• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 11:06 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    urgh dit gaat nog genant worden (cat)


    effort never betrays you

    Logica is ver te zoeken bij jou.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Omdat Frans vorig jaar vaak is uitgevallen, moeten we dit jaar extra les hebben >.<
    Geef die les dan gewoon alleen aan de mensen die het nodig hebben, ik heb het toch niet nodig + ik heb daardoor een extra tussenuur.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sinistre schreef:

    Lol.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    You dare to gaze upon me?

    Oh, jij bent echt zo'n trut he x.x Foto's plaatsen van jou en je zusje en zeggen dat ze de beste is, om dan elke dag te gaan zeuren over hoe je haar wel niet kan vermoorden?! o.O Aandachtszoeker.

    Laura Palmer – Bastille op de radio. M'n dag is voor de 3e keer vandaag helemaal goed.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blah. So much homework to do. En ik ben nog niet eens begonnen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Blah. So much homework to do. En ik ben nog niet eens begonnen...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dit gaat of héél goed, of héél slecht aflopen. Laat ik maar gewoon hopen op het eerste...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Als een iemand het doet, is het nog niet echt zo vreselijk, maar gewoon door iedereen genegeerd worden? Gee thanks.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ah shit, mijn KitKat is op :C

    .. hehe.


    -

    Ugh, hypocrieten


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom moet er toch altijd gebitched worden als het goed bedoeld is? Er is altijd wel iemand die het moet verpesten of uitlokken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.