• Ja, ik had het redelijk warm dus had ik even heel randomly mijn haar opgestoken in een dotje/knotje hoe je het ook wilt noemen.
    Nu lacht mijn vader me uit omdat hij redelijk hoog staat en het best een vreemd zicht is aangezien mijn haar echt lang en dik is.
    Dit kreeg ik als resultaat:




    Niet op de vreemde gezichten letten, ik verveelde me. (cat)
    Nu is mijn vraag of jullie ook foto's van jezelf hebben met een hoge dot.
    Ik ben er best nieuwsgierig achter hoe het er bij anderen uitziet.
    Ziet het er echt zo vreemd uit? :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind het je heel leuk staan. Ook vind ik dat je een mooi gezicht hebt, een heel sprekend gezicht, met mooie wenkbrauwen en ogen (;


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook een knotje, gemaakt met zo'n donut. Maar die zet ik niet bovenop mijn hoofd, eerlijk gezegd vind ik dat onverzorgd staan. Ik draag hem zelf achter op mijn hoofd, dus een stukje lager, met wat clipjes eromheen vaak. Wel heerlijk dat al dat haar uit je gezicht is!

    Het ziet er niet vreemd uit bij jou hoor ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, ik dus ook. Je hebt een mooi gezicht!


    ars moriendi

    Cult schreef:
    Ik vind het je heel leuk staan. Ook vind ik dat je een mooi gezicht hebt, een heel sprekend gezicht, met mooie wenkbrauwen en ogen (;

    En ja, ik heb het ook. Echt grappig, ook op dit moment. Maar nee, staat voor geen meter bij me :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het staat je echt leuk!
    Ik heb m'n haar echt iedere dag zo. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn vriendin hahaha
    ZIj heeft echt keiveel, lange en krullend haar en die doet ze op kamp altijd in een knot en dan zit hij helemaal scheef op haar hoofd en het staat haar geweldig maar het is tegelijk gewoon zo super grappig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tof, alleen jammer van de duckface :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Niks raars aan, staat super leuk! Mijn haar is niet zo heel lang, dus zo'n snelle knot staat al raar aangezien hij dan vrij klein is.
    Ik heb wel zo'n donut ding en dan staat 't opzich best leuk. Al zeg ik dat zelf haha c:

    Ik vind het leuk staan (:


    -

    staat je leuk(:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 19:36 ]


    Life is a beautiful struggle

    's avonds heb ik altijd van dat soort knotjes in haha :') Ze noemen me hier dan ook pebbles..
    Maar eh, hoe heb je die van jou gedaan dan? Want ik krijg dat soort knotten alleen als ik m'n donut bun gebruik..

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 19:14 ]


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    's avonds heb ik altijd van dat soort knotjes in haha :') Ze noemen me hier dan ook pebbles..
    Maar eh, hoe heb je die van jou gedaan dan? Want ik krijg dat soort knotten alleen als ik m'n donut bun gebruik..

    Je begint zoals je een staart begint, maar géén elastiek er nog om heen doen. Dan draai je je haar gewoon om dat punt heen, als al je haar 'op' is, doe je het elastiek er om heen c:

    Ik vind het leuk :Y)
    En woah, Kim. Jij bent nog knapper geworden sinds die keer dat ik je zag op de meeting.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het staat je leuk, vind ik. (: Bij mij lukken ze nooit haha. Ze zakken of meteen uit of zitten gewoon vaag. Daarom draag ik mijn haren tijdens het sporten ofzo altijd in een staart, blijft ook beter zitten!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Het staat je leuk, vind ik. (: Bij mij lukken ze nooit haha. Ze zakken of meteen uit of zitten gewoon vaag. Daarom draag ik mijn haren tijdens het sporten ofzo altijd in een staart, blijft ook beter zitten!

    Dat kan ook aan de elastiek liggen (:


    Life is a beautiful struggle