• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 sep 2013 - 22:55 ]


    -

    Loueh schreef:
    Ja hoor, negeer me maar weer. Ik probeer het goed te maken, maar als het zo moet , dan hoeft het voor mij niet meer.
    Dag vriendschap.


    Same here, baal er enorm van.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ah, verdorie, reageer nou? Ik wil verder D:


    Deep inside, I've never felt alive

    I just want to have that one mood even though it sounds weird.

    Godverdomme. Klote rugpijn. Je laat mij meteen weten welke tijd het is -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik hou van Quizzen maken *O*


    -

    *Sorry dat ik nu spam.*

    Echt hoor. Je bent ongelovelijk. Je weet niet eens wat je allemaal gebruikt als je western rijdt. je weet niet hoeveel speciefieke lichaams delen je gebruikt. Wat een goed zadel is en juist wat voor -.-'' Ongelovelijk. Bitch


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jij pakt dan wel een reactie van een ander en zegt het deheletijd maar ik zal je zeggen. Ik weet zeker dat het voor jouw bedoeld is dus om het nu deheltijd tegaan herhalen gaat mij toch echt wel tever.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ARGH. STELLETJE ZEIKERS. Doordat ik nu dus niets voor jullie doe willen jullie mij niet helpen met m'n stage plek, nou dan heb ik die straks toch lekker niet. SIGH. IK KAN HIER ZO BOOS OM WORDEN.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gitaarles was amazing *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik verveel me dood, wtf.

    De eerste keer dat ik meedoe, spannend. ^^


    :)

    Years schreef:
    De eerste keer dat ik meedoe, spannend. ^^

    Heb je 'm ingezonden? Succes!
    Ik zou een moord doen voor zoveel gratis credits, but yeah, ik ben te lui.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)
    Heb je 'm ingezonden? Succes!
    Ik zou een moord doen voor zoveel gratis credits, but yeah, ik ben te lui.

    Dankjewel. (:
    Ja, ik was eerst ook heel lui maar wilde het toch eens proberen. En meedoen is belangrijker dan winnen. :Y)


    :)

    Ik ben misselijk door die gestoorde gek.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 18:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat maakt het uit dat ik me beter in kan leven in jongens omdat ik op meisjes val? ._,


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."