• Ik zag een artikel over het kamp LEF! ( www.lefyourself.nl )
    Het is een kamp voor mensen die beter willen worden van een eetstoornis.
    Ik was benieuwt of er mensen van hier heengaan of er over hebben gehoord? En wat vinden jullie ervan?

    xx


    believe in yourself.

    Ik heb geen eetstoornis dus ik hoef er ook niet heen, had er ook niet eerder van gehoord maar ik vind het wel een goed idee


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ''Of je nu onzeker of gepest bent, eetproblemen ervaart, ADHD of autisme hebt, last hebt van somberheid, stemmingswisselingen, een depressie, sociale angst of van perfectionisme. Wij zijn er voor iedereen die het even moeilijk heeft en gaan uit van hun kracht, en niet van hun klacht.'' Dus niet alleen voor eetstoornissen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    -> Titel veranderd in verband met hoofdletters.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    @sinistre
    Ahja, kan... ik weet het niet.. bij de voorwaarden staat namelijk dat je een eetstoornis moet hebben fzo.. Dat is wat mijn ouders zeiden in ieder geval..


    believe in yourself.

    Een kamp waarvoor je een eetstoornis moet hebben? Lijkt me nogal scheef.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sinistre schreef:
    ''Of je nu onzeker of gepest bent, eetproblemen ervaart, ADHD of autisme hebt, last hebt van somberheid, stemmingswisselingen, een depressie, sociale angst of van perfectionisme. Wij zijn er voor iedereen die het even moeilijk heeft en gaan uit van hun kracht, en niet van hun klacht.'' Dus niet alleen voor eetstoornissen.


    Ik heb de site gelezen en de kampen zijn wel voor mensen met eetstoornissen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 19:33 ]

    Als je, je voor het LEF! MotivationCamp wilt aanmelden, gaan we ervan uit dat jij voldoet
    aan de eisen die worden gesteld zoals omschreven op de website. Zo heb jij minstens een
    BMI van 17.5 en een redelijk stabiel eetpatroon, waarbij je minstens drie volwaardige
    maaltijden zonder al te veel problemen kan nuttigen. Wij gaan er van uit dat jij zonder
    aanpassingen aan de aangeboden programmaonderdelen kunt deelnemen. Als dit niet zo is,
    ben je verplicht dit bij boeking op te geven. Je bent als deelnemer verplicht om bij boeking
    alle bijzonderheden die er spelen, of vroeger gespeeld hebben, op te geven. Bij
    bijzonderheden moet je denken aan: ADHD, medische bijzonderheden (lichamelijke en
    geestelijke), diëten, ingrijpende persoonlijke omstandigheden (zoals gescheiden ouders,
    misbruik), een geloofsovertuiging welke bepaalde gebruiken met zich meeneemt waar wij als
    groepsbegeleiders rekening mee moeten houden etc. Mocht er na het boeken van een
    vakantie een nieuwe bijzonderheid ontstaan, dan ben je verplicht dit aan ons door te geven.
    We vragen je met klem dit echt aan ons door te geven, zodat we goed met je mee kunnen
    denken welke mogelijk het meest geschikt voor je is en om eventuele verdere teleurstelling
    hierna te voorkomen. Als blijkt dat bovengenoemde bijzonderheden en/of informatie niet bij
    de boeking zijn doorgegeven, maar bijvoorbeeld pas aangekomen op de bestemming worden
    gemeld of bekend zijn, kan dit betekenen dat je van verdere deelneming wordt uitgesloten.
    Je ouders/verzorgers zijn dan verplicht ervoor te zorgen dat je binnen 24 uur de locatie hebt
    verlaten en op eigen gelegenheid of onder begeleiding van hen naar een ander adres reist
    waar je terecht kunt. Alle daaruit voortvloeiende kosten komen voor rekening van de
    ouder(s)/verzorger(s) van de deelnemer.

    Ik vind het een beetje raar overkomen als je het mij vraagt ;x

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Ik heb de site gelezen en de kampen zijn wel voor mensen met eetstoornissen.

