• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 11:06 ]

    WAT DE FUCK .__. Kerel, nee.

    Ik wil nu echt iets slaan, en hard ook.
    Ik kopieer altijd voor de zekerheid om de paar regels mijn post, vergeet ik het één keer: sluit Chrome zich ineens af net als ik klaar ben met de post.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee, nee die zag ik niet aankomen dude. Seriously.

    Ik weet even niet wat zeggen ..


    16 - 09 - '17

    Enig idee hoe lullig het is dat je nu zo veel met hem praat? En dat je ook nog eens opschept over het feit dat hij het leuk vindt om met je te praten >.< Ik vind hem leuk ja?

    Ik ben moe.


    Your make-up is terrible

    Eh, ik snap echt niet hoe jij zo over onze 'ex-relatie' kan praten terwijl je nu een vriendin hebt. Wat is er mis met jou?

    Over awkward gesproken. :'D
    En nu stop ik met het spammen van dit topic.

    waarom vind ik me fucking ex nogsteeds leuk?!
    terwijl die nu opeens gay is?!

    fuck aan liefde!


    we all deserve to die

    Aaaaaaaaah, ik hou van mijn oppaskindjes slash buurtjes! Ze zijn zooooo schattig! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hahaha, ik lees nu net al die topics even terug van een paar jaar terug (met Hale enz). Ik ga stuk om hoe mensen toen nog reageerden hahaha


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    Over awkward gesproken. :'D
    En nu stop ik met het spammen van dit topic.

    Please, spam door. Me likes :Y)


    -

    Oke, eerst wijs je mijn beste vriend af voor de stomste reden ooit en nu ben je opeens heel erg goed bevriend met mijn crush? Ik wou dat hij ons nooit aan elkaar had voorgesteld.

    Ik heb nu echt zin in een stuk slagroomtaart, maar ik let op mijn lijn. Flut.
    Lichaam, word slank! NU.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rhiine schreef:
    (...)
    Please, spam door. Me likes :Y)

    Hoe kun je deze spam nou leuk vinden. (cat)