• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 sep 2013 - 22:55 ]


    -

    Ik merk nu pas om dat ik het verschil niet zie tussen bemidelaars en beta readers.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Ik merk nu pas om dat ik het verschil niet zie tussen bemidelaars en beta readers.

    Hé lol inderdaad. Dat bedenk ik me nu ook.


    :)

    Origineel, maar slecht geschreven. Zonde!


    -

    Years schreef:
    (...)
    Hé lol inderdaad. Dat bedenk ik me nu ook.
    Ik dacht dat @Beaton en @Anarose beta-readers waren.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ja, maak hem maar half blind -.- Jullie zijn toch al zo goed om die episodes zo verflut te laten eindigen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Just found out my obsession for Harry Potter is bigger than I thought... Lol I just love Draco Malfoy.:9~

    Nee, Loki, je wilt niet naar buiten! Je wilt geen nat katje zijn!


    Stenenlikker

    I hate myself


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hoooòly fuck!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wou dat je hier was..

    Snel voordat mijn pa de laptop jat

    Pas als ik achter de jongen aan naar binnen rol besef ik wie het is. Het is Liam Payne, 1/5 van One Direction. Wat deed hij buiten? Moet hij niet optreden? Waarom was hij aan het huilen? Allemaal vragen schieten door mijn hoofd terwijl ik door de lange gang achter hem aan rol. Over huilen gesproken, de tranen lopen nog steeds over mijn wangen. Na een poosje stopt hij, opent een deur en houdt hem uitnodigend open.
    “Kom binnen.” Zegt hij
    Even twijfel ik, maar dan ga ik toch naar binnen. Binnen in de kamer, waarschijn een kleedkamer te zien aan de hoeveelheid kleding die er ligt, merk ik dat ik het ijskoud heb. Ik had me gekleed op een concert, warm door alle beweging en de vele mensen. In plaats daarvan heb ik in een storm gezeten. Mijn shirtje en spijkerbroek zijn totaal doorweekt, mijn lange haren zitten vastgeplakt aan mijn hoofd.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een banaan in mijn oor.

    Asshole.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Allunga schreef:
    Snel voordat mijn pa de laptop jat

    Pas als ik achter de jongen aan naar binnen rol besef ik wie het is. Het is Liam Payne, 1/5 van One Direction. Wat deed hij buiten? Moet hij niet optreden? Waarom was hij aan het huilen? Allemaal vragen schieten door mijn hoofd terwijl ik door de lange gang achter hem aan rol. Over huilen gesproken, de tranen lopen nog steeds over mijn wangen. Na een poosje stopt hij, opent een deur en houdt hem uitnodigend open.
    “Kom binnen.” Zegt hij
    Even twijfel ik, maar dan ga ik toch naar binnen. Binnen in de kamer, waarschijn een kleedkamer te zien aan de hoeveelheid kleding die er ligt, merk ik dat ik het ijskoud heb. Ik had me gekleed op een concert, warm door alle beweging en de vele mensen. In plaats daarvan heb ik in een storm gezeten. Mijn shirtje en spijkerbroek zijn totaal doorweekt, mijn lange haren zitten vastgeplakt aan mijn hoofd.

    Verkeerd topic denk ik? :'D

    Yay, laptop is weer terug naar fabrieksinstellingen.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    No, not again! D:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel