• Ik ga dus een nieuwe Hogwarts story maken. Het word een love story, met Sirius Black. -a- &het speelt zich af in het 4e jaar.

    Wat als Peter Pettigrew, James en Lily niet had verraden, maar iemand anders? En ze iedereen, zelfs Peter, heeft laten denken dat hij degene was die hen had verraden?
    Alex Greene was ontzichtbaar op haar school, en degene waarvan ze dacht dat dat haar vrienden waren, lieten haar vallen.

    Oké, ik ben officieel slecht in samenvattingen maken. But uh, ik heb deze rollen nodig;
    #Drie toekomstige vriendinnen van Alex.
    #Gemene meisjes.
    #Toekomstige beste vriend van Alex.


    Wat je moet invullen;
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Crush? :
    Patronus:
    Toverstok:
    Bloedstatus:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 10:53 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Toekomstige beste vriendin Alex
    Volledige naam: Primrose Alexis Wings
    Bijnaam: Prim
    Geboortedatum: 11-2-1993, Primrose is dus 17
    Karakter: Primrose is een lief iemand die iedereen in hun waarde laat. Ze zoekt geen problemen en heeft ook geen zin in problemen. Ze is vrij stil en rustig, maar zeer intilligent voor haar leeftijd. Ze kan mensen die denken dat ze de beste zijn totaal niet uitstaan, maar verraders kan ze ook niet uitstaan. Ze is niet zo van het feesten, maar bij haar vrienden kan ze echt los gaan. Ze is een waaghals en trekt zich niet echt iets van anderen aan. Ze kan op haar momenten raar zijn en snel de slappe lach krijgen, maar dat is nou eenmaal hoe ze is. Ze is te vertrouwen en je voelt je snel prettig bij Primrose in de buurt. Primrose geeft iedereen een kans en beledigt niemand, behalve als ze er echt om vragen. Ze is zachtaardig en wordt niet snel boos. Ze is wel in voor een grapje, maar ze gaat niet té ver. Je leert Primrose snel kennen en ze is en blijft eerlijk tegen je. Primrose laat niet over zich heen lopen en zegt het dan ook als je haar vriendelijkheid misbruikt. Ze is overgevoelig en houdt niet echt van te veel aandacht, wat ze anders wel krijgt. Ze is dol op dieren en verzorgdt ze ook perfect. Ze behandelt iedereen als gelijke en discirmineert niet, ze heeft ook een hekel aan Lucius Malfoy. Ze zou het niet over haar hart krijen om een klein katje te schoppen en vind het ook raar dat sommige af en toe doen. Primrose mag dan een afstammeling zijn van Glamorgana, ze heeft alsnog een prachtig karakter dankzij haar vader.
    Uiterlijk:


    Dianna Agron
    •Blond golvend/stijl haar
    •Groene ogen
    •Blanke huid
    •Parel witte tanden die recht zijn
    •Slank
    •Haar rondingen hebben een normale grootte
    •Niet al té lang
    Crush? : James Potter
    Patronus: Een  Kraai
    Toverstok: Rozenhout, hoofdhaar van Glamorgana en hij is 22,5 centimeter lang. Hij is redelijk buigbaar.
    Bloedstatus: Halfbloed
    Extra: Ze is dol op boeken, ze leest het hele weekend door boeken. Ze heeft een poesje genaamdt Truth en ook nog een kerkuil die wit is genaamdt Veela. Ze is afstammeling van Glamorgana, maar ze heeft geen blauw ogen die meestal voorkomen bij Glamorgana's maar wel de blonde haren. Even wat informatie over Glamorgana kan je vinden hiero:
    http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Glamorgana





    Ik zal hem later afmaken

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 16:15 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Volledige naam:Alysia Rose Lopez
    Bijnaam:Aly
    Geboortedatum: 21-08-1993 , 17 dus.
    Karakter:Ze is niet een van de liefste maar ook niet de gemeenste.
    Ze heeft vaak perfecte wraakacties , Dus veel mensen durven niks te doen.
    Ze kan zich soms ook als een echte bitch gedragen , Maar ze weet waneer ze moet ophouden bij vrienden.
    Je kan haar je geheimen vertellen , Want ze vertelt ze niet door.
    Ook is ze eigenwijs , En best koppig.
    Maar ze maakt ook grappige opmerkingen waneer het moet , Maar nou echt de perfecte leerling is het ook niet.
    Ze durft tegen iedereen in te gaan , En ze zal nooit haar mond houden.
    Soms kan dat voor problemen zorgen.
    Ze zegt wat ze denkt , En ze vecht voor de dingen die ze wil.
    Uiterlijk:




    -getinte huid
    -donkerbruine ogen
    -slank
    -lang zwart haar

    Naya Rivera
    Crush? : Draco Malfoy
    Patronus:Een wolf
    Toverstok:Kersenhout , Drakenhartenbloed , 24,7 lang , Buigzaam.
    Bloedstatus: Puurbloed
    afdeling: Slytherin
    Extra:Ze had wat met Blaise , Maar nu ze het heeft uitgemaakt.
    Begint Draco intresse te tonen.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 22:25 ]


    El Diablo.

    Dit lijkt echt heel hard op het verhaal van Dumbledore.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Antwerpen schreef:
    Dit lijkt echt heel hard op het verhaal van Dumbledore.


    Inderdaad, dit lijkt echt veel op mijn verhaal. ;$


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Inderdaad, dit lijkt echt veel op mijn verhaal. ;$

    Welk verhaal? xd, oké. Sorry dan, dat wist ik niet. :x Ik heb nog nooit op jou Q gekeken denk ik o:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Toekomstige beste vriend.
    Volledige naam: Liam Ethan Strycks
    Bijnaam: Strycks of Liam
    Geboortedatum: 7-1-1993
    Karakter: Liam is een spontaan en sociaal. Hij kan het met de meeste mensen erg goed vinden. Hij is slim maar heeft soms wel last van concentratie problemen. Hij is koppig en ontzettend naief. Dat laatste wilt zeggen dat hij het niet door heeft dat een meisje hem leuk vind. Ookal weet de rest van de wereld het hij denkt dat ze gewoon 'aardig' tegen hem is. Liam is musicaal en sportief wat je ook aan hem kan zien. Hij speelt kalssiek piano. Dit laatste weet eigenlijk niemand van hem. Verder is hij gék op zwerkbal hij is dan ook jager in zijn eigen team.
    Uiterlijk:




    Alex Pettyfer
    Crush? : misschien Primrose Alexis Wings? Van hier boven. Je kunt namelijk super leuke en schattige foto's vinden van de twee.
    Patronus: Een labrador.
    Toverstok: treurwilg hout. 27 cm. Kern van een zompelaar.
    Bloedstatus: puur bloed.
    Extra: niets?

    Waar je haar het meest geschikt voor vind :')
    Volledige naam: Delilah Elizabeth Austen
    Bijnaam: Ze heeft geen bijnaam. Ze wordt door mensen gewoon 'Delilah' genoemd.
    Geboortedatum: 6-04-????
    Karakter: Delilah leeft een rustig leventje. Ze maakt haar huiswerk, gaat op tijd naar bed, is altijd op tijd in de les en heeft nooit gezeur. Sommige mensen zouden dit beschrijven als 'saai', maar alleen echte vriendinnen weten dat Delilah alles behalve saai is. Niet dat ze bij hen ineens spontaan is, Delilah heeft gewoon een andere kijk op het leven. Ze vindt het leuk om de hele bibliotheek uit te kammen en ze houdt van Waarzeggerij, menig mens zal zeggen dat ze paranormale gaven heeft. Ze is altijd heel zweverig en ze is het perfecte voorbeeld van 'je dromen achternagaan' want dat is wat Delilah altijd doet. Ze doet haar eigen ding en dat ziet er soms een beetje klungelig uit, omdat ze dat ook is. Delilah kan alleen gemeen uit te hoek komen als je liegt, daar kan ze niet tegen. Omdat Delilah nogal stil is, wordt dit vaak in verband gelegd met verlegenheid en intelligentie, terwijl Delilah helemaal niet verlegen is en ook niet slim is.
    Uiterlijk:

    Ashley Tisdale
    Crush? : Delilah let eigenlijk nooit op jongens. Ze vindt het wel leuk om ze te bestuderen omdat ze alles heel anders doen dan meisjes. Als een jongen in de gaten krijgt dat Delilah naar hem krijgt en dan terugkijkt, begint ze te blozen. Hierdoor zijn er al verschillende roddels door de school gegaan dat Delilah Austen verliefd is op iemand.
    Patronus: Delilah kon al vanaf haar eerste jaar een patronus oproepen, alleen had ze nooit door dat dit een patronus was. Dit is ook het enige, apart van Waarzeggerij, waar ze goed in is. Haar patronus is een pauw.
    Toverstok: Delilah is nogal klungelig en breekt haar toverstokken vaak, je zal zeggen; neem dan een onbreekbare, maar nog geen enkele onbreekbare toverstok heeft haar nog uitgekozen. Hierdoor moet ze vaak een toverstok lenen. Nu heeft ze een 24 cm lange toverstok van eikenhout, met een kern van drakenbloed.
    Bloedstatus: Delilah is een dreuzeltelg. Haar vader Nigel werkt bij een verzekeringsbedrijf en haar moeder Betsy werkt als serveerster.
    Extra: Delilah heeft nog een tweelingbroer genaamd Keith. Alleen hij heeft geen toverkracht. Keith is een echte onruststoker en Delilah heeft dan ook niet zo'n goede band met hem. Hij reist altijd de hele wereld over, hopend dat zijn bandje ergens op een groot podia kan spelen. Als Delilah hoort dat haar broer thuiskomt, wordt ze heel zenuwachtig.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 17:05 ]


