• Hallo iedereen
    Ik ben sinds kort weer terug op Quizlet, na vier jaartjes geloof ik!
    Denk niet dat iemand mij hier kent, maar het is hier zoooow veranderd zeg, wel heel erg mooi.
    Ik ga alles even proberen opnieuw uit te vogelen.
    En ik had een vraagje,, ik heb mijn username veranderd (vet cool dathet kan) en wilde mijn plaatje veranderen
    nu zegt hij dat het geen jpg is terwijl dat wel zo is... wat kan ik hieraan doen?

    groetjes!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Welcome back!
    Je plaatje even uppen via tinypic fzo en er dan opnieuw opzetten?


    16 - 09 - '17

    Welkom terug :)

    Ik herken je niet, terwijl ik hier toch al bijna 5 jaar zit. Leuk dat je weer komt kijken, het is hier inderdaad erg veranderd en dat was voor veel users ook heel erg wennen! Maar de site is er wel beter op geworden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Welcome Back!
    4 jaar geleden zat ik nog niet op deze awesome website, dus kan ik je onmogelijk herkennen :Y)


    -

    Cenation schreef:
    Welcome back!
    Je plaatje even uppen via tinypic fzo en er dan opnieuw opzetten?


    Al geprobeert :( geen succes!


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    (...)

    Al geprobeert :( geen succes!


    Hmm ... eens in paint zetten en dan opslaan en opnieuw proberen?


    16 - 09 - '17

    Welkom terug :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cenation schreef:
    (...)

    Hmm ... eens in paint zetten en dan opslaan en opnieuw proberen?


    Ookal... het is een jpeg, maar dat kan niet veranderd worden lijkt wel


    Eternamente, everlastingly, for all time

    nerveus schreef:
    Welkom terug :)

    Ik herken je niet, terwijl ik hier toch al bijna 5 jaar zit. Leuk dat je weer komt kijken, het is hier inderdaad erg veranderd en dat was voor veel users ook heel erg wennen! Maar de site is er wel beter op geworden.


    ik zat ook nooit op het forum eerst, ik las meer.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    (...)

    Ookal... het is een jpeg, maar dat kan niet veranderd worden lijkt wel


    Dan weet ik het niet, sorry ;s


    16 - 09 - '17

    Welkom terug. *O* Vier jaar is een lange tijd, dus het lijkt me best wel vreemd om al die veranderingen te zien. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Welkom terug. *O* Vier jaar is een lange tijd, dus het lijkt me best wel vreemd om al die veranderingen te zien. ^^


    Dankje! jah dat is het ook, maar het ziet er wel mooi uit vind ik


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Welkom terug! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Welkom terug! Ik zou hetzelfde aanraden als de rest, maar dat heb je blijkbaar al gedaan. No idea waarom hij hem niet pakt, sorry!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eternamente schreef:
    (...)

    Dankje! jah dat is het ook, maar het ziet er wel mooi uit vind ik


    Dat is in ieder geval een goed begin. Veel mensen vinden/vonden het nieuwe design aanvankelijk verschrikkelijk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Welkom terug! ^^
    Ik herken je niet, ook al zwierf ik in die tijd ook al op Quizlet rond. Maar ja, ik was toen sowieso niet op het forum en sprak niet echt veel users aan, dus dat is misschien ook niet zo vreemd. (:
    Over de afbeelding; ik zou het niet weten. Misschien is het bestand te groot, zou dat kunnen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)