• Hoihoi,
    Naar aanleiding van The Secret Of Quizlet - Ik weet het, ik ben een dief : P - ben ik op het idee gekomen om een "Welke user ben jij"-quiz te maken! Ik heb goed gespeurd, en blijkbaar bestaan er geen quizzen van (of zijn het er van jaren en jaren geleden...). Dus vroeg ik me af: Wie wil een uitkomst zijn in deze quiz?

    Vertel dan wat over jezelf (Je voornaam; Wat vind je leuk; Wat zijn je hobby's; Zit je al lang op Quizlet; Ken je mij; Het zijn maar voorbeelden) en misschien maak ik wel een quiz over jullie, om te bepalen op welke user de persoon die de quiz maakt het meest lijkt. Als er genoeg geïnteresseerden zijn, natuurlijk.

    Alvast bedankt! ^^

    Users die willen:
    - Ik heb geen users meer nodig, anders wordt het véél te veel. ^^

    * Inside
    * Draculea
    * Roth
    * Delone
    * NightVale
    * Roar
    * VanGogh
    * Felidae
    * Butera
    * Ramazotti
    * JamesPotter
    * Ryler
    * Scorpia
    * LoveLarry
    * Scandal
    * Minions
    * Gibbs
    * Parachutes
    * pimpampet
    * RavensMoon
    * Bombalurina
    * Square
    * Adnane
    * ChetUbecha

    --> De vetgedrukte namen zal ik voor deel 1 gebruiken, de rest komt aan bod in deel 2. :Y)
    Informatie kan je gewoon in dit topic zetten, maar als je dit liever via GB/PB doet, kan dat ook. ^^

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    -

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 22:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hier is mijn profielfoto in het groot:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    You can use this one


    Miep

    Profielfoto:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 17:59 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Mijn pasfoto;


    Kan hem nu even niet in het groot vinden, misschien vanavond zal ik het zoeken.

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ik gebruik de avatars, maar als je liever een echte foto van jezelf wilt, kan dat ook altijd. :Y)
    @ Yolanda: Dat zou niet echt creatief zijn :'D. Nee, ik baseer me op de informatie en maak er dan iets van dat een beetje bij de rest past.


    Oo oke. Wil je ook foto's van ons van hoe we eruit zien? Zou wel leuk zijn! :3

    Edit: Kidding, ik had de rest van de pagina's nog niet gelezen. Maar een foto van mij krijg je via pb verstuurd, want ik moet er nog eentje maken dan! :3

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 18:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Draculea schreef:
    (...)



    Thanks, ik zet het even in mijn post.


    Some people are art and do art at the same time

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 18:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Ik kan de mijne ook niet vinden, :/ Ik zal hem proberen te vinden, maar ik weet niet of het lukken. Someone help?

    Bedoel je je afbeelding?

    Ellison schreef:
    Ik kan de mijne ook niet vinden, :/ Ik zal hem proberen te vinden, maar ik weet niet of het lukken. Someone help?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik had 'm inderdaad ook al gevonden, (: Ik zal 'm ook even in mijn post zetten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Roar schreef:
    Mijn foto. Heb hem even in een spoiler gezet want mijn telefoon valt steeds uit bij foto's :I.



    Jij hebt echt hele mooie grote ogen!(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh, wait, dan heb je de mijne ook nodig. Ik geef mijn pf wel, heb liever geen foto van mezelf in een quiz staan...


    Stenenlikker

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Jij hebt echt hele mooie grote ogen!(:


    Aw, dankjewel!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je kunt voor mij wel het petloze vierkant gebruiken. Daar heb ik ook een wat grotere versie van. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan