• Hoihoi,
    Naar aanleiding van The Secret Of Quizlet - Ik weet het, ik ben een dief : P - ben ik op het idee gekomen om een "Welke user ben jij"-quiz te maken! Ik heb goed gespeurd, en blijkbaar bestaan er geen quizzen van (of zijn het er van jaren en jaren geleden...). Dus vroeg ik me af: Wie wil een uitkomst zijn in deze quiz?

    Vertel dan wat over jezelf (Je voornaam; Wat vind je leuk; Wat zijn je hobby's; Zit je al lang op Quizlet; Ken je mij; Het zijn maar voorbeelden) en misschien maak ik wel een quiz over jullie, om te bepalen op welke user de persoon die de quiz maakt het meest lijkt. Als er genoeg geïnteresseerden zijn, natuurlijk.

    Alvast bedankt! ^^

    Users die willen:
    - Ik heb geen users meer nodig, anders wordt het véél te veel. ^^

    * Inside
    * Draculea
    * Roth
    * Delone
    * NightVale
    * Roar
    * VanGogh
    * Felidae
    * Butera
    * Ramazotti
    * JamesPotter
    * Ryler
    * Scorpia
    * LoveLarry
    * Scandal
    * Minions
    * Gibbs
    * Parachutes
    * pimpampet
    * RavensMoon
    * Bombalurina
    * Square
    * Adnane
    * ChetUbecha

    --> De vetgedrukte namen zal ik voor deel 1 gebruiken, de rest komt aan bod in deel 2. :Y)
    Informatie kan je gewoon in dit topic zetten, maar als je dit liever via GB/PB doet, kan dat ook. ^^

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scandal schreef:
    De titel is aangepast. =)
    Zo goed?

    Ja hoor, bedankt. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aw, quiz 2 o-o. Maar ik ben benieuwd :Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Aw, quiz 2 o-o. Maar ik ben benieuwd :Y)

    Zoals je ziet, heb ik het gewoon random gedaan: Eén wel, één niet, één wel, één niet.
    Ik doe mijn best, maar ik denk dat ik ook een cover maak. Het kan dus eventjes duren. Bovendien ben ik morgen jarig en ik ben nogal lui op speciale dagen ^^.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jammer, ik had graag ook gewild :]. Maar waarschuw mij maar.

    Whooo I'm in it ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ga je de beschrijvingen van onszelf die we net gegeven hebben letterlijk kopieren en plakken? Zo ja, dan pas ik de mijne denk ik nog even aan. :'D

    En yaaaay, ik zit in deel 1! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IK BEN VAN ORGINEEE!!!!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik hoop dat ik mezelf word;D

    Waarschuw mij maar

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 21:22 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Chocolata schreef:
    Hoihoi,
    Naar aanleiding van The Secret Of Quizlet - Ik weet het, ik ben een dief : P - ben ik op het idee gekomen om een "Welke user ben jij"-quiz te maken! Ik heb goed gespeurd, en blijkbaar bestaan er geen quizzen van (of zijn het er van jaren en jaren geleden...). Dus vroeg ik me af: Wie wil een uitkomst zijn in deze quiz?

    Vertel dan wat over jezelf (Je voornaam; Wat vind je leuk; Wat zijn je hobby's; Zit je al lang op Quizlet; Ken je mij; Het zijn maar voorbeelden) en misschien maak ik wel een quiz over jullie, om te bepalen op welke user de persoon die de quiz maakt het meest lijkt. Als er genoeg geïnteresseerden zijn, natuurlijk.

    Alvast bedankt! ^^

    Users die willen:
    - Ik heb geen users meer nodig, anders wordt het véél te veel. ^^

    * Ellison
    * Draculea
    * Aeternitatem
    * Delone
    * NightVale
    * Roar
    * Incantatem
    * Peculiaris
    * Butera
    * Essink
    * JamesPotter
    * Ryler
    * Scorpia
    * LoveLarry
    * Scandal
    * Rhiine
    * Gibbs
    * Parachutes
    * pimpampet
    * RaversMoon
    * Bombalurina
    * Square
    * Adnane
    * ChetUbecha

    --> De vetgedrukte namen zal ik voor deel 1 gebruiken, de rest komt aan bod in deel 2. :Y)
    Informatie kan je gewoon in dit topic zetten, maar als je dit liever via GB/PB doet, kan dat ook. ^^


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    trouwens weet niet of je foto's wilt gebruiken voor de plaatjes ˆˆ je mag anders de foto op mijn profiel gebruiken ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    trouwens weet niet of je foto's wilt gebruiken voor de plaatjes ˆˆ je mag anders de foto op mijn profiel gebruiken ˆˆ

    Ik gebruik de avatars, maar als je liever een echte foto van jezelf wilt, kan dat ook altijd. :Y)
    @ Yolanda: Dat zou niet echt creatief zijn :'D. Nee, ik baseer me op de informatie en maak er dan iets van dat een beetje bij de rest past.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ik gebruik de avatars, maar als je liever een echte foto van jezelf wilt, kan dat ook altijd. :Y)
    @ Yolanda: Dat zou niet echt creatief zijn :'D. Nee, ik baseer me op de informatie en maak er dan iets van dat een beetje bij de rest past.


    Ik denk dat het makkelijker is als je van mij een foto hebt van mezelf, want ik verander m'n pf zo vaak. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ik denk dat het makkelijker is als je van mij een foto hebt van mezelf, want ik verander m'n pf zo vaak. :'D
    haha mee eens


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik post morgen wel een foto ban mij. ;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!



    Here's my picture. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.