijn hele croissantje op, met de chocolade erbij.

[ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 21:40 ]

Zayn Malik
    normaal had ik in deze tijd al drie broodjes achter mijn kiezen zitten, maar ik was deze ochtend niet zo snel. Gewoon omdat ik mezelf er telkens aan moest herinneren om wakker te blijven. Harry lag veelte lekker en ikzelf was veelte moe. "Jullie ook een stukje chocolade van Aleyna?" ik knikte dankbaar en leunde met Harry mee naar voren. 'Dankje.' Al snel zat ik weer lekker en bewaarde het kleine stukje chocolade als laatste. toen mijn croissantje op was, begon ik er rustig op te zuigen, terwijl ik mijn armen om Harry heen sloeg en mijn ogen sloot. ik ging wet beter tegen hem aanzitten en mijn neus wreef tegen de huis van zijn nek, terwijl mijn vingers in zijn zij tekende. het maakte me allemaal nog rustiger en dat had ik wel even nodig nu.

Aleyna Elizabeth Price

Dankbaar nam ik het croissantje en begon ik langzaam van te eten, zodat het niet zo snel op zou zijn.
    'Als jullie nog meer willen, ik heb nog zat chocola.' grinnikte ik. Als ik érgens aan verslaafd was, was het wel chocola. Het is overal handig voor; als je in een dip zit, op een feestje, als je in een goed humeur bent en als je probeert te overleven op een verlaten pretpark natuurlijk. Ik merkte dat Zayn dichter tegen Harry aan ging zitten en ik trok een wenkbrauw op. Wat was hier toch aan de hand? Zeer langzaam drong het door wat hier nu echt aan de hand was. Met grote ogen keek ik Harry aan, en tranen vormden zich in mijn ogen. Hoe kon hij hem dit aandoen!? Ik wist hoe Harry was, hij was een van mijn beste vrienden, dit zou hij toch nooit doen? Maarja, het ging wel om Louis hier.
    'Harry hoe kun je?' siste ik.

Harry Styles.

Zayn sloeg zijn armen om me heen en sloot zijn ogen. Zijn neus voelde ik tegen de huid van mijn nek en ik voelde kippenvel overal toen ik zijn vingers in mijn zij voelde. Ik sloot mijn ogen en genoot van Zayn's aanrakingen. Al mocht ik toch absoluut niet verliefd worden, anders kreeg ik Louis helemaal niet meer terug. "Harry hoe kun je?" Hoorde ik Aleyna ineens zeggen en mijn ogen waren weer terug open, waarna ik het meisje aankeek. Tranen stonden in haar ogen en ik fronste mijn wenkbrauwen. "Wat is er? Heb ik je iets misdaan?" Ik wist heus wel waar ze het over had, maar ik kan toch ook gewoon doen alsof ik van niets wist.

De jongens namen allebei de chocolade aan, waarna ik kleine hapjes begon te nemen van de croissant. Ik was in een verdacht goed humeur voor iemand die opgesloten zat in een verlaten pretpark. Natuurlijk baalde ik er nog steeds van dat we opgesloten zaten, omdat we zo achterlijk waren geweest die weddenschap te verliezen en was ik nog pittig boos op mijzelf, maar ik had niet slecht geslapen en we hadden voedsel. Lekker voedsel, om precies te zijn. Daarbij konden we hier vast van alles en nog wat doen. Ik wilde dan ook net voorstellen om vandaag de bootjes eens te checken, om te kijken of we ook zonder de elektriciteit konden varen, maar op dat moment klonk de sissende stem van Aleyna door de ruimte.
    'Harry hoe kun je?' Verbaasd keek ik op van mijn voedsel en zag een redelijk innig verstrengelde Zayn en Harry. Wat daar erg aan was, begreep ik eerst niet, maar toen drong het tot mij door dat Harry Louis vrij kort geleden nog leuk had gevonden. Misschien dacht Aleyna dat Harry Zayn gebruikte? Of Louis nooit leuk had gevonden? In ieder geval was ik gestopt met eten en wachtte met grote ogen op wat er gebeuren ging. De reactie van Harry was echter eerder verbaasd dan schuldbewust.
    'Wat is er? Heb ik je iets misdaan?' Ik wilde mijn mond openen om te vragen hoe het met Louis was, maar sloot hem wijselijk weer. Ugh, het was echt lastig om je mond te houden, als je er niks mee te maken had, maar het je toch boeide. Ik beet op mijn lip om niks te zeggen, maar het mislukte.
    'Je hield toch van Louis? Hoe kan je zo snel al... Ik heb natuurlijk geen ervaring met relaties enzo maar toch...'

Zayn Malik
    Ik hield van chocolade en het smolt heerlijk weg in mijn mond. Ik moest mijn best doen om niet weg te zakken zo. Harry zat enorm comfortabel en het feit dat ik niet geslapen had vannacht, maakte het een stuk makkelijker om nu in slaap te kunnen vallen. 'Harry hoe kun je?' Langzaam deed ik mijn ogen open en gaapte ik. "Wat is er? Heb ik je iets misdaan?" met gefronste wenkbrauwen keek ik Aleyna aan. Ik had geen flauw idee waar ze het over had, maar het maakte me behoorlijk nieuwsgierig. Of ik moest iets gemist hebben in de minuten dat ik mijn ogen dicht had, maar volgens mij was er niets meer gezegd, behalve over de chocolade. Of ik moest echt even in slaap gevallen zijn, maar dat was volgens mij niet het geval. 'Je hield toch van Louis? Hoe kan je zo snel al... Ik heb natuurlijk geen ervaring met relaties enzo maar toch...' begon nu ook Ricky er zich mee te bemoeien. Een naar gevoel bekroop me en ik maakte me iets los van Harry, waarna ik hem niet begrijpend aankeek. 'Wat is hier aan de hand?' vroeg ik stil.

[ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 22:26 ]