• Hoihoi,
    Naar aanleiding van The Secret Of Quizlet - Ik weet het, ik ben een dief : P - ben ik op het idee gekomen om een "Welke user ben jij"-quiz te maken! Ik heb goed gespeurd, en blijkbaar bestaan er geen quizzen van (of zijn het er van jaren en jaren geleden...). Dus vroeg ik me af: Wie wil een uitkomst zijn in deze quiz?

    Vertel dan wat over jezelf (Je voornaam; Wat vind je leuk; Wat zijn je hobby's; Zit je al lang op Quizlet; Ken je mij; Het zijn maar voorbeelden) en misschien maak ik wel een quiz over jullie, om te bepalen op welke user de persoon die de quiz maakt het meest lijkt. Als er genoeg geïnteresseerden zijn, natuurlijk.

    Alvast bedankt! ^^

    Users die willen:
    - Ik heb geen users meer nodig, anders wordt het véél te veel. ^^

    * Inside
    * Draculea
    * Roth
    * Delone
    * NightVale
    * Roar
    * VanGogh
    * Felidae
    * Butera
    * Ramazotti
    * JamesPotter
    * Ryler
    * Scorpia
    * LoveLarry
    * Scandal
    * Minions
    * Gibbs
    * Parachutes
    * pimpampet
    * RavensMoon
    * Bombalurina
    * Square
    * Adnane
    * ChetUbecha

    --> De vetgedrukte namen zal ik voor deel 1 gebruiken, de rest komt aan bod in deel 2. :Y)
    Informatie kan je gewoon in dit topic zetten, maar als je dit liever via GB/PB doet, kan dat ook. ^^

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gebruik deze maar voor mij:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    trouwens mijn naam is RavensMoon niet RaversMoon


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh, cool, ik zit in deel 1. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Doe voor mijn plaatje maar gewoon mijn avatar, want ik denk dat ik deze wel een tijdje hou. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Doe voor mijn plaatje maar gewoon mijn avatar, want ik denk dat ik deze wel een tijdje hou. :')


    Doe maar voor mij hetzelfde. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Scorpia schreef:
    Doe voor mijn plaatje maar gewoon mijn avatar, want ik denk dat ik deze wel een tijdje hou. :')

    + Ik zal proberen vanmiddag een link van een grotere afbeelding te plaatsen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 12:51 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hm je mag van mij anders wel een foto gebruiken...

    Ik zou mij eerlijk gezegd niet interessant kunnen voorstellen zoals de rest hier doet. Moest je me vragen opsturen, kan ik daar deftig op antwoorden, maar mezelf interessant genoeg promoten is niks voor mij. :P

    (ik weet wel dat je al vol zit, maar ik zag dit topic gisteren al en ik was vergeten hier iets te posten)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RavensMoon schreef:
    trouwens mijn naam is RavensMoon niet RaversMoon

    Aangepast. ^^
    Jullie kunnen altijd een foto zetten. Van degenen die dat niet doen, neem ik gewoon de avatar.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Link voor een foto. :'D
    Zullen mensen nog gek opkijken van mijn oog hehe. :Y)

    Leuke kleurenlens c:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thanks. ^^

    Hier is mijn foto, ik zet 'm in een spoiler zodat mensen niet zo schrikken. :'D

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 14:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    is Gail. Ik ben 17 jaar oud en mijn verslaving is Quizlet. Zoals velen al weten, woon ik niet in Nederland of Belgie maar op Curacao. Ik woon daar al mijn hele leven lang en het is freaking awesome.Ik was een tijdje een hele grote fan van Tokio Hotel. Via een faniction kwam ik op Quizlet terecht en dat was het begin van me Quizlet verslaving. In het begin las ik verhalen, maar nu zit ik meestal op het forum.
    Ik doe momenteel een Sociaal Juridische opleiding. Ik wil graag een notaris worden. Naast Quizlet heb ik ook meerdere verslavingen: Hunger Games, Pretty Little Liars en The Chemical Garden Trioloqy. Ik hou van schrijven omdat het me even van het realiteit afleid, evenals muziek.


    -