• Hoihoi,
    Naar aanleiding van The Secret Of Quizlet - Ik weet het, ik ben een dief : P - ben ik op het idee gekomen om een "Welke user ben jij"-quiz te maken! Ik heb goed gespeurd, en blijkbaar bestaan er geen quizzen van (of zijn het er van jaren en jaren geleden...). Dus vroeg ik me af: Wie wil een uitkomst zijn in deze quiz?

    Vertel dan wat over jezelf (Je voornaam; Wat vind je leuk; Wat zijn je hobby's; Zit je al lang op Quizlet; Ken je mij; Het zijn maar voorbeelden) en misschien maak ik wel een quiz over jullie, om te bepalen op welke user de persoon die de quiz maakt het meest lijkt. Als er genoeg geïnteresseerden zijn, natuurlijk.

    Alvast bedankt! ^^

    Users die willen:
    - Ik heb geen users meer nodig, anders wordt het véél te veel. ^^

    * Inside
    * Draculea
    * Roth
    * Delone
    * NightVale
    * Roar
    * VanGogh
    * Felidae
    * Butera
    * Ramazotti
    * JamesPotter
    * Ryler
    * Scorpia
    * LoveLarry
    * Scandal
    * Minions
    * Gibbs
    * Parachutes
    * pimpampet
    * RavensMoon
    * Bombalurina
    * Square
    * Adnane
    * ChetUbecha

    --> De vetgedrukte namen zal ik voor deel 1 gebruiken, de rest komt aan bod in deel 2. :Y)
    Informatie kan je gewoon in dit topic zetten, maar als je dit liever via GB/PB doet, kan dat ook. ^^

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wel? Ik zal het lijstje zo snel mogelijk posten.
    ~
    My name is Melissa.
    Ik RPG graag, ben erg sarcastisch en wordt door users vaak ouder ingeschat dan dat ik ben.
    Buiten Quizlet sport ik heel graag, speel ik gitaar en ik heb een soort Engels-verslaving ^-^
    Ik ben echt dol op lezen, ook vooral in het Engels. Ik ben veertien jaar, al kan ik me soms best kinderachtig gedragen.
    Stiekem heb ik een voorliefde voor mythen, en wat totaal niet geheim is dat ik eigenlijk altijd wel muziek kan luisteren. Mijn hersenen zijn een soort lyricsmachine ;p
    Ik ben nu net begonnen aan klas 3 Gymnasium, wat me redelijk goed afgaat.
    Ik zit nu bijna twee jaar op Quizlet volgens mij, en ehh,
    Mijn muzieksmaak is Nirvana, System of a Down en Subduction (onbekende band die volgens mij best ver gaat komen)


    Als je nog iets nodig hebt, dan zeg je het maar.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 20:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil wel. c:
    Here we go;

    Mijn naam is Laura en ik ben zeventien jaren jong en kom uit Nederland (Twente). Mensen die mij goed kennen weten dat ik de meest luie persoon op aarde ben. Ook ben ik een echte Q-verslaafde en een forumspammer.
    Ik ben zeer verslaafd aan het kijken van films en besteed daarom ook vrij veel geld aan de bioscoop. Verder houd ik van gamen, schrijven, lezen, muziek luisteren (ik kan geen dag zonder), fotograferen, met vrienden afspreken, ronddwalen in het bos en random scenario's bedenken op momenten wanneer ik me verveel.
    Ik doe een opleiding als mediavormgever en zit nu in het tweede jaar.
    Ik ben helemaal weg van mythische wezens, vooral de vampieren en weerwolven. Daarom is fantasy ook mijn favoriete genre op het gebied van verhalen en films (Lord of the Rings staat daarom ook op nummer 1 van mijn favorieten).
    Mijn kledingstijl zou je kunnen zien als alternatief (soms extreem en soms vrij gewoontjes - voor zover je het gewoon kan noemen).

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 18:24 ]

    Ik ben Demi, ik ben nu nog 13, ik word over een aantal dagen 14. Ik ben zelf een volleybalster, dat is ook een van mijn hobbies. Verder rpg ik graag en hou ik van schrijven. Dit doe ik wel als ik daar de tijd voor heb. Ik kan soms nog wel is irritant zijn en ik heb ook wel is sarcastische opmerkingen. Ik zit nu in de derde klas, ik ben een jonge leerling.
    Ik heb thuis ook heel veel boeken, ik ben dus echt een lezer, ook zie je mij vaak met oortjes in, omdat ik van muziek hou, namelijk popmuziek. Ik heb niet echt series die ik super leuk vind, maar wel films, namelijk THG en HP.
    Oh, en boeken die ik geweldig vind zijn: Divergent trillogie, THG, HP, Veel boeken van Carry Slee.
    Oh, en ik zit ongeveer anderhalf jaar op quizlet, iets langer volgens mij.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 20:49 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Draculea schreef:
    Ik wil wel. c:
    Moet ik het gewoon hier invullen?

    Ja hoor :].
    Ik denk dat ook ik een lijstje zal moeten maken...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil ook wel ^^


    Stenenlikker

    Delone schreef:
    Ik wil ook wel ^^

    Ziezo, ik heb je erbij gezet. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil wel, if you need me. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Meeee!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lol, dat lijkt me best grappig.

    Incantatem heeft eigenlijk gewoon Myke, dat spreek je uit als Meike, maar een vriendin van mijn nichtje in Amerika denk dat je het als Meeka uitspreekt, terwijl mijn nichtje dacht aan Makkie, maar dan met een soort g, máár niet helemaal met een g. Allemaal heel logisch dus.
    Ik zit nu 1 jaar, 6 maanden, 2 weken en een paar dagen op Quizlet en het is mijn grootste tijdverdrijf, naast slapen en school. Alleen school behoort niet tot één van mijn hobby's en slapen wel. :3

    Ik heb een heeeeeeeeleeeeeeeee hoop hobby's, dus ik maak een overzichtelijk lijstje met wat hobby's erop:
    - Naaien, breien, haken, punikken e.d.
    - DIY
    - Schrijven
    - Lezen
    - Tekenen
    - Slapen en eten (primaire behoeftes doen we maar in één keer samen)
    - Mode
    - Engels, Geschiedenis, Spaans en maatschappijwetenschappen
    - Bloggen
    - Quizlet
    - Met de hond lopen
    - Naar muse gaan
    - Afspreken met vrienden
    - Paardrijden
    - Winkelen
    - Zweedse en/of Deense detectives en thrillers kijken

    Ik ben een enorme talen, kunst- en geschiedenisliefhebber. Ik hou heel erg van fotografie en mooie mode; vooral uit de jaren 1920 (Roaring Twenties/The Jazz Age/The Golden Age etc.) vind ik echt een awesome tijdvak qua fotografie, mode en geschiedenis.

    Oh! En ik kén jou, we GB'en, alleen ik antwoord nogal, ehh, langzaam. x'] En ik doe mee in een HP schrijfwedstrijd waarin jij jureert en ik kom je op fora tegen. c:

    + Je kan me vaak op het forum beginnen! Ik ben ook erg fan van Harry Potter en ik speel graag op Pottermore! Ik heb twee katten, Joeke en Jajem, en een hond, Lucky. Ik noem het altijd ,,mon petit frére'', hij is echt mijn broertje of zo. c:

    + Ik ben diehard fan van The Beatles, Madness en Demi Lovato.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 18:17 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik zou het wel heel leuk vinden om te doen ^^
    moet ik de informatie in een pb'tje sturen?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mij mag je wel gebruiken ;]


    Ik ben Angel.
    Ik word meestal beschreven als iemand die zijn eigen keuze's maakt en soms iets te willend is. De meeste mensen vinden me grappig en vinden dat ik een goede humor heb. Als ik boos op je ben kan ik je dat niet zo snel vergeven en je zal ook echt merken dat ik boos op je ben want mijn sterrenbeeld is niks voor niks schorpioen:Y) Ik ben 15 maar word soms ook best wel ouder ingeschat en dommer. Ik zit nu in 4VWO en vind het awesome. Kortom ik ben the bitch op Q:Y)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 18:12 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Peculiaris schreef:
    ik zou het wel heel leuk vinden om te doen ^^
    moet ik de informatie in een pb'tje sturen?

    Ik heb het even in de beginpost gezet. Je mag het gewoon in het topic plaatsen, maar als je dat liever niet doet, kies je zelf hoe je het doet. ^-^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil ook wel. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I want!

    Ik ben Femke, ik ben 16 jaar oud, ik woon in Flevoland en ik vind RPG'en op Q echt tof. Ik heb een zusje genaamd Francien en ik ben fan van de Marauders Dat had je niet verwacht met mijn username he?. Aangezien de Marauders in Harry Potter voorkomen, ben ik dar logischerwijs ook fan van. Ook ben ik fan van Union J. Een Britse boyband. Ik doe 4 VMBO TL en wil na mijn examen naar de HAVO. That's me;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Voornaam: Lizz
    Wat vind ik leuk? Schrijven en lezen zijn mijn grootste hobbies en ik neem het schrijven erg serieus. Ik hou ook van de volgende tv-series: Doctor Who, Pretty Littlle Liars, Orphan Black en Glee. Ik luister ook naar Welcome to Night Vale. Ik lees graag Harry Potter, de boeken van Cassandra Clare, Rick Riordan, Juliet Marrilier en Michael Granr. Ik hou enorm veel van de volgende musicals:Wicked, book of Mormon, Les Miserables, Rent, Sweeny Todd, West Side Story, The King and I, etc.
    Ik zit al bijna vijf jaar op Quizlet. Ik ben verloofd met Amy (Finley) en we zijn al samen sinds 18-11-2008. We wonen samen in Engeland.

    Enough information?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.