• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:26 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Father schreef:
    (...)
    Nou sommige irriteren zich eraan en laat dit nou net het topic zijn om daarover te bitchen :Y)

    Dus in zowat elk LJH topic hoort nu te staan wat er moet of zou moeten veranderen eraan? :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja joh meneer. De kleine teen is de tepel van je voeten -.-" Zo leuk als je leraar zich verspreekt :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Morticia schreef:
    (...)
    Dus in zowat elk LJH topic hoort nu te staan wat er moet of zou moeten veranderen eraan? :').
    Yeahh...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zo moe. En ik ben echt even klaar met alles, laat mij gewoon met rust.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dus in zowat elk LJH topic hoort nu te staan wat er moet of zou moeten veranderen eraan? :').

    Neh, dat zeg ik niet. Maar het basisprincipe hetzelfde houden zou wel handig zijn. Dus geen smileys erin, dezelfde titel, dat soort dingetjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké nu wil ik The Last of Us terug o_o


    Caution first, always.

    Vriendenlijst uitgeruimd. Nog maar 9 mensen over lol.

    Father schreef:
    (...)
    Neh, dat zeg ik niet. Maar het basisprincipe hetzelfde houden zou wel handig zijn. Dus geen smileys erin, dezelfde titel, dat soort dingetjes.


    Wat maken die kleine dingentjes uit? Volgens mij is dat antwoord nog altijd: NIKS

    Ot: I love it :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ugh hoe moet ik nou in een week aan 100 euro komen voor die kutrekenmachine?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Net ongeveer 5 uur lang naar The Godfather gekeken. Disc 3, here I go :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet doodgaan doordat ik me verslik in een stuk fruit...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wat een rotdag, verdorie. :/
    Rijles ging weer super slecht, ik snap er niks meer van. Kut instructeur. Gelukkig volgende week een ander, maar ik snap het echt niet meer. En op stage kunnen ze alleen nog maar commanderen. Godzijdank ben ik morgen vrij. Ben echt even spuugzat van alles en iedereen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Scimmia schreef:
    (...)

    Wat maken die kleine dingentjes uit? Volgens mij is dat antwoord nog altijd: NIKS

    Ot: I love it :Y)

    Voor jou misschien niet, maar voor mij heel veel. Ik hou ervan als dingen gelijk blijven. OCD trekjes over hier.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarschijnlijk nog een paar dagen wachten voor het lessenrooster, al dan niet voorlopig. Komaan, ik ben echt nieuwsgierig!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Jezus wat een gezeik om niks!
    Ik heb alles aangepast.

    Maak anders een topic 'hoe moet het LJH topic eruit zien.'


    Queer zijn is gewoon alles