    Not all those who wander are lost.

    Volledige naam:Amy Phoenix Scaber
    Bijnaam:Little kid Door James en Sirius
    Geboortedatum: 12 April
    Karakter:Amy is een meisje dat altijd lacht,achter haar glimlach zit een meisje dat van binnen langzaam sterft door de pijn die ze voelt,Amy zou dit nooit aan iemand anders laten zien Amy is moedig en zou voor haar vrienden en familie dood gaan,eigenwijs is Amy ook je kan ook zeggen dat Amy sluw is Slim is zeker ook maar niet slim genoeg voor Ravenclaw,Amy is niet heel handig en laat daar door alles vallen en kapotgaan.

    Uiterlijk:Amy heeft lange stijle bruine haren die tot over haar schouders komen met een schuine pony die mestal los langs haar hoofd hangen,Amy heeft een licht getinte huid met roze lippen,Amy haar licht blauwe ogen vallen nog het meest op,Amy heeft een slank postuur en is 1,60 lang


    Crush? :Remus Lupin
    Patronus:Leeuw
    Toverstok:Amy heeft een toverstok van Vlieren hout 8 ¾ centimeter lang met als kern een haar van de sluwe Zalzar Slytherin,een druppel bloed van de dappre Godric Gryffindor,een traan van de slimme Rowena Ravenclaw en een traan van de rechtvaardige Helga Hufflepuff
    Bloedstatus:Volbloed
    Extra:Amy komt uit een volbloed familie Amy is de eerste Scaber die in Gryffindor is geplaatst haar tweeling Broer zit in Slytherin haar familie heeft veel weg van de familie van Sirius Black met hun menig over Mudbloods en Halfbloods Amy heeft een andere mening waar haar familie niet blij mee is en woont sinds kort bij haar opa en oma van haar moeders kant haar andere Opa Thomas Scaber zit in Azkaban door Amy haar moeder gemarteld en vermoord te hebben , ze is een ver-achter nichtje van Sirius en begroeten elkaar als neef en nichtje om hun families te irriteren.


    ^^ Haar broer Harry

    Zeg je het als ik de rol heb?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 22:46 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Nog nodig?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volledige naam: Katherine Anna Maria Temperance Sharp. (Katherine Sharp.)
    Bijnaam: Princes Snape.
    Geboortedatum: Drieëntwintig Augustus Negentien-Zestig. (23 - 8- 1960)
    Karakter: Ze heeft een beetje een ijzig karakter en kan moeilijk contact leggen met mensen, en als ze het al doet, is het in een negatieve zin.
    Ze heeft een lichte vorm van het syndroom van Asperger. Wat hier belangrijk aan is, is dat ze het liefst een vast ritme heeft, en zich daar ook aan houd, moeilijk contacten kan leggen, alles letterlijk neemt en dat ze beta gericht is.

    Uiterlijk: Ze heeft net als Lily oranje haren en blauw/groene ogen.
    Als je jonger is.
    Als ze ouder is.
    Crush? : Severus.
    Patronus: Vos
    Toverstok: Kersenhout en Drakenbloed
    Bloedstatus: Volbloed.
    Extra: -


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    En, hoe staat het met het verhaal?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    En, hoe staat het met het verhaal?

    Ik ben bezig dr mee! (: Alleen ik wacht nog op meer reacties enzo. En die story duurt nog wel een tijdje voordat ik m ga activeren, maar ik heb sws al een paar die'k ga gebruiken. Laatste tijd ben ik namelijk ook best druk, dus! Ik wacht totdat ik enough tijd heb, -a-


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Shuester schreef:
    (...)
    Ik ben bezig dr mee! (: Alleen ik wacht nog op meer reacties enzo. En die story duurt nog wel een tijdje voordat ik m ga activeren, maar ik heb sws al een paar die'k ga gebruiken. Laatste tijd ben ik namelijk ook best druk, dus! Ik wacht totdat ik enough tijd heb, -a-


    Okay. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt