• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 11:06 ]

    Mijn zussen hebben wel makkelijk praten hoor
    Ze zijn af en toe een weekendje thuis en verder niet
    Ik weet dat mijn moeder niet lekker is de laatste tijd, maar dat is voor hun toch geen reden om alles op mij af te schuiven/
    Ik zit ook totaal niet lekker in mijn vel, zowel lichamelijk als mentaal gaat het niet goed, maar dat wordt niet opgemerkt
    Ik ben nep, lui en egoïstisch als ik zeg dat ik mijn kamer niet netjes wil omdat ik mij dan niet fijn voel in mijn kamer
    ik kan toch ook niet alle taken van mijn moeder overnemen, ik doe al best wat en mijn broertje doet helemaal niks
    Nee zussen, wat jullie doen is echt volkomen onterecht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je het nu over mij hebt mag je oprotten hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik heb nu al vaker gedoe met jou gehad en ik wil niet dat je me weer weg pest door al dat gespam van je.


    26 - 02 - '16

    Ga lekker bij iemand anders schijnheilig doen >.<

    Hier is telang niks meer gepost 0.o.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vragen of ik een groeistoornis heb,,
    Pap het is door jouw kant van de familie dat ik zo klein ben!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OK nu ben ik het echt zat. Hier kom je niet meer binnen. Als je me broer moet hebben bel je em maar op en gaat hij daar in. Zo'n vriend heb ik niet nodig. Doei


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil ook zo'n supermariobroek o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind het zo jammer dat je het er moeilijk mee hebt, terwijl het gisteren echt super ging. Misschien dan maar beter dat hij er na deze voorstelling mee stopt. Ik wou echt dat ik meer kon doen, meis :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    IAMSOHAPPY.

    Mieeep!


    help

    Eyes, I hate you. D:

    Ugh. FUCK OFF. Okay? Ik zit met fucking oortjes in mijn oren en ik negeer je terwijl ik je eigenlijk wel hoor. Don't you get the fucking message? Je moet gewoon je kop dichthouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Geen zin om huiswerk te doen ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blijkbaar zijn de mensen die ik lang ken toch de beste vrienden... stomstomstom dat ik zo snel mensen vertrouw


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is zo irritant als je iemand een vraag hebt gesteld, en diegene gewoon níet antwoordt terwijl hij/zij wel gewoon online is >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered