• hey meisjes, ik zit met nogal een dubbel gevoel en zou het jullie graag eens vertellen.. in mijn vrienden groep van op school is er een jongen die ik altijd wel super vond maar niet meer want ik had zo goed als een vriendje. we kwamen goed overheen, waren echt goede vrienden en in de zomer was er een feestje. heel de avond hebben we bij elkaar gezeten, gelegen, gepraat, gelachen,.. wat bleek na dat feestje dat hij tegen zijn beste vriend vertelde dat hij nogal hevige gevoelens voor me had maar hij durfde het mij niet te vertellen.uiteindelijk was ik dat te weten gekomen van die vriend en had ik besloten het niet te vertellen tegen die jongen dat ik van zijn gevoel afwist. de jongen had naar het schijnt verschillende pogingen geprobeerd het me te vertellen maar hij dierf nooit wegens dat hij nogal verlegen en stil is.de laatste maand eigenlijk of de laatste weken speelt die ene jongen eigenlijk nogal veel in mijn hoofd omdat ik weet dat hij mij bevestiging kan geven en voor me kon zorgen en dat mijn 'vriendje' in die tijd dat niet kon doen. maar onlangs was ik op een feestje en hij ook. opeens zag ik zo'n meisje heel de tijd rond hem hangen. en ik kreeg zo'n raar jaloers gevoel in me op, door dat meisje. ik besloot hem even apart te nemen en te praten daar over. ik vertelde hem dat ik al maanden van zijn gevoel afwist dat ik zo goed als iemand had maar dat hij in mijn hoofd wat rond speelde en dat ik jaloezie voelde door dat ene meisje dat rond hem hing. een uur hadden we er over gepraat, hij had gehuild omdat ik vertelde dat ik bij 'mijn vriendje' bleef omdat ik die niet kwijt wou. na dat feestje zat ik echt met een ambetant gevoel omdat ik die jongen gekwetst had en ik me niet meer goed voelde bij me vriendje. uiteindelijk besloot ik me vriendje te laten na pakweg een 4jaar lange intieme band te hebben en voor die ene jongen te gaan. op school dierf die jongen niet meer bij me komen omdat ik hem gekwetst had enzo. maar uiteindelijk kwamn we terug wat overheen en knuffelde hij mij zo af en toe, mocht ik zijn vest lenen omdat het te koud was. maar in het weekend belde hij me op dat hij gekust had met dat meisje van op dat feestje en dat hij voor dat meisje gaat ( hij kent haar nog maar 3weken) ik was echt kwaad, want hij wist dat ik me vriendje speciaal voor hem gelaten had , en dat hij me dan zoiets lapte. ik kon er echt niet bij, ik keek ook niet meer naar hem op school, praatte niet meer tegen hem.. maar gisteren waren we met vrienden naar de cinéma gegaan en iemand had die jongen ook uitgenodigd. er hing nogal een gespannen sfeer en onze gesprekken kwamen nog al moeilijk op gang. maar nu , tijdens de film zat ik naast hem en zat zijn hand heel de tijd op m'n armleuning en tijdens de film was er een enorm eng stukje en legde ik mijn hoofd op zijn schouder uit angst en hield ik zijn shirt vast tijdens dat hij mijn hoofd vast hield en door mijn haren streelde.. ik snap het niet, als hij niet meer voor mij kiest waarom streelde hij me dan. bah ik word gek hiervan, want eerst had ik geen gevoelens voor hem en hij wel voor mij, maar nu heb ik de gevoelens voor hem en hij niet meer voor mij. raar dat alles in 2 weken tijd kan veranderen..

    ja dat is heel erg apart. ik heb ook iets gehad, een jongen vond mij leuk, kging er niet zo erg op in.. en later vond ik hem leuk, en hij mij ook weer ofzo. en toen hadden we gezoend en toen ging ik op vakantie en toen ging opeens heel gemeen over mij praten achter mijn rug om, dat ik niet kon zoenen en dat heeft ie tegen een oud klasgenootje van me gezegd en daar ging ie toen mee enzo nou hele erge shit enzo 8-) en nu praat k nooit meer met em. jongens zijn gewoon nakkers!

    Ik schrok toen ik de grootte van de inhoud zag, maargoed.
    Gaat hij voor dat meisje? Dan moet je hem laten gaan. Gaat hij voor jou? Dan moet je bedenken of je dat wel wil. En ik weet niet of het een optie is, maar als hij voor dat meisje gaat, kan je eventueel teruggaan naar je oude vriendje. Of je blijft lekker single.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Giants schreef:
    Ik schrok toen ik de grootte van de inhoud zag, maargoed.
    Gaat hij voor dat meisje? Dan moet je hem laten gaan. Gaat hij voor jou? Dan moet je bedenken of je dat wel wil. En ik weet niet of het een optie is, maar als hij voor dat meisje gaat, kan je eventueel teruggaan naar je oude vriendje. Of je blijft lekker single.


    None but ourselves can free our minds.

    sorry voor de grootte! maar wou het gewoon eens kort typen.
    maar terug gaan op m'n oud vriendje lukt niet maar die ene jongen laten gaan is nogal moeilijk want ie zit bij me op school en moet hem iedere dag aanzien. nog al rot eigenlijk

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 17:15 ]