• Hoii (:

    Ik ben van plan de hoofdpersonen in mijn verhaal een wereldreis te laten maken. Ik ben in geen van elk land geweest, omdat het me nogal saai leek om een Europa Trip te maken haha. Maar goed, nu zit ik dus met een probleem. Aangezien ik het verhaal zo echt mogelijk wil laten lijken wil ik geen dingen verzinnen. Ik kan natuurlijk ook reisverslagen zoeken op google, maar het leek me eigenlijk best wel leuk om ook jullie verhalen te horen. En dan hebben jullie natuurlijk een geweldige bijdrage aan het verhaal geleverd en komt je gebruikersnaam in het dankwoord (;
    Dus, iemand die intresse heeft om zijn of haar ervaringen te delen over;
    - Mexico
    - Brazilië
    - IJsland
    - Australië
    - India?

    Dit zijn de belangrijkste landen, maar ik zit altijd te wachten op een ervaring in een ander leuk land :D

    Ik zou graag van je willen weten;
    - Wat was je algemene indruk van het land
    - Hoe was de bevolking? Wat vond je van de taal?
    - Hoe was het weer?
    - Wat heb je allemaal gegeten?
    - Wat heb je daar allemaal gedaan?
    - Heb je nog iets gezien wat je eng vond? Zoals mannen in een donker steegje, de armoede, de corruptie, iets wat je niet gewend was?
    - Elk ander leuk detail is welkom :D

    Iedereen die mij zou willen helpen verdient een gigantische knuffel.


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    De enige dat ik uit Europa was, ben ik naar Tunesië gegaan. Toch succes!

    Geen enkel van die landen, maar ik ken wel iemand uit Mexico. Veel succes ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben deze vakantie naar Tsjechië geweest, voor de rest heb ik vrij weinig reiservaring, zeker niet buiten Europa :X. Maar toch, succes! ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik stuur wel in een PB. Het diepzeeduiken in Australië was leuk :]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben alleen in Frankrijk, Spanje en Italië geweest en ook in Abidjan (Afrika) voor 13 dagen, maar niet echt veel gezien.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Oh, als je andere landen wil gebruiken, ik ben nuttig voor Florida, Jamaica, New York, Atlanta (Georgia, USA) Egypte en Turkije ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @Roar Thanks :D

    @Russo Kan je me helpen met Jamaica en Egypte? (: Stuur maar een PB als je dat zou willen


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Ik ben naar Suriname, Aruba, Bonaire, St.Maarten, Saba, Florida (Miami+ Orlando) en ik kom zelf uit Curacao. ;)
    Voor het geval je 1 van die landen nodig hebt ^^


    -

    @Rhiine Zou je me willen helpen met Suriname? (:


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Mijn moeder komt uit Suriname en ik ga daar elk jaar wel ongeveer 2 keer na toe aangezien ik daar veel familie heb. Ik ben ook nogin Chili Aruba Curacao geweest.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Als we het over verre reizen hebben, ben ik naar Indonesië (Bali), Maleisië en Sri Lanka geweest c:
    Weet niet of je een van die landen kan gebruiken, maar als het zo is, hoor ik het wel (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @Butera Zou je me willen helpen met Suriname en Chili ? :D Hoe meer informatie hoe beter.


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    @Capitolium Indonesië en Sri Lanka zijn top :D Zou je het vragenlijstje wil invullen?


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Jullie zijn echt geweldig :D


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Australië
    Wat was je algemene indruk van het land.
    Alles was enorm groot. Afstanden waren immens ook toen ik uit het vliegtuig keek delen had je alleen woestijn (wat natuurlijk het grootste deel van Australië beslaat..
    Ik ben zelf niet in niet echt in het binnenland geweest. Duiken in de Australische zee was ook prachtig. Ik vond het een heel interessant land.
    Hoe was de bevolking? Wat vond je van de taal?
    Ik vond ze best gastvrij (maar aangezien we vooral te maken hebben gehad met hotel-medewerkers en waiters, ben heel even het Nederlandse woord kwijt, kan dit natuurlijk ook wel van hun werk af hangen). Natuurlijk is het wel verschrikkelijk wat er met de oorspronkelijke bewoners is gebeurt. De taal was natuurlijk gewoon Engels, met een accent en mensen vonden mij vanwege mijn Britse afkomst heel keurige klinken (ook weer een beantwoorden vraag ;)), liever dan een Australisch accent voor mij (no offence)
    Hoe was het weer?
    Bijna alleen maar zon, een enkele dag regen. Maar ik was er wel in de kerstvakantie dus dat kan tegen zitten als je er in de winter komt.
    Wat heb je allemaal gegeten?
    Dat kan ik me niet echt meer herinneren maar niet veel speciaals.
    Wat heb je daar allemaal gedaan?
    Naar het Opera House en Botanische Tuinen tuinen geweest natuurlijk. Kliffduiken, duiken, musea bezocht, geshopt, heel veel gelezen en nog wel meer maar het is al een tijdje terug.
    Heb je nog iets gezien wat je eng vond? Zoals mannen in een donker steegje, de armoede, de corruptie, iets wat je niet gewend was?
    Niet specifiek zelf gezien maar wel in musea gekeken naar foto's en verhalen over de Aboriginals. Maar geen enge mannen in donkere steegjes.

    Ik heb nu geen tijd anders had ik India ook wel even voor je ingevuld.
    Ik ben in heel veel landen geweest dus als je nog anderen landen zoekt waarschuw me even.
    Ik weet dat het niet heel uitgebreid is maar ik hoop dat je er wat aan hebt.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''