• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?










    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' na de conference gaan we zo eten dan kan ik me omkleden. Ik ben rond acht uur terug'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Weet ik lieverd'' glimlach ik .. '' En daarom ga ik nu koken'' giechel ik en ik loop naar de keuken waar ik burrito's maak


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik maak met James een puzzel en behim luid te juichen door het eten. Ik val aan en daarna kleed ik me om. Mtv over tien minuten"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik kleed James om in zijn pyjama . '' Als papa zijn interview gedaan heeft ga jij slapen deal ?'' vraag ik. Hij knikt en hij gaat tegen me aan liggen. Ik ga met mijn hand door zijn haar en ik zet het op mtv


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOrna

    Ik rijd met de auto naar de zaal waar ik wat gepraat hoor. Onze haren worden goed gedaan en ik hoorde dat ik het mocht aankondigen. Met geklap lopen we naar de tafel. Harry begint ieedereen te bedanken om te komenen het is ijn beurt. 'Mijn man Jim is benadert of hij wou helpen voor een goed doel voor de telefoon en ik wou dat ook wel en nu gaan we dus naar Africa. We gaan weer een single uitbrengen, naar de kinderen daar en geld inzamelen' vertel ik en al snel starten de vragen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach . '' En u kunt nu alvast bellen naar het onderstaande nummer !'' zegt Zayn. Ik pak mijn mobiel en ik begin te bellen. Zo nu heb ik weer 5 pond over gemaakt en ik leg James in bed want hij was in slaap gevallen. Ik lees nog snel een verhaaltje voor en ik ga weer naar beneden . Ik pak een flesje cola en ik begin eruit te drinken. Ik hield van deze flesjes met die leuke namen erop. Ik grinnik en ik kijk weer verder naar het interview


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach breed 'Jim en ik gaan ons bed ook verloten, daarbij gaan we ook 10 sets bedlakens met kussenhoezen van One Direction met de handtekeningen van ons met watervaste stift. Ook verschillende andere One Direction spullen met handtekening of speciale spullen van ons of limited edition spullen gaan we verkopen. MOcht je nog ideeën hebben mag je die altijd door bellen en we gaan ook degene met de orgineelste en leukste geldophaal actie maakt kans op kaartjes voor ons concert naar keuze en een meet and greet' vertel ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik door wat Niall allemaal opnoemt. '' En je mag 1 dag met een van ons mee naar huis !'' zegt Zayn. WHAT ? No way dat een gekke directioner in mijn huis komt! Wat moet James wel niet denken? '' Yup jullie hebben het gehoord dames en heren'' zegt Liam. Ik begin te lachen en ik gooi mijn lege flesje weg. Ik ga weer zitten. '' En weet je wat Zayn en ik gaan veilen?'' vraagt Harry. '' Wij veilen 2 shirts van ons zelf'' zegt Harry. Wouw Hazz dat is echt veel... '' Hahah sukkel '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin te lachen om Hazza. NO way dat ik mijn gitaar ging doen, dat hadden ze gevraagd maar nee dat ging ik niet doen. Al snel zijn we klaar en kleden we ons om en rijd ik weer naar huis. 'BOEEEE" roep ik naar Jim en knuffel hem stevig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin zachtjes te gillen en ik hou Niall stevig vast. '' Damn Niall ik schrok me rot'' zeg ik giechelend en ik geef hem een kus. '' Ik hou van je babe.. Maar ik zie het niet zo zitten dat er straks een wild vreemd meisje door mijn huis heen huppelt. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel 'Er zitten oko strenge regels aan en wij ontmoeten het meisje en als het een te erg type is geef ik gewoon aan dat we dat liever niet willen en dan is dat geen probleem. Wie weet is het juist een rustig typje' vertel ik hem rustig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik. '' Weet je? James gaat maandag al naar de kinderopvang '' giechel ik . '' Zo hebben we iets meer tijd voor ons zelf... '' zeg ik zachtjes en ik ga op de bank zitten. '' Hij mag eerst een weekje mee kijken hoe alles gaat enzo en daarna kunnen we beslissen als hij daar heen gaat''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall hOran

    'Dat is wel echt leuk dan krijgt hij ook vriendjes en vriendinnetjes.' kir ik vrolijk. 'Dan zoiezo als die fan bij ons wilt een dag als James er niet is' mompel ik in mezelf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    'Jim Horan

    Ik knik . '' Leert hij ook weer nieuwe mensen kennen'' giechel ik . '' Ja inderdaad. '' glimlach ik . Ik loop naar de tv en ik zet de playstation aan. '' Ik heb een paar spellen gekocht en jij hebt al heel lang niet meer gegamed dus nu mag dat'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik grijns breed en trek gelijk een race spel uit de kast. 'Ik ben ehhh blauw' roep ik naar hem tgrijnzend


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan