• Hij was zo geweldig dat ik er eindelijk is een zelfverzonnen verhaal heb weten uit trekken.

    Connor Maverick Stalone is 17 als hij wakker wordt in een kamer vol slapende jongens en meisjes en een arm die brandt alsof hij er af gaat vallen. Als hij zichzelf beter gaat bekijken, ziet hij op zijn rechterarm een brandmerk: CMS||AG07.

    Het gaat dus over een groepje jongeren die getraind worden in een kamp in 'legerstijl'. Wat houdt dit in? Ze moeten ten minste twee 'skills' netjes onder de knie krijgen, bijvoorbeeld met geweren omgaan en zwaardvechten, en de bedoeling is zoveel mogelijk simulaties te overleven. Die simulaties zijn gevechten tegen levensechte robots, of gewoon tegen andere personen in het kamp.

    Wat vinden jullie van dit idee?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 21:33 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rawiyah schreef:
    klinkt leuk als idee voor een RPG!
    nee daarvoor is het leuk ;p


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik moet mezelf echt dwingen hem al niet op te maken en te activeren :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik hoop voor je dat dat begin niet je droom is, maar verder klinkt het wel als een goede verhaallijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik hoop voor je dat dat begin niet je droom is, maar verder klinkt het wel als een goede verhaallijn.
    Nee, als wordt het personage in die droom (ik denk dat ik het speelde, maar ik was geen meisje) wakker wordt IS het in die slaapzaal, maar niet met dat brandmerk, en voor de rest was die vrij vaag, maar ik vond hem toch goed genoeg om te onthouden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nice idea, but I wouldn't read it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Nice idea, but I wouldn't read it.
    thank you for your feedback anyway


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Niet mijn soort, maar ga vooral je gang.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Niet mijn soort, maar ga vooral je gang.
    haha het is geen one direction :W (niet dat ik daar iets tegen heb, ik he in een ver verleden ooit fanfiction geschreven)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...)haha het is geen one direction :W (niet dat ik daar iets tegen heb, ik he in een ver verleden ooit fanfiction geschreven)


    Gelukkig niet, nee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    Gelukkig niet, nee.
    ach ja laat ze hun gang maar gaan ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    anyone else?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque