• Ik beloof: hier ga ik wel aan schrijven ipv sluiten omdat ik het toch niks vind, want om eerlijk te zijn, heb ik echt zin om hieraan te werken. c:





    ‘‘Time flies when you need more of it than you can have."
    Thriller, onbekende personen | © Fishtail


    Wat zou jij doen als je de ene avond rustig op de bank een televisieprogramma kijkt met een bak chips naast je, en je de volgende ochtend wakker wordt - in een bos? Waarom zou je daar over na denken, want het gebeurt je toch niet? Of wel? Want dit lot trof de vijftienjarige Catherin namelijk wel. Het enige wat ze dag was bomen, bladeren, en onweersvliegjes die boven haar hoofd zweefden. Wanneer ze niet veel later een rugtas vind met een bijbehorend briefje waarop staat dat als ze de opdracht niet uitvoert ze binnen een week dood is, gaan de alarmbellen rinkelen. Maar met zo'n bedreiging moet je haast wel doen wat er van je gevraagd word.



    klik hier om naar de story te gaan

    klinkt leuk!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb nu geen tijd om het te lezen, maar zoals je al weet heb ik een bladwijzer genomen c:


    Some people are art and do art at the same time

    Thanks beide!

    Haha klopt Scorpia, thanks iig c:

    *nadenken *zag
    Klinkt leuk, ik heb een abo genomen. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha jezus ik lees die summary nog eens door en hij zit idd vol met grammatica/schrijffouten. Stom x'D Thanks iig, ik ga het zo snel aanpassen haha.

    En dankje!

    Ik heb een abo genomen (:

    Dankjewel!