• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 11:06 ]

    *O*. Net lekker loempia en nasi gehad. :9~

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 19:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil hem zien, maar eigenlijk ook weer niet. Ik wil hem niet leuk vinden >.> ik wil niemand leuk vinden momenteel...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ow shit, te laat erachter gekomen dat we tóch gingen avondeten dus nu zit mijn -en die van mijn pa- buik al vol... ;x oeps..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zit zooo vol.


    Your make-up is terrible

    Father schreef

    Die boek? Schame? Uuuh..

    Die/dat boek? Yes.
    Shame? Check

    OT: het moment waar je denk dat er iemand aan het inbreken is, terwijl het je moeder is die binnen komt.


    -

    Mihihi, ik houd van deze chocolade!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gibbs schreef:
    Ow shit, te laat erachter gekomen dat we tóch gingen avondeten dus nu zit mijn -en die van mijn pa- buik al vol... ;x oeps..

    Andere spreuken die ik wilde zijn ook bezet. Verder wil ik niet iets met Gomez, Bieber ofzo weer. D: Ugh drama drama drama.

    OT: Hm, ik ben best wel trots op m'n twee portret tekeningen voor kunst.

    Soms denk ik dat mensen op deze site leven. :') Niet dat dat zo is, maar het is makkelijk om een er een beeld bij te vormen.


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    Soms denk ik dat mensen op deze site leven. :') Niet dat dat zo is, maar het is makkelijk om een er een beeld bij te vormen.


    Ik wel hoor, ik heb mijn tentje onder het forum opgeslagen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Het is net een pizza.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het knap dat niemand anders een topic had aangemaakt in de 2 minuten dat ik zat te treuzelen. :Y)

    Juniper schreef:
    Soms denk ik dat mensen op deze site leven. :') Niet dat dat zo is, maar het is makkelijk om een er een beeld bij te vormen.

    Hey, ik ben een trotse inwoner van Q! Het forum is mijn leefgebied.

    Jezus, is het nou zo'n probleem dat er al een username felton is en ik de mijnes Felton wil hebben? (cat) Ik snap dat probleem niet aangezien het toch iets anders is, de een heeft een hoofdletter en de ander niet D:

    Draculea schreef:
    (...)
    Hey, ik ben een trotse inwoner van Q! Het forum is mijn leefgebied.


    Haha, we maken er een camping van.


    Your make-up is terrible

    Draculea schreef:
    Ik vind het knap dat niemand anders een topic had aangemaakt in de 2 minuten dat ik zat te treuzelen. :Y)

    Dat zou tegen de niet bestaande regel in gaan dat de laatste die gepost heeft, het nieuwe topic mag aanmaken D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.