• Hoii (:

    Ik ben van plan de hoofdpersonen in mijn verhaal een wereldreis te laten maken. Ik ben in geen van elk land geweest, omdat het me nogal saai leek om een Europa Trip te maken haha. Maar goed, nu zit ik dus met een probleem. Aangezien ik het verhaal zo echt mogelijk wil laten lijken wil ik geen dingen verzinnen. Ik kan natuurlijk ook reisverslagen zoeken op google, maar het leek me eigenlijk best wel leuk om ook jullie verhalen te horen. En dan hebben jullie natuurlijk een geweldige bijdrage aan het verhaal geleverd en komt je gebruikersnaam in het dankwoord (;
    Dus, iemand die intresse heeft om zijn of haar ervaringen te delen over;
    - Mexico
    - Brazilië
    - IJsland
    - Australië
    - India?

    Dit zijn de belangrijkste landen, maar ik zit altijd te wachten op een ervaring in een ander leuk land :D

    Ik zou graag van je willen weten;
    - Wat was je algemene indruk van het land
    - Hoe was de bevolking? Wat vond je van de taal?
    - Hoe was het weer?
    - Wat heb je allemaal gegeten?
    - Wat heb je daar allemaal gedaan?
    - Heb je nog iets gezien wat je eng vond? Zoals mannen in een donker steegje, de armoede, de corruptie, iets wat je niet gewend was?
    - Elk ander leuk detail is welkom :D

    Iedereen die mij zou willen helpen verdient een gigantische knuffel.


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Ik kan je helpen met Indonesië (Bali), Thailand, Maleisië, Amerika (Californië - Arizona - Utah - Nevada), Turkije of Italië.

    @Incedunt Echt heel heel heel erg veel bedankt (:
    @Austerlitz Kan je me helpen met Indonesië?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 17:23 ]


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Canada en de VS zou ik op zich wel voor je kunnen doen, en voor de rest de meeste "standaard" Europese vakantielanden wel. :') Geef maar een gil als je iets wilt weten.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb je een PB'tje gestuurd (:

    Austerlitz schreef:
    Ik heb je een PB'tje gestuurd (:


    (Y)


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Hey Guys!
    Iedereen die heeft gereageerd heeft me super erg geholpen, dankzij jullie heb ik het verhaal tot leven gewekt.
    Dit is de link naar het verhaal; http://www.quizlet.nl/stories/124934/take-a-picture--zayn-malik/


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Geen idee of je nog hulp nodig hebt, maar ik kan helpen bij Indonesië, Suriname, Marokko en Zuid-Afrika.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nog hulp nodig over Brazilië?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    @Escuela Ze zijn allemaal bruikbaar! Als je er voor 1 of misschien een paar de vragen zou willen beantwoorden zou dat super zijn
    @Tuala Jazeker :D Zou je de vragen willen invullen?

    Voor iedereen die twijfeld of hulp nodig is, ik heb er altijd wat aan!


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Tja, als je het over een jaar of drie had gepost had ik je vast zo verhalen kunnen geven, want dan ben ik waarschijnelijk in meer landen geweest.

    Succes.

    Ik ben in Berlijn, Duitsland geweest, in Tunesië, Egypte, Turkije, Bulgarije, Italië, Oostenrijk, Frankrijk en Spanje.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben in: Indonesie (Java en Bali). Costa Rica, Panama, Nicaraqua, USA, en Maleisie geweest. En verder studeer ik toerisme dus kan je behoorlijk wat vertellen oer de andere landen. Verder ben ik ook wel heel Europa doorgeweest.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!