• Hij was zo geweldig dat ik er eindelijk is een zelfverzonnen verhaal heb weten uit trekken.

    Connor Maverick Stalone is 17 als hij wakker wordt in een kamer vol slapende jongens en meisjes en een arm die brandt alsof hij er af gaat vallen. Als hij zichzelf beter gaat bekijken, ziet hij op zijn rechterarm een brandmerk: CMS||AG07.

    Het gaat dus over een groepje jongeren die getraind worden in een kamp in 'legerstijl'. Wat houdt dit in? Ze moeten ten minste twee 'skills' netjes onder de knie krijgen, bijvoorbeeld met geweren omgaan en zwaardvechten, en de bedoeling is zoveel mogelijk simulaties te overleven. Die simulaties zijn gevechten tegen levensechte robots, of gewoon tegen andere personen in het kamp.

    Wat vinden jullie van dit idee?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 21:33 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ryler schreef:
    I like it. Het is origineel :Y)
    Thaks Bro


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fennekin schreef:
    Het klinkt wel leuk.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    anybody else


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I like it. ^^


    •*• Lululu •*•

    Scorpia schreef:
    Het klinkt interessant, maar persoonlijk zou ik hem niet echt lezen. Maar als jij het wilt schrijven, ga je gang! Het gaat erom dat je plezier hebt tijdens het schrijven. :'D


    Beter 10 kikkers in de vijver als 1 in de hand.

    Dit klinkt als een verhaal dat ik in één ruk uit zou lezen.... Het lijkt me heel spannend! Wil je het me laten weten als je het echt uit gaat werken? (:
    Ik heb zelf ooit ook een geweldige droom gehad die ik een paar dagen had en daarna nooit meer. Gelukkig weet ik nog precies hoe die gaat. :D


    Hamartia

    Het idee van een brandmerk staat mij niet aan, het staat mij volstrekt niet aan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Amnesiae schreef:
    Klinkt goed! Waarschuw me!

    Klinkt goed!


    Tijd voor koffie.

    Incantatem schreef:
    Het idee van een brandmerk staat mij niet aan, het staat mij volstrekt niet aan.


    Dit. Maar verder klinkt 't wel goed


    26 - 02 - '16

    Klinkt best awesome.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Thanx guys

    Over het brandmerk, het staat nog niet vast het kan ook een tatoeage worden. Het zal ervanaf hangen maar het zal er komen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    Thanx guys

    Over het brandmerk, het staat nog niet vast het kan ook een tatoeage worden. Het zal ervanaf hangen maar het zal er komen


    Ja, een brandmerk is bruut, maar het is ook jouw verhaal en in jouw verhaal moet jij kunnen bepalen wat je wilt schrijven. (: Voor mij zou het geen reden zijn om het niet te lezen. Het hoort dan juist bij jouw verhaal.

    Trouwens, awesome pf! Logan Lerman? (:


    Hamartia

    Imagined schreef:
    (...)

    Ja, een brandmerk is bruut, maar het is ook jouw verhaal en in jouw verhaal moet jij kunnen bepalen wat je wilt schrijven. (: Voor mij zou het geen reden zijn om het niet te lezen. Het hoort dan juist bij jouw verhaal.

    Trouwens, awesome pf! Logan Lerman? (:
    ja ik zal zien en inderdaad logaaan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    klinkt leuk als idee voor een RPG!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.