• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 11:06 ]

    Ellison schreef:
    Nooit van mezelf gedacht dat ik zoiets sulligs als nagelstickers op zou doen.

    Wat voor stickers?(;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    What. The. Fuck.


    Some people are art and do art at the same time

    Obvious.

    LAAAAALALLAAAAAAAAAAAAAAALALALLALALALAAAAAAAAAAAAA TINKY WINKYYYYY
    zo dat moest eruit.....


    You dare to gaze upon me?

    Honger en moe. Straks moet ik nog naar de rommelmarkt spullen verkopen ARGHH!!


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Scorpia schreef:
    What. The. Fuck.


    Heeee, je hebt Scorpia weer. Leeeuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pom ti dom, straks even een samenvatting maken voor aardrijkskunde en leren voor duits en dan kijken of ik nog meer huiswerk heb.

    Cirrino schreef:
    Honger en moe. Straks moet ik nog naar de rommelmarkt spullen verkopen ARGHH!!

    Dat vond ik altijd heel erg leuk :'D Kon makkelijk 200 verdienen op een rommelmarkt :Y)

    OT: Ik heb honger, hopelijk gaan we snel eten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Ugh, door jullie heb ik ook zin in koffie. Alleen als ik het drink krijg ik de eerste 3 uur geen kusjes meer van Nikki, omdat ze vindt dat koffie stinkt. First World Love Problems :Y)

    Als jij koffie wilt, drink het dan gewoon. En als je zo erg met die kusjes zit, poets je je tanden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Af en toe ben ik blij met de mods in dit topic, voor de verandering erger ik me aan de users die niet weten hoe ze ernaar moeten luisteren.


    Your make-up is terrible

    Volgende week geen werk op school. :Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wat is er met het eten gebeurd, ehh?

    Daarmee hebben we stofgezogen, gestreken, de was opgevouwen en de hond uitgelaten.
    Natuurlijk hebben we het opgegeten. (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jezus, wat ben jij een kontlikker zeg. Hou zelf ook op in plaats van achter ze aan de lopen en 'ja en amen en houd op' te zeggen als je wilt dat de rest ophoud. Het gaat echt niet helpen als je zelf niet ophoud.


    Your make-up is terrible

    Oke... dit vind ik écht niet leuk van je -.-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    What de fudge .__. Wat een toeval.