• Hallo,
    Ik had een aantal vraagjes, maar voor ik die stel zal ik wat uitleg geven over de situatie:

    Er zit een meisje bij mij op school ( het is VAVO dus bijna iedereen is nieuw daar en niemand kent elkaar enzo) en ik en een vriendin vinden haar nogal knap ( Ik en die vriendin, ik noem haar even J., vallen op meisjes enzo btw),
    maar het is zeg maar zo dat iedere keer als zij langs loopt... en we zien haar....
    dat we elkaar beginnen aan te stoten en zo van "omg, kijk, daar loopt ze!"
    En dan zijn we een beetje fangirlish bezig over haar en kijken haar na enzo.
    Nu zit het zo dat ik eigenlijk helemaal niets van der wist verder.
    Een andere vriendin van me, die gewoon op jongens valt( Ik zal haar S. noemen, om wat verwarring te voorkomen),
    die was wel nieuwsgierig ernaar en vroeg wie het was enzo, dus had ik belooft haar een keer aan te wijzen.
    Vandaag wilde ik wat tegen S. zeggen, dus ik riep haar naam... en net op dat moment liep dat mooie meisje langs...
    dus automatisch stopte ik met mijn vraag en wees op dat meisje en zo van "ziiijjjj"... helemaal hyper
    En S. keek naar haar en zat van "dat meisje met die streepjes tas?" en ik zat zo van "JAA.. zij "
    en toen bleek dat S. een les samen met haar heeft en ze vertelde me haar naam enzo,
    ... en toen was ik spontaan zo blij dat ik de hele les erna helemaal niet heb zitten opletten, faal.
    Maar oké, het punt is dat J. en ik elkaar dus steeds aanstotten als ze langs loopt en dan tegen elkaar beginnen te praten over... "kijk daar loopt ze;D" en dan wat hyper doen,
    maar vandaag na dat ik S. op dat meisje had gewezen( wat ze misschien wel hoorde omdat ze dichtbij stond) ... keek dat meisje me even aan.. echt alsin oogcontact....
    duurde voor mijn gevoel een uur, maar het was maar een paar seconde.... alleen kon ik er niet uit opmaken hoe ze precies keek... ergens leek ze niet helemaal vrolijk.

    Toen ik over haar situatie nadacht, bedacht ik me dat ik dit in haar positie waarschijnlijk helemaal verkeerd zou opvatten. Ik zou denken dat er over me geroddelt werd, dat er slechte dingen gezegd zouden worden over me etc.etc.


    Dit was meer de situatie... maar wat ik jullie dus wilde vragen:

    1. Stel dat jij op school liep en twee meisjes begonnen steeds te smoezen als je langs liep en je zag dat ze keken, wat zou je dan denken?
    2. Stel je zou het verkeerd opvatten, zou je dan liever hebben dat een van de twee op je af zou stappen en zou zeggen dat ze je mooi vinden?

    3. Als een meisje op je af loopt en zou zeggen dat ze je mooi vind, en je hebt haar dus al zien smoezen en vermoede dat het over jou ging, hoe zou jij dan reageren?
    4. Zou je het alsnog als compliment kunnen opvatten, ondanks dat een meisje het is die het zegt?
    5. Zou je er iets van denken? ( Alsin: oh vind ze me leuk ofzo? etc. )

    Ik twijfel namelijk heel erg wat ik moet doen...
    Ik wil sowieso met haar gaan praten, maar eigenlijk durf ik dat helemaal niet....
    maar ik wil niet hebben dat ze denkt dat ik slecht over haar praat( en me dan misschien wel een trut vind ofzo), want het is echt het tegenovergestelde.
    En vinden jullie het überhaupt verstandig om naar haar toe te gaan en iets te zeggen? Zo ja, wat dan?

    hebben jullie misschien wat tips enzo?
    Ik zou graag jullie mening horen ;D ( sorry voor deze , volgens mij, nogal onduidelijke uitleg...


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    1. Stel dat jij op school liep en twee meisjes begonnen steeds te smoezen als je langs liep en je zag dat ze keken, wat zou je dan denken?
    Ik zou me behoorlijk ongemakkelijk voelen. Bang dat ze over me roddelen of zo

    2. Stel je zou het verkeerd opvatten, zou je dan liever hebben dat een van de twee op je af zou stappen en zou zeggen dat ze je mooi vinden?
    Ja dat wel, al zou er een kans zijn dat ik dat ook verkeerd zou opvatten als een grap of zo.

    3. Als een meisje op je af loopt en zou zeggen dat ze je mooi vind, en je hebt haar dus al zien smoezen en vermoede dat het over jou ging, hoe zou jij dan reageren?
    Ik zou me awkward voelen.

    4. Zou je het alsnog als compliment kunnen opvatten, ondanks dat een meisje het is die het zegt?
    Ja

    5. Zou je er iets van denken? ( Alsin: oh vind ze me leuk ofzo? etc. )
    Ligt aan de situatie


    26 - 02 - '16

    Zou je het samen kunnen vatten? Ik snap de strekking van het verhaal niet helemaal..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    1. Stel dat jij op school liep en twee meisjes begonnen steeds te smoezen als je langs liep en je zag dat ze keken, wat zou je dan denken?
    - Ik zou denken dat er geroddeld wordt, maar dat komt omdat ik dat heb gehad. haha.
    2. Stel je zou het verkeerd opvatten, zou je dan liever hebben dat een van de twee op je af zou stappen en zou zeggen dat ze je mooi vinden?
    - Ik zou dat wel willen, om te weten dat het niks negatiefs is.
    3. Als een meisje op je af loopt en zou zeggen dat ze je mooi vind, en je hebt haar dus al zien smoezen en vermoede dat het over jou ging, hoe zou jij dan reageren?
    - Een beetje raar, maar het's alsnog een compliment.
    4. Zou je het alsnog als compliment kunnen opvatten, ondanks dat een meisje het is die het zegt?
    - Ja, ja !
    5. Zou je er iets van denken? ( Alsin: oh vind ze me leuk ofzo? etc. )
    - Dat dacht ik eerst. Maar zij weet natuurlijk nooit dat jij en je vriendin op meisjes vallen. Dus nee, ik denk het niet.
    Ik zou eerder denken dat jullie dan een beetje jaloers ofzo zijn. haha. c:


    Danmarks Dynamite.

    Sinistre schreef:
    Zou je het samen kunnen vatten? Ik snap de strekking van het verhaal niet helemaal..


    Het is zeg maar zo dat ik een meisje heel mooi vind en met een vriendin steeds over haar praat als dat meisje langs loopt

    nu ben ik bang dat dat meisje het verkeerd opvat en denkt dat ik slecht over haar praat

    en ik vraag me af wat ik moet doen....

    dus of ik met haar moet praten of niet, en of ik haar moet vertellen dat ik haar mooi vind etc.

    Hopelijk snap je het nu beter?=o


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    NarutoPerv schreef:
    (...)

    Het is zeg maar zo dat ik een meisje heel mooi vind en met een vriendin steeds over haar praat als dat meisje langs loopt

    nu ben ik bang dat dat meisje het verkeerd opvat en denkt dat ik slecht over haar praat

    en ik vraag me af wat ik moet doen....

    dus of ik met haar moet praten of niet, en of ik haar moet vertellen dat ik haar mooi vind etc.

    Hopelijk snap je het nu beter?=o


    Ben een beetje traag van begrip :Y)

    Ik zou het wel melde dat je niet over haar roddelt, in iedergeval niet in de negatieve zin. Het is wel een heel bijzonder probleem.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    1. Stel dat jij op school liep en twee meisjes begonnen steeds te smoezen als je langs liep en je zag dat ze keken, wat zou je dan denken?
    Het zou me niet veel kunnen schelen, maar als ze het steeds opnieuw deden zou ik vragen wat het probleem is.
    2. Stel je zou het verkeerd opvatten, zou je dan liever hebben dat een van de twee op je af zou stappen en zou zeggen dat ze je mooi vinden?
    Ik zou het nogal raar vinden maar zou het wel willen zodat ik weet dat het geen trutten zijn die me zitten af te kraken :Y).
    3. Als een meisje op je af loopt en zou zeggen dat ze je mooi vind, en je hebt haar dus al zien smoezen en vermoede dat het over jou ging, hoe zou jij dan reageren?
    Ik zou het wel aardig vinden en zou me zeer gevleid voelen ^-^.
    4. Zou je het alsnog als compliment kunnen opvatten, ondanks dat een meisje het is die het zegt?
    Ik zie het alleen maar als een compliment, ik val op meisjes, haha.
    5. Zou je er iets van denken?
    Niet echt.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 19:19 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ben een beetje traag van begrip :Y)

    Ik zou het wel melde dat je niet over haar roddelt, in iedergeval niet in de negatieve zin. Het is wel een heel bijzonder probleem.


    Dus alsin... gewoon op haar afstappen en zegge dat ik niets negatiefs over haar zeg? o_o
    Zou dat niet.. vreemd zijn?=o ik neem aan dat ik er dan namelijk ook bij moet zeggen dat ik juist het erover heb dat ze zo mooi is, en een leuke style heeft etc.etc.

    Ik weet niet zo goed of ik der zomaar moet aanspreken en wat voor iets ik dan precies moet zeggen

    Ik ben een angsthaas soms;q


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    NarutoPerv schreef:
    (...)

    Dus alsin... gewoon op haar afstappen en zegge dat ik niets negatiefs over haar zeg? o_o
    Zou dat niet.. vreemd zijn?=o ik neem aan dat ik er dan namelijk ook bij moet zeggen dat ik juist het erover heb dat ze zo mooi is, en een leuke style heeft etc.etc.

    Ik weet niet zo goed of ik der zomaar moet aanspreken en wat voor iets ik dan precies moet zeggen

    Ik ben een angsthaas soms;q


    Ik zou niet zomaar op haar afstappen, maar misschien een keer een gesprek aanknopen en vertellen dat jij en je vriendin het wel eens over haar hebben omdat ze er mooi uitziet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    1. Stel dat jij op school liep en twee meisjes begonnen steeds te smoezen als je langs liep en je zag dat ze keken, wat zou je dan denken?
    Ik zou d'r niets achter zoeken, al zou ik het wel een beetje vreemd vinden.

    2. Stel je zou het verkeerd opvatten, zou je dan liever hebben dat een van de twee op je af zou stappen en zou zeggen dat ze je mooi vinden?
    Nah, al zou ik het wel liever hebben dan een scheldwoord.

    3. Als een meisje op je af loopt en zou zeggen dat ze je mooi vind, en je hebt haar dus al zien smoezen en vermoede dat het over jou ging, hoe zou jij dan reageren?
    Geen idee. Ik denk dat ik haar zou bedanken?

    4. Zou je het alsnog als compliment kunnen opvatten, ondanks dat een meisje het is die het zegt?
    Ja, tuurlijk. Het hoeven niet altijd jongens te zijn die zeggen dat je knap bent. Een lief compliment is altijd welkom!

    5. Zou je er iets van denken? ( Alsin: oh vind ze me leuk ofzo? etc. )
    Nee, zoals ik al eerder zei zal ik er niets achter zoeken.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Maliksch schreef:

    1. Stel dat jij op school liep en twee meisjes begonnen steeds te smoezen als je langs liep en je zag dat ze keken, wat zou je dan denken?
    - Ik zou denken dat er geroddeld wordt, maar dat komt omdat ik dat heb gehad. haha.
    2. Stel je zou het verkeerd opvatten, zou je dan liever hebben dat een van de twee op je af zou stappen en zou zeggen dat ze je mooi vinden?
    - Ik zou dat wel willen, om te weten dat het niks negatiefs is.
    3. Als een meisje op je af loopt en zou zeggen dat ze je mooi vind, en je hebt haar dus al zien smoezen en vermoede dat het over jou ging, hoe zou jij dan reageren?
    - Een beetje raar, maar het's alsnog een compliment.
    4. Zou je het alsnog als compliment kunnen opvatten, ondanks dat een meisje het is die het zegt?
    - Ja, ja !
    5. Zou je er iets van denken? ( Alsin: oh vind ze me leuk ofzo? etc. )
    - Dat dacht ik eerst. Maar zij weet natuurlijk nooit dat jij en je vriendin op meisjes vallen. Dus nee, ik denk het niet.
    Ik zou eerder denken dat jullie dan een beetje jaloers ofzo zijn. haha. c:




    Hmmm O_O
    Ja, oké,
    alhoewel ze het misschien wel weet
    want ik en J. praten zoveel over... het onderwerp van 'gay zijn' en van die youtube filmpjes erover, youtube crushes, celebrity crushes, ex girlfriends, en situaties en vragen etc.etc. en ik weet gewoon zeker dat de helft van het Vavo dat wel gewoon hoort... al boeit ons dat niet echt,
    maar het zou goed kunnen zijn dat ze wel weet dat we op meisjes vallen enzo ö

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 19:34 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Cult schreef:
    1. Stel dat jij op school liep en twee meisjes begonnen steeds te smoezen als je langs liep en je zag dat ze keken, wat zou je dan denken?
    Ik zou me behoorlijk ongemakkelijk voelen. Bang dat ze over me roddelen of zo

    2. Stel je zou het verkeerd opvatten, zou je dan liever hebben dat een van de twee op je af zou stappen en zou zeggen dat ze je mooi vinden?
    Ja dat wel, al zou er een kans zijn dat ik dat ook verkeerd zou opvatten als een grap of zo.

    3. Als een meisje op je af loopt en zou zeggen dat ze je mooi vind, en je hebt haar dus al zien smoezen en vermoede dat het over jou ging, hoe zou jij dan reageren?
    Ik zou me awkward voelen.

    4. Zou je het alsnog als compliment kunnen opvatten, ondanks dat een meisje het is die het zegt?
    Ja

    5. Zou je er iets van denken? ( Alsin: oh vind ze me leuk ofzo? etc. )
    Ligt aan de situatie


    Oh dat is nog wel een goeie,
    ik had ook nog na gedacht over.. of ze het misschien als grap op zou vatten anders

    zou jij dan eerder vinden dat ik het beter wel tegen haar kan zeggen en dan ook uitleggen dat het niet lullig is bedoelt en echt gemeent?=o
    of ... begrijp ik dat verkeerd?


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik denk dat je gewoon moet praten met haar en een keer met je angsten vechten. Het lijkt moeilijk, maar niet geschoten is altijd mis. Nu ga ik niet zo'n hele vragenlijst invullen.


    Some people are art and do art at the same time

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik zou niet zomaar op haar afstappen, maar misschien een keer een gesprek aanknopen en vertellen dat jij en je vriendin het wel eens over haar hebben omdat ze er mooi uitziet.


    Hm ja, alleen is het zo dat ze vaak gewoon langs loopt.. en ik haar bijna nooit ergens gewoon zie staan... vandaag was de eerste keer dat ik haar voor haar lokaal zag wachten enzo,
    dus dat maakt het misschien wel lastiger om gewoon zomaar een gesprek aan te knopen, dan zou ik eigenlijk al wel random op haar moeten afstappen lijkt me?=o


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    NarutoPerv schreef:
    (...)

    Oh dat is nog wel een goeie,
    ik had ook nog na gedacht over.. of ze het misschien als grap op zou vatten anders

    zou jij dan eerder vinden dat ik het beter wel tegen haar kan zeggen en dan ook uitleggen dat het niet lullig is bedoelt en echt gemeent?=o
    of ... begrijp ik dat verkeerd?


    Als je het gewoon eerlijk uitlegt moet het geen probleem zijn denk ik.


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Als je het gewoon eerlijk uitlegt moet het geen probleem zijn denk ik.


    dus gewoon uit het niets op haar afstappen en dan zeggen van 'hey, voor het geval dat je misschien het gevoel krijgt dat ik over je roddel ofzo-' en dan ...de situatie uitlegge? O_O
    zo iets?


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.