• CHARLES ' CHICK ' WHEELER


    Being able to hear does not make someone smart.
    Being deaf does not make someone dumb.


    • NAAM
    Charles Wheeler

    Charles is vernoemd naar zijn vader en (over—)grootvader (van vaders zijde). Charles wordt binnen zijn familie aangesproken met de verkleining Charlie. Binnen Midnight Circus staat hij slechts bekend als Chick (een bijnaam verworven tijdens zijn periode in het Amerikaanse leger).


    • LEEFTIJD
    25 • Februari, 14

    • FAMILIE
    ——— Father • Charles Wheeler • 53 • Officer (Land Force)
    ——— Mother • Sarah Campbell–Wheeler • 47 • Housewife
    ——— Brother • Reuben Wheeler • 23 • Soldier (Land Force) †
    ——— Brother • Thaddeus Wheeler • 23 • Soldier (Land Force) †
    ——— Brother • Moses Wheeler • 21 • Priest


    • HERKOMST
    Dover, Delaware (United States of America)

    • MIDNIGHT CIRCUS
    Dierenverzorger

    Chick is één van de kersverse nieuwe werknemers binnen het Midnight Circus, met de prachtige baan van dierenverzorger. Chick heeft zich aangemeld vanuit wanhoop omdat hij in zijn gedachten nergens anders terecht zou kunnen. Chick heeft Beau weten te overtuigen dat zijn doofheid geen enkel probleem is tijdens zijn baan en dat zijn verleden op de boerderij hem een streepje voor zet op de andere sollicitanten.



    War does not determine who is right.
    War determines who is left.


    • PERSOONLIJKHEID
    Chick is een zorgzame jongeman, wiens zorgzaamheid kan doorslaan in bezorgdheid en overbescherming. Chick zou het allerliefste alles van anderen willen overnemen — mits ze een plaats in zijn hart hebben. Daarbij kan Chick binnen liefdesrelaties jaloers zijn — wat zijn enige vriendin heeft weggejaagd, waardoor hij het nooit meer heeft geprobeerd. Chick houdt er niet van om nieuwe vrienden te maken of te veel aandacht te krijgen, waardoor hij zich vooral op de achtergrond houdt. Daarbij is hij wat ongemakkelijk in omgang, doordat zijn eerlijkheid een botte zijde kan bevatten (iets wat hij zelf absoluut niet in de gaten heeft). Opvallend is dat Chick vrij feministisch is voor zijn tijd — aangeleerd op de boerderij, waar iedereen zijn steentje bij diende te dragen: man of vrouw.
    Chick is van nature een ware optimist, maar de oorlog heeft hem pessimistisch tot op het bot gemaakt. Chick ziet voornamelijk de negatieve dingen, maar hij doet dan wel zijn best om ze te veranderen. Chick is zeer perfectionistisch. Alhoewel hij niet alle taken en werken aanneemt (daarin is hij ontzettend kieskeurig) — maar wat hij doet, doet hij goed. Chick is een harde werker en stopt niet eerder dan dat zijn werk gedaan is.
    Vanwege zijn periode in het leger is Chick achterdochtig en wantrouwend, waarbij hij overal gevaar zit. Chick is daarom ontzettend paniekerig en gemakkelijk aan het schrikken te maken, waarna hij woedend wordt en tijd nodig heeft om af te koelen. Chick heeft ontzettend veel moeite met slapen, vanwege de vele nachtmerries die hem teisteren en in een paniekaanval wakker laten worden. Chick haat het om te praten over deze periode en doet dit dan ook met vrijwel niemand — wat het moeilijk maakt om hem te helpen (hulp accepteren staat überhaupt niet in zijn woordenboek).


    Kindness is a language that the deaf can hear.
    Same goes for anger, disappointment and loathing.


    • UITERLIJK
    Chick is een lange jongeman (183 CM) met een licht, pezig gespierd lichaam. Chick heeft verschillende littekens op zijn lichaam, zoals een tiental sneeën binnen zijn gezicht. Chick heeft een kalme uitstraling rondom dieren, maar een rusteloze uitstraling rondom mensen. Chicks blauwe, stormachtige kijkers staan nooit stil en schieten alle richtingen uit ter observatie.
    Chick heeft blonde, lichte wenkbrauwen, een brede neusbrug en smalle lippen. Zijn kaaklijn moet regelmatig bijgehouden worden door zijn wilde baardgroei. Chick heeft blonde, ietwat te lange en warrige lokken.
    Chick zal (dankzij zijn handicap, zijn doofheid) zijn hoofd naar rechts draaien wanneer iemand tegen hem praat. Daarbij zal hij tijdens een gesprek altijd naar iemands lippen kijken en hem nooit recht in de kijkers — in verband met liplezen (een vaardigheid die hij perfect onder de knie heeft).


