• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 sep 2013 - 22:55 ]


    -

    Valdez schreef:
    Okay I should've slept


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jezus, hoe kinderachtig kun je zijn?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Op de middelbare had ik echt nooit gedacht dat ik ooit zo'n grote en leuke vriendengroep zou krijgen... ik ben jullie nog elke dag dankbaar.

    Yee.. School..
    Trein weer zo overvol D: ....


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Moe en duf. Gister bijna hele tijd op de bank gelegen/gezeten en voel mij nog steeds niet goed. Al de hele week voel ik mij niet zo lekker en nu begint het schoolleven :s

    Waar gaat het in vré-des-naam heen met de wereld.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    omg omg omg ;D(hoera) krijg uitstel voor m'n opdracht without any problem, mijn mentor is een té goede man ;3 helemaal doodgestressed voor niets


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Zo. Misselijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Draculea schreef:
    Op de middelbare had ik echt nooit gedacht dat ik ooit zo'n grote en leuke vriendengroep zou krijgen... ik ben jullie nog elke dag dankbaar.


    :)

    Dafuq, jij moet anderen echt geen advies geven. No offence, maar hetgeen wat je verteld helpt ook niet echt.

    Ik wil een chinchilla ._.

    Draculea schreef:
    Ik wil een chinchilla ._.

    Ja hoor, negeer me maar weer. Ik probeer het goed te maken, maar als het zo moet , dan hoeft het voor mij niet meer.
    Dag vriendschap.


    'Darling, just hold on'

    Pffffffft. Ik ben echt super zenuwachtig. Straks gooit ze de deur in mijn gezicht dicht en heeft ze totaal geen zin om mij nog te woord te staan.
    Maar aan de andere kant, ik wil dat het weer goed komt in de familie, dus ik moet dit doen. Kom op, wees eens verdorie geen mietje! Doe het! Waag het niet om te blijven zitten in de trein!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 12:33 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Pffffffft. Ik ben echt super zenuwachtig. Straks gooit ze de deur in mijn gezicht dicht en heeft ze totaal geen zin om mij nog te woord te staan.
    Maar aan de andere kant, ik wil dat het weer goed komt in de familie, dus ik moet dit doen. Kom op, wees eens verdorie geen mietje! Doe het! Waag het niet om zitten te blijven in de trein!

    Ik heb geen idee wat er is, maar ik wens je heel veel succes! Je kunt het.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.