• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:26 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik hou niet van muisjes opruimen die mijn katten hebben gevangen. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nee, niet haar! Alsjeblieft niet ;_;


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Warm

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 16:45 ]


    I'm a girl in the world

    Misschien moet ik mijn kamer maar eens op gaan ruimen...


    Caution first, always.

    Ik wil maandag niet starten met school. Geef mij maar vakantie die eeuwig duurt.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik heb zoooo'n zin in mijn stage morgen! :D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hoe gestoord kun je zijn?! Een van mijn vriendinnen vragen om mij het leven zuur te maken op school?! >.< Jij bent echt zo sneu voor een achttienjarige >.<

    Ik denk dat ik een nieuwe username neem, maar dat is zo irritant met het melden bij 98326329852 topics. (cat)

    Oh well, fuck it. Yolo, right? :W:W:W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wat een kuttopic zeg.
    Ik snap niet dat je je nou zo gedraagt terwijl je er ook niet tegen kan bij anderen. Hou op met dat zielige gedoe. Je bent niet zielig, dan moet je je gewoon anders gedragen.


    Your make-up is terrible

    Beaton schreef:
    Ik denk dat ik een nieuwe username neem, maar dat is zo irritant met het melden bij 98326329852 topics. (cat)

    Oh well, fuck it. Yolo, right? :W:W:W


    Ik ben benieuwd (;


    26 - 02 - '16

    Morticia schreef:
    Jezus, wat een gezeik om die beginpost van het LJH. Het gaat er toch gewoon om dat je, je shit hier neer kan zetten, niet hoe het "eruit hoort te zien".

    Nou sommige irriteren zich eraan en laat dit nou net het topic zijn om daarover te bitchen :Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 16:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd (;

    Ta-da. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    (...)
    Ta-da. :'D


    Awesome!


    26 - 02 - '16

    Blijf met je poten van mijn facebook af.

    Meh, go away. No one cares so why would you?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.