    • EXTRA
    ——— Addictions: Chocolate (food in general)
    ——— Fears: Army / Death / Fighting / Sleeping (nightmares) / War
    ——— Habbits: Headturning (to the right)
    ——— Seksuality: Hetero
    ——— Talents: Animals (control & relax them) / Eating all the food

    • LIKES
    Animals / Boardgames / Cars / Children / Chocolate / Circus / Crowds / Cuddling / Day / Eating / Family / Farms / Food / Hay / Kitchens / Lies / Light / Lightning / Rain / Swimming / Sun / Thunderstorms / Warmth

    • DISLIKES
    Army / Attention / Blood / Books / Cold / Dancing / Darkness / Father / Fighting / Guns / Hairdressers / Lipreading / Memories / Mumbling / Music / Night / Nightmares / Reading / Riddles / Secrets / Screaming / Silence / Singing / Sleeping / Snow / Talking / Whispering



    I respect animals more than people ———
    we are the ones messing up this world, not them.


    • GESCHIEDENIS
    Chick is opgegroeid in een liefdevol, maar eveneens hard werkend legergezin — alle mannen van de familie zaten of zitten in het leger, waardoor Chicks toekomst eigenlijk was voorspeld voordat hij dat goed en wel in de gaten had. Chick heeft alleen zijn basisschool afgemaakt en is daarna gaan werken op de boerderij van zijn moeders familie. Daar werkte hij voornamelijk met de dieren, waarbij hij zich fijn en prettig voelde.
    Chick heeft zich de dag na zijn achttiende verjaardag aangemeld bij het leger van de Noordelijke Verenigde Staten — tot genoegen van zijn vader. Daar kreeg hij zijn basistraining en kreeg hij zijn plaats in een regiment van de landmacht. Chicks jongere tweelingbroers volgden hem, terwijl zijn jongste broer aan de opleiding tot priester begon.
    Gedurende het jaar 1854 kwam Chicks allereerste uitzending vanwege Bleeding Kansas (de officiële aanleiding tot de Amerikaanse burgeroorlog). Chick belandde in een hel, alle mooie verhalen over oorlogen vergetend. Tijdens deze periode kwam het oudste deel van Chicks tweelingbroers om, waarna het jongste deel zichzelf van zijn leven beroofde. Chick werd naar huis gestuurd nadat hij gewond raakte aan zijn hoofd, waarbij hij een groot gedeelte van zijn gehoor verloor (100% aan zijn linkse oor en 70% aan zijn rechtse oor). Chicks vader was woedend — twee zoons hadden de oorlog niet overleefd en zijn oudste zoon was te zwak om door te vechten. Chick werd door zijn vader genegeerd en besloot zich aan te sluiten bij Midnight Circus toen de mogelijkheid daar was, hopend dat het leven van zijn vader gemakkelijker werd als hij niet thuis was.


    • DOOF
    Chick heeft aan zijn linkse oor 100% gehoorverlies en aan zijn rechtse oor 70%. Dankzij liplezen kan hij andere personen 'verstaan' (of ze moeten tijdens complete stilte hard schreeuwen).

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 12:23 ]


    •

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mt!

    Mag ik een meisje uit de pack? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mag ik een mens? een vrouw?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Mag ik een zachtaardige man in de pack, het liefst een wat hogere rang? (hoeft geen bèta te zijn maar ook niet veel lager)

    Vacht: donkerbruin (combinatie tussen bruin en zwart)

    Moet er dan rekening gehouden worden met namen van de "alfa" bloedlijn? Als in, Paul is eigenlijk niet het hoogste, dus moeten de wolven onder hem verder afstammen, toch?

    EDIT
    als het mag een Quileute meisje waar mijn man op inprent. (ik heb ook al ideeën voor haar).

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:21 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mag ik een jongen uit de pack?

    Hm, ik twijfel. Een mens van het vrouwelijke geslacht of een shape shifter van het mannelijke geslacht. Mirte, help me.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Is het mogelijk een vrouwlijke shapeshifter te krijgen? Anders graag een mannelijke.


    A girl who wonders.

    Hm. Ik twijfel..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dougal schreef:
    Mag ik een meisje uit de pack? ^^


    Welke pack? De eerste of de tweede? Welke rang? Wil je haar familie laten zijn van bestaande personages of niet?
    * Door middel van deze reden heb ik je personage nog niet in de rollenlijst staan, je mag wel sowieso meedoen.


    Soco schreef:
    Mag ik een mens? een vrouw?


    Natuurlijk. Wil je haar familie laten zijn van bestaande personages of niet?


    Perffect schreef:
    Mag ik een zachtaardige man in de pack, het liefst een wat hogere rang? (hoeft geen bèta te zijn maar ook niet veel lager)

    Vacht: donkerbruin (combinatie tussen bruin en zwart)

    Moet er dan rekening gehouden worden met namen van de "alfa" bloedlijn? Als in, Paul is eigenlijk niet het hoogste, dus moeten de wolven onder hem verder afstammen, toch?