    Nope. Ook voor mensen ADHD en alles. Het staat er echt heel duidelijk op.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 19:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Als je, je voor het LEF! MotivationCamp wilt aanmelden, gaan we ervan uit dat jij voldoet
    aan de eisen die worden gesteld zoals omschreven op de website. Zo heb jij minstens een
    BMI van 17.5 en een redelijk stabiel eetpatroon, waarbij je minstens drie volwaardige
    maaltijden zonder al te veel problemen kan nuttigen. Wij gaan er van uit dat jij zonder
    aanpassingen aan de aangeboden programmaonderdelen kunt deelnemen. Als dit niet zo is,
    ben je verplicht dit bij boeking op te geven. Je bent als deelnemer verplicht om bij boeking
    alle bijzonderheden die er spelen, of vroeger gespeeld hebben, op te geven. Bij
    bijzonderheden moet je denken aan: ADHD, medische bijzonderheden (lichamelijke en
    geestelijke), diëten, ingrijpende persoonlijke omstandigheden (zoals gescheiden ouders,
    misbruik), een geloofsovertuiging welke bepaalde gebruiken met zich meeneemt waar wij als
    groepsbegeleiders rekening mee moeten houden etc. Mocht er na het boeken van een
    vakantie een nieuwe bijzonderheid ontstaan, dan ben je verplicht dit aan ons door te geven.
    We vragen je met klem dit echt aan ons door te geven, zodat we goed met je mee kunnen
    denken welke mogelijk het meest geschikt voor je is en om eventuele verdere teleurstelling
    hierna te voorkomen. Als blijkt dat bovengenoemde bijzonderheden en/of informatie niet bij
    de boeking zijn doorgegeven, maar bijvoorbeeld pas aangekomen op de bestemming worden
    gemeld of bekend zijn, kan dit betekenen dat je van verdere deelneming wordt uitgesloten.
    Je ouders/verzorgers zijn dan verplicht ervoor te zorgen dat je binnen 24 uur de locatie hebt
    verlaten en op eigen gelegenheid of onder begeleiding van hen naar een ander adres reist
    waar je terecht kunt. Alle daaruit voortvloeiende kosten komen voor rekening van de
    ouder(s)/verzorger(s) van de deelnemer.

    Ik vind het een beetje raar overkomen als je het mij vraagt ;x

    (...)
    Nope. Ook voor mensen ADHD en alles. Het staat er echt heel duidelijk op.


    Het stuk dat ik heb gelezen meldt dit:

    Het LEF! MotivationCamp is een zomerkamp voor jongeren van 13-25 jaar met eetproblemen*.Wij richten ons specifiek op jongeren die al verder zijn in het behandelproces waarbij zij al een redelijk normaal eetpatroon (minimaal 3 hoofdmaaltijden per dag) en een redelijk gezond gewicht hebben (minimaal BMI 17.5). LEF! richt zich bij deze doelgroep juist NIET op het gewicht of op het voedingspatroon maar legt de focus op het versterken van het zelfvertrouwen, het durven aangaan van uitdagingen, het oefenen met het loslaten van controle en het durven nemen van eigen verantwoordelijkheid.

    iSkyscraper schreef:
    (...)[/face]

    Dat is een van de kampen ja. Dus niet alleen voor mensen met eetstoornissen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 19:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat is een van de kampen ja. Dus niet alleen voor mensen met eetstoornissen.


    Dat is het enige kamp en dat is een kamp speciaal voor mensen met een eetstoornis. De workshopdagen zijn voor iedereen met het in het door jouw geciteerde stuk genoemde personen.

    DarkSavior schreef:
    Een kamp waarvoor je een eetstoornis moet hebben? Lijkt me nogal scheef.


    26 - 02 - '16

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Dat is het enige kamp en dat is een kamp speciaal voor mensen met een eetstoornis. De workshopdagen zijn voor iedereen met het in het door jouw geciteerde stuk genoemde personen.

    Oh yes, I see. Je hebt gelijk :Y) Het maakt het niet minder vaag. Ik bedoel, mensen die met een depressie hebben kunnen toch ook baat hebben aan een motivatie kamp? Vind het maar raar, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh yes, I see. Je hebt gelijk :Y) Het maakt het niet minder vaag. Ik bedoel, mensen die met een depressie hebben kunnen toch ook baat hebben aan een motivatie kamp? Vind het maar raar, maar goed.


    Klopt, dat is wat er ook scheef aan is, dat vind ik ook. Vooral omdat die workshopdagen nog niet bestaan, maar ze wel overal worden aangegeven en het ene informatiedeel eetstoornissen benadrukt terwijl de andere allerlei (psychische) problemen benadrukt.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Klopt, dat is wat er ook scheef aan is, dat vind ik ook. Vooral omdat die workshopdagen nog niet bestaan, maar ze wel overal worden aangegeven en het ene informatiedeel eetstoornissen benadrukt terwijl de andere allerlei (psychische) problemen benadrukt.

    Uhu, maar goed, laten we hopen dat dat later wel erbij komt, want dan zou zo'n kamp heel wat mensen kunnen helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.