• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 sep 2013 - 22:55 ]


    -

    Ik wil hier gewoon weg en lekker een eigen plekje hebben. Maar dan moet mijn vader wel meewerken en ik heb niks meer van hem gehoord terwijl hij dat wel zou doen. Niet dat dat nou zo verrassend is..


    -

    Ik heb het er gewoon even uitgejankt. Ik had het gevoel dat ik het zo goed had gedaan, maar nee hoor.
    Ik krijg het toetsblaadje voor me en ik weet niks meer. He-le-maal niks.

    Verdomme.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil alles eruitgillen, en weglopen en niet meer terugkomen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ugh, big whoop.


    -

    Hou eens op Laura, seriously. I feel like slamming my head into the wall. (cat)

    Ik heb heel veel tijd met je doorgebracht. Je was er altijd voor me wanneer ik je nodig had. Je wist me altijd te vermaken, me altijd te troosten. Je was fantastisch, echt geweldig. Ik heb lief en leed met je beleefd. Maar nu ben je er niet meer... RIP lieve koptelefoon. Je zal gemist worden :'(


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Ik heb heel veel tijd met je doorgebracht. Je was er altijd voor me wanneer ik je nodig had. Je wist me altijd te vermaken, me altijd te troosten. Je was fantastisch, echt geweldig. Ik heb lief en leed met je beleefd. Maar nu ben je er niet meer... RIP lieve koptelefoon. Je zal gemist worden :'(


    Ik was echt even bang dat één van je katten overleden was.


    Your make-up is terrible

    Zoidberg schreef:
    Ik heb heel veel tijd met je doorgebracht. Je was er altijd voor me wanneer ik je nodig had. Je wist me altijd te vermaken, me altijd te troosten. Je was fantastisch, echt geweldig. Ik heb lief en leed met je beleefd. Maar nu ben je er niet meer... RIP lieve koptelefoon. Je zal gemist worden :'(


    Je gaf mij echt even een heartattack :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Algemene vraag: bestaat er zoiets als te veel leren?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Come to me...

    Stom werk >.<


    i put the fun in funeral

    Jippie, doorweekt van de regen. Ik hou van fietsen. (cat)


    :)

    Haleluja, je had eindelijk je haar weer eens los! Hoe lang geleden was de vorige keer? Een jaar ofzo?


    Stenenlikker

    Oké, ik ben benieuwd of dit wat wordt hahaha. :'D

    ik houd zo van mijn vrije dag
    Heerlijk alleen thuis en alleen doen wat ik wil
    Helaas komen nu steeds meer mensen thuis


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one