    EDIT
    als het mag een Quileute meisje waar mijn man op inprent. (ik heb ook al ideeën voor haar).


    Mannelijke personage: Welke pack? De eerste of de tweede? Wil je hem familie laten zijn van bestaande personages of niet?
    Vrouwelijke personage: Wil je haar familie laten zijn van bestaande personages of niet?

    Ik wil je wel de inprent geven, maar dat wil wel zeggen dat je met jezelf moet RPG’en. Ik weet niet of dat leuk is voor jou? Of wil je liever dat iemand anders de inprent is van je meisje?
    * Door middel van deze redenen heb ik je personages nog niet in de rollenlijst staan, je mag wel sowieso meedoen.

    Rondom de Alfa positie van de Lahote pack: mijn personage heeft zowel de Black familielijn als de Lahote familielijn in zich zitten. Het Alfa zijnde heeft hij doorgekregen vanuit de Black familielijn. Dat zou eigenlijk niet de bedoeling zijn geweest, maar hé, things happen.


    calice schreef:
    Mag ik een jongen uit de pack?

    Welke pack? De eerste of de tweede? Welke rang? Wil je hem familie laten zijn van bestaande personages of niet?
    * Door middel van deze reden heb ik je personage nog niet in de rollenlijst staan, je mag wel sowieso meedoen.


    Jughead schreef:
    Hm, ik twijfel. Een mens van het vrouwelijke geslacht of een shape shifter van het mannelijke geslacht. Mirte, help me.

    Ga voor beiden. :Y)


    Onsra schreef:
    Is het mogelijk een vrouwlijke shapeshifter te krijgen? Anders graag een mannelijke.

    Van mij mag je een vrouwelijke shape shifter.
    Welke pack? De eerste of de tweede? Welke rang? Wil je hem familie laten zijn van bestaande personages of niet?
    * Door middel van deze reden heb ik je personage nog niet in de rollenlijst staan, je mag wel sowieso meedoen.


    •

    Protector schreef:
    Mannelijke personage: Welke pack? De eerste of de tweede? Wil je hem familie laten zijn van bestaande personages of niet?
    Vrouwelijke personage: Wil je haar familie laten zijn van bestaande personages of niet?

    Ik wil je wel de inprent geven, maar dat wil wel zeggen dat je met jezelf moet RPG’en. Ik weet niet of dat leuk is voor jou? Of wil je liever dat iemand anders de inprent is van je meisje?
    * Door middel van deze redenen heb ik je personages nog niet in de rollenlijst staan, je mag wel sowieso meedoen.

    Rondom de Alfa positie van de Lahote pack: mijn personage heeft zowel de Black familielijn als de Lahote familielijn in zich zitten. Het Alfa zijnde heeft hij doorgekregen vanuit de Black familielijn. Dat zou eigenlijk niet de bedoeling zijn geweest, maar hé, things happen.


    Pack van de zoon van Paul. Ik heb liever van een niet bestaand personage (ik zou graag willen dat zijn vader vroeg is gestorven, dus dat vind ik zielig voor bestaande rollen haha).
    Kan hij misschien toch bèta zijn? Dat past heel goed bij zijn karakter.

    Het meisje mag van bestaande rollen maar dan moet ik even de stamboom opzoeken. In ieder geval niet de grootste namen.
    EDIT toch maar niet, of iemand speelt dat, dan kan zij misschien dochter zijn en dan rpg ik niet alleen met mezelf. Maar in principe niet dus.

    Met mezelf RPG'en is indd minder leuk. Maar ik had wel een erg specifiek meisje in mijn hoofd...
    Ik heb een idee!
    Misschien dat mijn meisje en mijn man dus een relatie iets hebben, en dat hij of zij dan met iemand anders inprent?
    Dat is wel héél erg afgekeken van twilight, ik denk dat ze niet écht een relatie hebben, maar hij wel into haar is.

    Nog een EDIT
    Mag de man van Uley bloed zijn? Vandaar dat hij bèta is (Want die Paul guy heeft Black bloed dus is hoger).
    - Hij is dan een kleinzoon van de broer van de vader van Sam.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2017 - 9:45 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb echt struggles met het vinden van een goede faceclaim #huilen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mirts: doe maar uit de tweede! En ik heb er geen verstand van verder, lol. Dus doe maar wat je nodig hebt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Even MT, want twijfels, maar twilight so yush lol. Fagirl memories.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik claim even mijn naam en FC :Y)
    ik heb de rol naar Mirthe gestuurd zodat ze hem kan checken.

    Thomas Falcon Makya Nayavu Uley - FC: Diego Barrueco

    [ bericht aangepast op 4 feb 2017 - 11:31 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.