• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 11:06 ]

    Met jou valt niet te praten. Ik ga verder slapen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naar de makro met 14 man waaronder 8 vrienden. Dit gaat interessant worden op de terugreis :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Argh, ik twijfel zo erg. Zal ik gaan of niet. Meh.

    Streng.. -wbw-


    Some people are art and do art at the same time

    Oké dan..


    26 - 02 - '16

    Die mug heeft me gewoon VIER keer gestoken. Vuil kreng dat je bent!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lieve J, ik zet dit liever niet op je facebook omdat ik soms nog altijd het gevoel heb dat ik het recht niet heb je te missen, maar ik moet het ergens kwijt. Ik heb jaren bij je in de klas gezeten zonder dat we veel contact hadden. Maar je wist me wel altijd aan het lachen te brengen, en jarenlang heb je een geheim bewaard alsof het nooit gebeurd was.
    Je deed je altijd zo vrolijk voor, en ik wou dat je me ook jouw geheimen had toevertrouwd in plaats van die uitweg te kiezen. Niemand begrijpt het, je had zoveel vrienden waarbij je terecht kon, er was niemand die jou niet mocht.
    Maar het feit is dat ik je wel mis, tot hoe je tot vervelens toe overal op zat te drummen met je drumstokjes die je elke dag in je rugzak meehad naar school. Hoe je met een tik op je wang herhaaldelijk liet lijken alsof er een waterdruppel viel, hoe je als je ergens moest om lachen steevast de slappe lach kreeg en zelfs de leerkrachten er niet kwaad om konden zijn. Het feit is dat ik nog steeds geen marching band kan horen zonder ongecontroleerd te beginnen huilen en liefst in een hoekje wil kruipen met mijn verdriet om jou.
    So... Have one heck of a birthday party today sweetie, wherever you are. Ik hoop dat het dondert vandaag, dan weet ik dat jij weer de pannen van het dak aan het drummen bent.
    Rock on, darling.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jij moet altijd begrepen worden en begrijpt nooit een ander. Er komt een dag dat zelf ik het zat word


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zo fijn als het straks weer winter is en al die rotinsecten uitsterven.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nééééé! Ga jij ook meedoen? Ga het niet weer verpesten, alsje alsjeblieft!


    26 - 02 - '16

    Comanche schreef:
    Zo fijn als het straks weer winter is en al die rotinsecten uitsterven.


    I couldn't agree more.


    26 - 02 - '16

    Nu al zenuwachtig voor mijn tentamens. I don't want to fuck things up, I just want to pass.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kill me. Please.
    I hate having a cold.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tonto schreef:
    Jij moet altijd begrepen worden en begrijpt nooit een ander. Er komt een dag dat zelf ik het zat word


    :)

    Fuck you. Je bent er nooit voor je kinderen, bent met die slet naar Atlanta gevlucht en nu mail je me opeens met dat je zoveel van me houdt en je langs wilt komen? Val dood.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."