• Er zit een hele leuke jongen bij mij op school. Ik vindt hem heel erg leuk! Ik ben al een week ofzo met hem op whatsapp steeds aan het praten. En als hij alleen is is hij ontzettend lief! Maar er is één probleem.
    Zijn vrienden! Hij lijkt hij totaal niet op ze, maar dat is niet zo erg. Maar volgens mij gaat hij met ze om omdat hij anders niemand heeft. Als hij met zijn vrienden is gedraagt hij zich heel anders dan alleen. Hij stuurt dingen die nergens op slaan en praat over mensen die hij normaal gesproken heel aardig vind. Mijn probleem is eigenlijk dat Ik nooit weet of hij serieus tegen me is. Ik praat vaak met hem rond middernacht, dan weet ik zeker dat hij alleen is en alles meent wat hij zegt. Maar als hij met zijn vrienden is weet ik nooit welke verhalen ik nou moet geloven.
    wat moet ik doen?


    Life's a game made for everyone, and love is the price.

    Jongens zijn wel vaker anders bij hun vrienden dan als ze alleen zijn. Je kan aan hem duidelijk maken dat je het vervelend vind als hij zich zo gedraagt tegenover jou, en vraag om uitleg.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Jongens zijn wel vaker anders bij hun vrienden dan als ze alleen zijn. Je kan aan hem duidelijk maken dat je het vervelend vind als hij zich zo gedraagt tegenover jou, en vraag om uitleg.


    Thanx! k denk dat om uitleg vragen iderdaad erg handig is. want waarschijnlijk heeft hij geen goede reden dus als je fan vaak genoeg op een rede vraagt houdt hij hopelijk op.


    Life's a game made for everyone, and love is the price.

    Jongens zijn altijd anders bij hun vrienden, vaak om indruk te maken. Trek het je niet zoveel aan :)
    Als je het echt vervelend vind moet je het er gewoon met hem over hebben, maar dit lijkt me niet iets om je druk over te maken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Jongens zijn altijd anders bij hun vrienden, vaak om indruk te maken. Trek het je niet zoveel aan :)
    Als je het echt vervelend vind moet je het er gewoon met hem over hebben, maar dit lijkt me niet iets om je druk over te maken.

    Dan scheer je wel snel alle jongens over een kam :P Maar de meeste zijn inderdaad wel iets anders.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    nerveus schreef:
    Jongens zijn altijd anders bij hun vrienden, vaak om indruk te maken. Trek het je niet zoveel aan :)
    Als je het echt vervelend vind moet je het er gewoon met hem over hebben, maar dit lijkt me niet iets om je druk over te maken.


    Dit geldt niet voor iedere jongen, maar oké, dit klopt wel bij een groot aantal jongens.


    26 - 02 - '16

    Mannen...
    De meeste zetten altijd een stoer imago op bij hun vrienden.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead